Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oikeesti tehokas dödö?

kainalot kuiviksi

Mulla on aina ollut jotenkin tosi vilkas aineenvaihdunta, ja nainen siis olen. Oon jo vuosikaudet etsinyt dödöä/antiperspiranttia (kaikki mahdolliset merkit, rollo-onit, stickit ja sprayt...) joka pitäis kainalot kuivina ja hajut poissa pitempään kuin vaan tunnin. Tuntuu, että aina on läikät kainaloissa, vaikka mitä koittais=( Mitä itse käytätte/ mikä on tehokkain?

21

5749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haisunen

      itse olin juuri tulossa kirjoittamaan samasta aiheesta mutta joku kerkesikin eka. Mustakin tuntuu että ihan jatkuvaan alkaa hikoomaan ja haisemaan vaikka olis just käyny suihkussa ja laittanut dödön. Pitäs varmaan puolen tunnin välein lisätä jotain spray-deodoranttii et pysys hien haju poissa. Jotenkin tuntuu että spray toimii paremmin kuin roll-on. Jos joku tietää hyvän tuotteen kertokaa ihmeessä.

      • toottoo

        käyttäkää hyvät ihmiset antiperspiranttia, lumenen ei ole kovin hyvä vaikka halpa onkin... parhaaksi olen todennut vichyn 48h vaikuttavan :) maksaa noin 15e ja riittää tosi pitkäks aikaa...


      • käytän
        toottoo kirjoitti:

        käyttäkää hyvät ihmiset antiperspiranttia, lumenen ei ole kovin hyvä vaikka halpa onkin... parhaaksi olen todennut vichyn 48h vaikuttavan :) maksaa noin 15e ja riittää tosi pitkäks aikaa...

        Sebamed:ia, jota löytyy apteekista, mutta kai nää on niin henk.koht. juttuja ja ominaisuuksia että yksi toimii yhdellä ja toinen toisella...


      • kaäyttjä

        Osta apteekista Medex Causaal Deodorant vaikuttaa 5 - 7 päivää kokeile myös jalkoihin


    • hmm.

      Minulla oli aikaisemmin vaikeuksia tehokkaan deodorantin löytämisessä, mutta nykyään käytän hyvin tyytyväisenä marketin hyllystä löytyvää Rexonan biorythm - body responsive deo stickiä. Hinta ei päätä huimaa, mutta ainakin minun kohdallani tuo toimii täydellisesti lupaamansa 24 tuntia. Lisäksi tuoksu on mukavan neutraali, eikä dödö ärsytä herkkiä kainaloitani. Melkein yhtä hyviä ovat olleet Doven deodorantit, kun taas Rexonan muut dödöt eivät ole yhtä tehokkaita. Apteekistahan myös saa deodorantteja, joiden luvataan pitävän kainalot kuivina kaksikin päivää, mutta näihin en ole tutustunut.

    • kokeile
      • toimii.

        ostin absolut torrin, laitan sitä viikossa yhdeksi yöksi ja kainalot on viikon täysin kuivat. kysyn nyt samalla tietääkö kukaan millä sitä voisi levittää kun onnistuin hävittämään levitystyyny osan. :\


      • min䧧
        toimii. kirjoitti:

        ostin absolut torrin, laitan sitä viikossa yhdeksi yöksi ja kainalot on viikon täysin kuivat. kysyn nyt samalla tietääkö kukaan millä sitä voisi levittää kun onnistuin hävittämään levitystyyny osan. :\

        palmolive ei ollu mun kohalle hyvä . nivean dry comfort on ollu tosi hyvä , monta vuotta oon käyttäny ja tuoksu on puhdas , ei keinotekoinen kukkaistuoksu . :D


    • minulla toimii ainakin

      Dorothy Gray - Spin. Rollo-oneja löytyy muutama erilainen, mm. tuoksuton ja herkälle iholle. Ei ole pettänyt kertaakaan eikä ole päivän aikana koskaan tarvinut lisäillä. Ainakin isoimmista Sokoksista pitäisi saada, varmaan joistain verkkokaupoistakin.

      • kertokaaaaaaaa

        Minä itse oon käyttäny ihan kaikkia snti-perspirantteja mitä liekööt :o en tiiä,jotenki mikään ei näytä toimivan,kaikki vaatteet pilalla ku ihan hirveenä läiskiä vaatteissa aina ! Ostin tässä rexonan aloe vera body responsiven,voisiko joku kertoa onko se sitte miten hyvä? sillä tavalla että tuleekö läiskiä ja kuinka hyvin se ''pitää''?


