Jos aloittaa parkourin? Voiko vain heti vähän varovaisemmin aloittaa hyppimään kaiteelta, sun muilta vai miten??
Mitä pitää..
2
896
Vastaukset
- kouraaja
ite oon harrastanut parkouria noin vuoden ite alotin harjottelemisen ihan perus vaulteilla ja sellasella. Kannataa muistaa aina omat rajat ettei rupee heti vaarallisia hyppyjä eikä kannata ruvetä yli 2,5 metrisii droppeja tekemään aluks koska povel menee siinä.
- patrik97
moi olen nyt 6 lk alotin parkourin 3 lk ja mää suositelen että elä ylitä rajojasi alota vaulteista mee kokeilee tietenkkin joskus käy onneto muuksia parkourissa mutta ÄLÄ YLITÄ RAJOJASI alota ihan pienistä dropeista 1-2metrin ja sitte vielä muista venytellä ensin kumeet parkouraa se on tärkeää ilman venytelyä tapahtuu onetomuuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604