kumman puolelle menee, Pacin vai Biggien? Mun mielipide on, että totta vitussa Pacin, olen joitain Biggien kappaleita kuullu, enkä ole oikein digannut siitä. Mun lempikappaleita Paciltä: Ghetto Gospel, Changes, Life Goes On, Me Against The World, Dear Mama, Never Had A Friend Like Me, Ambitionz Az A Ridah, Smile (ft. Scarface), Last Ones Left ja paljon muita. Paciltä tulee musta aika kovaa kamaa! Tsekatkaa.
2Pac vs The Notorious B.I.G
ygfvysau
5
469
Vastaukset
- beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pacilta tulee aika kovaa kamaa? Tarkotat kai tuli? se on kuollut =/ Mistä vitun suosikeista te revitte näitä topicceja?
- SORI!
tuli virhe, korjaan, että siltä TULI. Iha sama, musta Pac on parempi.
- East/West Coast
Ne on yhtä hyvii
2pac God of Rap
The Notorious B.I.G King of Rap
- ihan sama kumpi
on pelleistä pellempi. Unholaan jää molemmat. Hä mikä kuka. No ne pellet. Aive vitun pellet. Just ne. En enää muista ketä pellejä ne oli, PASKAA RÄPÄTYSTÄ!
- 2paccccc
Kyl mä enemmän kallistun 2pacin puolelle. Ei Biggiekään huono ole, mutta enemmän meen kananlihalle 2pacista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925132Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,344523Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699123169Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603070Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 831872
- 231815