kiistää niin tekevänsä ja sanoo ettei ole edes kiinnostunut niistä miehistä, joiden kaa flirttaa?
Vastaukset 13
sellainen, millaisesta kiinnostun tosimielessä!
joka tykkää flirttailla.
- äitis?
Huorahan se on ja tulee aina olemaan.
- ihminen...
kokee kaiken naisen ja miehen välisen kommunikoinnin eroottiseksi?
monte24 kirjoitti:
miusta on ihana kommunikoida naisten kanssa
silleen positiivisella tavalla.
- zisel
kiistä ettenkö flirttailis ja lisäks en flirttaile ihmisille jotka ei vois vähempää kiinnostaa :)
- vänksy
kantaa huolta tuollaisesta asiasta? Mä en ainakaan aina ees huomaa palstaflirttejä muiden välillä. Selkeimmät ja suorimmat, tottakai, mutta en mitään hienovaraisia vihjailuja. Itse en osaa flirttailla, enkä osaa tulkita vastapuolen juttelua, keskustelua, eleitä enkä ilmeitä flirtiksi missään tilanteessa, en palstalla, enkä varsinkaan kasvotusten. Jos joku vaikka sanoisikin jonkun flirttailevan mulle, niin kyseenalaistaisin sen varmaan kuitenkin.
- zisel
vaan sexyä kun se tulee luonnostaan ;) :D:D:D
- vänksy
zisel kirjoitti:
vaan sexyä kun se tulee luonnostaan ;) :D:D:D
sellaisessakin tilanteessa, jossa joku sanoisi sen olevan flirttailua mulle, tuntuu musta lähinnä ahdistavalta. Pakko kääntää oma katse pois, se tapahtuu ihan automaattisesti. Tutun kanssa katson keskustellessakin silmiin joskus ja se ei tunnu pahalta.. Samoin jotkut hienoksi tarkoitetut kommentit, kehut, kohteliaisuudet tai muut, tai jotkut "vihjaukset", joita jotkut miehet viljelee, tajuan vasta päivien päästä, jos koskaan. Eli en koe flirttailua missään muodossa iskumielessä hyvänä keinona. Kukaan ei ole mua flirttaamalla saanut iskettyä, enkä usko, et koskaan tulee saamaankaan.:)
vänksy kirjoitti:
sellaisessakin tilanteessa, jossa joku sanoisi sen olevan flirttailua mulle, tuntuu musta lähinnä ahdistavalta. Pakko kääntää oma katse pois, se tapahtuu ihan automaattisesti. Tutun kanssa katson keskustellessakin silmiin joskus ja se ei tunnu pahalta.. Samoin jotkut hienoksi tarkoitetut kommentit, kehut, kohteliaisuudet tai muut, tai jotkut "vihjaukset", joita jotkut miehet viljelee, tajuan vasta päivien päästä, jos koskaan. Eli en koe flirttailua missään muodossa iskumielessä hyvänä keinona. Kukaan ei ole mua flirttaamalla saanut iskettyä, enkä usko, et koskaan tulee saamaankaan.:)
siis tiedosta. aina kun nainen ja mies kiinnostuvat toisistaan niin flirttiä on ollut,sitä ei vaan huomaa
vänksy kirjoitti:
No mä olin nuorempana juuri tuommoinen, että mun kanssa oli ihan mahdotonta flirttailla, koska en ymmärtänyt, mitä se tarkoitti ja saatoin tajuta flirtin vasta monen päivän, tai jopa vasta viikkojen päästä. Paras oli, kun yksi tyttö sai piirittää mua vuoden ennen, kuin edes tajusin, mistä oli kyse... mutta sitten, kun vihdoin aloin tajuamaan noita juttuja ja opin iteki flirttaileen, niin siitä on tullut tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051696- 1451101
- 871055
- 661046
- 94952
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142802- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644