TUNNISTATKO ITSESI MIES?

Räksyläinen

korostuneet seksuaaliset halut, sitoutumiskyvyttömyys, naisen tunteilla leikkiminen, kiinnostaa just silloin kuin kiinnostaa ja, kun ei niin tervemenoa nainen ja uutta tilalle.. ootte te niiiiiiiiiiiiin ihania!!

6

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmi pitää vissiin mennä lekurille

• osuu.......

paitsi että itselläni on korostunut seksuaalinen haluttomuus

• "korostuneet seksuaaliset halut" -osui, ilman aktiivista seksielämää ei ole parisuhdettakaan.. "sitoutumiskyvyttömyys," -ohi, haluan nimenomaan sitoutua.. "naisen tunteilla leikkiminen" -osittain osu..olen melko manipuloiva "kiinnostaa just silloin kuin kiinnostaa ja, kun ei niin tervemenoa nainen ja uutta tilalle.." -osu, miks jatkaisin jos ei kiinnosta?! Ja uusia naisia on maailma täynnä..senku valkkaa...

• Arko Rakk

Jos "kuvittelen" tunnistavani itseni ja vastaan kohtaamieni naistyyppien ja tarinoiden kantilta. "korostuneet seksuaaliset halut" Korostuneet missä suhteessa? Sikäli kun en ole uitattanut nahkatattiani naisessa yli vuoteen en voi sanoa että ainakaan konkreettinen intoni olisi kovin suuri että minun pakottavasta tarpeesta pitäisi ketään kaataa seksiä varten. Kyllä sitä panettaa ja haluttaa ja ilmaisen sen kyllä enemmän tai vähemmän suorasti. Oletan että jokainen täysikäinen ymmärtää että seksi kuuluu ihmisyyteen? "sitoutumiskyvyttömyys" Ei naiseen joka tarjoa omalta osaltaan kytköstä johon sitoutua voi kertakaikkiaan sitoutua. Vähän kuin yrittäisi telakoitua sellaiseen avaruusasemaan jossa ei ole ilmalukkoa laisinkaan. Vaikka itse on valmis niin toisesta ei sitten löydykään vastaavuutta. Paskaako sille voi? Sitten koitetaan löytää jotain johon yhdistyä oikeasti eikä vaan palloilla ulkopuolella ikuisesti. "naisen tunteilla leikkiminen" Nainen on itse vastuussa tunteistaan ja niistä tiedottamisesta. Yhtäkään naista ei loukata loukkaamisen innosta vaan nainen pistää paskat fiiliksensä miehen syyksi jos sellaisia fiiliksiä on. Ellei nainen pysty sanomaan mistä kiikastaa ja ymmärrä miehen vastinetta sille on turha tulla uikuttamaan jos sattuu, en ole naisen tunteiden paimen - mutta voin ottaa ne huomioon ja muuttaa käytöstäni jos siihen on syytä. Usein myös tämä tarkoittaa sitä että luottamus kasvaa kun tunteista puhutaan selväsanaisesti ja nainen ilmoittaa mitä tarvii minun suunnaltani ja voin karsia turhuuksia pois oman harkintani mukaan. Jos se mihin päädytään kompromissina ei kelpaa on parempi pistää kannat vastakkain. Syylliseksi en kuitenkaanm ryhdy ellei sitoutumista ja sen mukaisia odotuksia ole enkä ole tehnyt mitään loukatakseni. "kiinnostaa just silloin kuin kiinnostaa ja, kun ei niin tervemenoa nainen ja uutta tilalle.." Sinä et tiedä mitä miehen elämässä tapahtuu ja miksi jos et ole tuon miehen kanssa. Mies ei takuuvarmasti hiero uusia tuttavuuksiaan ja niiden merkitystä tai laatua sinun naamallesi (ellei ole joku täysin vinttilaho tapaus) - vaan se on oma naisellinen näkemyksesi mikä maalailee piruja seinille ja syyllistää miestä siitä että mies etsii omaa paikkaansa ja kumppania joka hänelle sopii. Joka siis voi olla joku muukin kuin sinä. Sensijaan että syyllistät jotakuta miestä omasta pettymyksestäsi voisit itse tehdä asialle jotain : Kertoa miehelle mitä haluat hänestä ja mitä olet itse valmis tekemään ja mitä haluat mieheltä tässä vaiheessa. Se on suhteen rakentamista jota tehdään ennen sitoutumista. Ellet ole tähän valmis ja mies kokeilee sitä sun tätä etsiessään naista joka on suhdekelpoinen ei se ole sinun loukkaamistasi vaan sitä että mies elää ja tavoittelee hänelle tärkeitä asioita. Sensijaan että muistelet kuvittelemaasi merkitystä miehelle ja syyllistät miestä siitä että mies ei vastaakaan kuvitelmiasi voit myös alkaa juuri nyt tehdä sitä todellista merkitystä omilla valinnoillasi ja teoillasi. Tämän voit tehdä parhana yrityksenäsi. Ellei mies ole parhaan yrityksesi arvoinen ei hänellä ole tarpeeksi arvoa. Tällöin valittaminen sellaisen miehen menettämisestä tai huomiotta jäämisestä on TURHAA koska hän ei sinulle kelpaa. Meneekö kaaliin?

• on olemassa, tuolla yhdistelmällä. Itse en muista törmänneeni vähään aikaan, mut varmaan löytyy kun kaivelee oikeista paikoista..

• penttiperuspatu

korostuneet seksuaaliset halut - heikentyneet halut ja lerppakulli, sitoutumiskyvyttömyys - olen hyvinkin sitoutunut moniin asioihin, naisen tunteilla leikkiminen - minkä vitun naisen, mulla mitään naista ole, eikä tällä menolla koskaan tule olemaankaan, kiinnostaa just silloin kuin kiinnostaa ja, kun ei niin tervemenoa nainen ja uutta tilalle.. - jos sovelletaan johonkin muuhun kuin naiseen, niin sitten juu Puoli pistettä tuli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2439
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1607
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      985
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      21
      941
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      773
    Aihe