oottako jo paljo

rillannu?

Mul on taas 4 makkaraa tuolla käristymässä. Maltan tuskin odottaa. Aaaahhh...2 olutta, 4 makkaraa, ja avokki illan töissä. Saa syödä sormin eikä kukaan ole paimentamassa. Elämä on naisen kanssa ihan ihunaa, mutta on siitä kiva joskus päästä lomalle.

29

550

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvella seurasaaressa yhden makkaran. En grillaa montaa kertaa vuodessa.

• ap.

mut sehän on ihan nurinkurista. Talvella syödään nötköttiä purkista ja paistetaan nuotiolla makkaraa.

• fdggrrgbr

kiva muisto kuitenkin. Sä voit ajatella sitä aina kun muut kesällä grillailee ja nauttii elämästään. Kuka tietää, ehkä säkin taas ensi talvena pääset grillaamaan makkaran? Muista pitää lippu korkealla!

• fdggrrgbr
        ap. kirjoitti:

mut sehän on ihan nurinkurista. Talvella syödään nötköttiä purkista ja paistetaan nuotiolla makkaraa.

ihan pakko hei itkettää sitä?

• fdggrrgbr kirjoitti:

kiva muisto kuitenkin. Sä voit ajatella sitä aina kun muut kesällä grillailee ja nauttii elämästään. Kuka tietää, ehkä säkin taas ensi talvena pääset grillaamaan makkaran? Muista pitää lippu korkealla!

joka talvi siellä ja myös grillaan sen makkaran. Elämästä voi nauttia muuten kuin grillaamalla. Mun nauintokategoriassa tuo grillaaminen on häntäpäässä...

• fdggrrgbr kirjoitti:

ihan pakko hei itkettää sitä?

ei oo mun leipälajeja...grillaaamisen ohella.

• fdggrrgbr
        timanttia kirjoitti:

joka talvi siellä ja myös grillaan sen makkaran. Elämästä voi nauttia muuten kuin grillaamalla. Mun nauintokategoriassa tuo grillaaminen on häntäpäässä...

Ajattele sinä vaan aina positiivisesti, vaikket kaikkea kivaa voisikaan tehdä! Jos joskus alkaa tuntua mieli surulliselta, kun naapurit grillaavat, muistele sitä omaa grillaushetkeäsi viime talvena. Zemppiä!

• fdggrrgbr
        timanttia kirjoitti:

ei oo mun leipälajeja...grillaaamisen ohella.

Kukapa sitä tosiaan itkeskellä haluaisi. Täytyy sanoa, että tuli itsellenikin oikein mieli apeaksi, kun niin sydäntäsärkevästi kirjoitit, ettei "grillaaminenkaan ole leipälajisi". Niin, et tosiaan ole päässyt grillaamaan yhtä paljon kuin muut, mutta onhan sinulla se viime talven muistosi kuitenkin, kaunis muisto herkkuhetkestä ystäviesi kanssa. Kun palautat sen hetken mieleesi, pääset aina helpommin niiden surullisten aikojen yli, kun muut grillaavat tai keskustelevat grillaamisesta.

• fdggrrgbr kirjoitti:

Kukapa sitä tosiaan itkeskellä haluaisi. Täytyy sanoa, että tuli itsellenikin oikein mieli apeaksi, kun niin sydäntäsärkevästi kirjoitit, ettei "grillaaminenkaan ole leipälajisi". Niin, et tosiaan ole päässyt grillaamaan yhtä paljon kuin muut, mutta onhan sinulla se viime talven muistosi kuitenkin, kaunis muisto herkkuhetkestä ystäviesi kanssa. Kun palautat sen hetken mieleesi, pääset aina helpommin niiden surullisten aikojen yli, kun muut grillaavat tai keskustelevat grillaamisesta.

herkkuhetki ollut, mutta muuten oikein mukava päivä joten onhan sitä kiva siinä mielessä muistella.