    • -kannattaa kokeilla-
    • testailija

      apteerkista louis widmerin roll on. paljon parempi kuin wishyn vastaava.

    • Suosittele

      Osta apteekista MEDEX Causaal Deodorant pitää hajun possa 5-7 päivää. Sopii myös jalkoihin

    • Käytän

      Kokeille Medex Causaal Deodorant suojaa hajulta 5-7 päivää ja myös jalkaoihin. Osta apteekista ei ole antiperspirantti.

    • hajuton leidi

      Deo-Kristalli. Siis se luontaistuote-kaupoissa myytävä.
      Tiedän, kuulostaa ihan hölynpölyltä hinkata jotain typerää kiveä kainaloonsa, mutta vakuutan että kun kokeilette niin ETTE KADU!
      Heti suihkun jälkeen, kun kainalo on vielä märkä, niin hinkkaat sitä noin puoli minuuttia kainalossa ja eihän se hikoilua tietty estä niin kuin ei mikään, mutta ainakaan hiki ei haise.
      Tutustuin alunperin tuotteeseen kun ex-mieheni sai äidiltään sen lahjaksi.
      Naureskelimme alussa, mutta päätimme kokeilla.
      Hän oli raksamies, joka työpäivän jälkeen tuli kainalot hiessä ja käski mun haistaa kainaloaan, eikä haissut miltään!
      Lisäksi se kivi kestää käytössä monta vuotta, itselläni ollut sama kivi jo 4 vuotta eikä loppua näy.
      Ja on täysin lisäaineeton, dödöjen alumiininhan on todettu aiheuttavan syöpää.

      • Anonyymi

        Sisältää pelkkää alunaa joten harmi että luulet käyttäväsi alumiinitonta. Kuluttajia huijataan surullista mutta totta


    • dödötär

      Absolut Torr toimii meikäläisellä kaikkein parhaiten.. siis kainaloihin. Muu kroppi sit hikoilee senkin edestä ja tämä ilmiöhän tuli kun aloin käyttämään tätä ainetta. Mieluummin kuitenkin muun kropan hikoilu (ei paljoo haise) kuin kauheelle haisevat kainalot. Rupesin vaan miettimään että onkohan mitenkä turvallista käyttää tuota Torria kun sehän sisältää alumiinia rutkasti? Käytin tuota ainetta 3-4 vuotta kerran viikossa mut sit rupesin miettimään tuota alumiinin turvallisuutta.. Tosin onhan tuota alumiinia näköjään ihan tavan Rexonassakin jota siirryin käyttämään ja ihan yllätyin miten se on toiminut ihan kohtuu hyvin. Tosin nyt talviaikaan sitä ei hikoile läheskään niin paljon kuin kesällä, kesällä en ole vielä päässyt tuota testaamaan. Sitä jotain dödökiveä pitäis kokeilla joku kerta.

      • Deodeo

        Absolut Torr toimisi mullakin, mutta kainalot ei kestä sitä sen kamalan kutinan takia käyttää. Joudun ajeleen kainalot päivittäin ja se ja alkoholipohjanen dödö ei oo miellyttävä yhdistelmä! Apteekista suositeltiin sit tilalle alkoholitonta versiota tosta Asolutista ja se kyllä tehoaa yhtä hyvin, mutta ei aiheuta niin hankalaa kutinaa. Samana iltana ei tosin kainaloita senkään kanssa voi ajaa.

        http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE2010619

        Tuo luonnonkivi kiinnostaa myös. Onko kellään kokemusta alla olevasta kivestä? Kirveleekö?

        http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE1920842


      • Mariyahh
        Deodeo kirjoitti:

        Absolut Torr toimisi mullakin, mutta kainalot ei kestä sitä sen kamalan kutinan takia käyttää. Joudun ajeleen kainalot päivittäin ja se ja alkoholipohjanen dödö ei oo miellyttävä yhdistelmä! Apteekista suositeltiin sit tilalle alkoholitonta versiota tosta Asolutista ja se kyllä tehoaa yhtä hyvin, mutta ei aiheuta niin hankalaa kutinaa. Samana iltana ei tosin kainaloita senkään kanssa voi ajaa.

        http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE2010619

        Tuo luonnonkivi kiinnostaa myös. Onko kellään kokemusta alla olevasta kivestä? Kirveleekö?

        http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE1920842

        toimii todellakin. saa apteekista. roll on ja stick. laitetaan iltaisin aluksi, sitten kertoja vähennetään. mulla oli tosi paha hikoiluongelma, mutta tämän avulla ei tarvii miettiä minkä värisen paidan voi päälleen laittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe