kumman puolelle menee, Pacin vai Biggien? Mun mielipide on, että totta vitussa Pacin, olen joitain Biggien kappaleita kuullu, enkä ole oikein digannut siitä. Mun lempikappaleita Paciltä: Ghetto Gospel, Changes, Life Goes On, Me Against The World, Dear Mama, Never Had A Friend Like Me, Ambitionz Az A Ridah, Smile (ft. Scarface), Last Ones Left ja paljon muita. Paciltä tulee musta aika kovaa kamaa! Tsekatkaa.
2Pac vs The Notorious B.I.G
ygfvysau
5
428
Vastaukset
- beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pacilta tulee aika kovaa kamaa? Tarkotat kai tuli? se on kuollut =/ Mistä vitun suosikeista te revitte näitä topicceja?
- SORI!
tuli virhe, korjaan, että siltä TULI. Iha sama, musta Pac on parempi.
- East/West Coast
Ne on yhtä hyvii
2pac God of Rap
The Notorious B.I.G King of Rap
- ihan sama kumpi
on pelleistä pellempi. Unholaan jää molemmat. Hä mikä kuka. No ne pellet. Aive vitun pellet. Just ne. En enää muista ketä pellejä ne oli, PASKAA RÄPÄTYSTÄ!
- 2paccccc
Kyl mä enemmän kallistun 2pacin puolelle. Ei Biggiekään huono ole, mutta enemmän meen kananlihalle 2pacista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233