• fdggrrgbr kirjoitti:

Ajattele sinä vaan aina positiivisesti, vaikket kaikkea kivaa voisikaan tehdä! Jos joskus alkaa tuntua mieli surulliselta, kun naapurit grillaavat, muistele sitä omaa grillaushetkeäsi viime talvena. Zemppiä!

ajattelemalla elämässä pääsee helpommalla. Ei täällä naapuritkaan grillaa, joten ei käy käry nenään :)

• fdggrrgbr
        timanttia kirjoitti:

herkkuhetki ollut, mutta muuten oikein mukava päivä joten onhan sitä kiva siinä mielessä muistella.

Pyrkiä kieltämään asioita, jos ei voi niitä toteuttaa. Esim. sinulle se on puolustusmekanismi, että uskottelet itsellesi ettei se grillimakkara edes niin hyvää ollutkaan. Se voi toimia sinulle sekin. Mutta tiedätkö mitä? Sinä PÄÄSET niiden grillituokioiden yli! Sano se itsellesi nyt. Nyt menet peilin eteen ja sanot sen ääneen, niin että sen itsekin uskot!

• fdggrrgbr
        timanttia kirjoitti:

ajattelemalla elämässä pääsee helpommalla. Ei täällä naapuritkaan grillaa, joten ei käy käry nenään :)

Ajattele sinä niin. Ja vaikka naapuritkin grillaisivat, varmasti kaikki eivät grillaa, eivät ainakaan yhtaikaa. Ajattele, että vielä sinäkin sitten talvella ehkä grillaat taas makkaran. Ehkei se ole ensi talvena, mutta sitten jonain talvena joskus vielä! Yritä jaksaa, minä uskon, että sinä selviät.

• fdggrrgbr kirjoitti:

Pyrkiä kieltämään asioita, jos ei voi niitä toteuttaa. Esim. sinulle se on puolustusmekanismi, että uskottelet itsellesi ettei se grillimakkara edes niin hyvää ollutkaan. Se voi toimia sinulle sekin. Mutta tiedätkö mitä? Sinä PÄÄSET niiden grillituokioiden yli! Sano se itsellesi nyt. Nyt menet peilin eteen ja sanot sen ääneen, niin että sen itsekin uskot!

..on muuten pahaa! =( Kuten makkarat yleensäkkin..

• ..viimeks 3 kesää sitten...

• Viimeksi grillasin kanan rintapaloja, oli tosi hyviä. Valitettavasti grillailen aivan liian harvoin. Odottelen kesälomaa... ;))

• grillailin

• kahteen otteeseen

Kanan rintafileitä, päälle vuohenjuustoa sulamaan ja ananasrengas lopuksi viereen tirisemään. Ja lisäksi se pakollinen hookoon sininen.

• penttiperuspatu

mulla ole enää rilliäkään. Juon pelkkää kaljaa ja sormin saa syyvä vaikka aamupuurot.

• ap.

on tapahtunu?

• penttiperuspatu
        ap. kirjoitti:

on tapahtunu?

Ruoste teki sen.

• ap.
        penttiperuspatu kirjoitti:

Ruoste teki sen.

onko sulla mahdollisuutta hankkia uutta?

• penttiperuspatu
        ap. kirjoitti:

onko sulla mahdollisuutta hankkia uutta?

mutta intoa puuttuu.

• ap.

mutta intoa puuttuu.

mikäs innon on vieny?

• penttiperuspatu
        ap. kirjoitti:

mikäs innon on vieny?

täytyy saaha isompi takapiha ensin.

• ap.

täytyy saaha isompi takapiha ensin.

mun mielestä jokaiselle suomalaiselle miehelle pitäisi perustuslailla taata rillaus mahdollisuus omalla tontilla.

• Kysyjätär

tehnyt mitä????????? Nyt ei ymmärtänyt. Onko tuo rillannut edes suomea?

• vänksy

itse grillannut koskaan. Joku muu sen aina on tehnyt. Tietty notskilla oon kärventänyt makkaraa.. niin ja vaahtokarkkeja, mut se ei kai oo ihan sama asia...:)

• sirpamaikkarilta

Mun ihQ vaaleenpunanen pallogrillini on vielä kokoomatta. Täytyy laittaa Pässi se kokoomaan niin voin grillailla joskus. =)

• ...eräskin kyrsä jätelautakasan hiiloksella käristettyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      395
      1572
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1006
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      989
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      127
      679
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe