Frederico avaruus-pete Mr.Kalluppi Genio.Mente vili
Palstan komistukset
10
625
Vastaukset
ku ei oo nähny. profiilissa kyllä käy jos minkä näköstä tyyppiä mutta täälä on harvalla ollu minkäänlaista kuvaa.
Joo, en minä ainakaan halua, että joku tuttu liittää mut tähän nikkiin live-elämässä, tai että kadulla tulee joku vastaan ja puhuttelee dazuksi... joutuisin varmaan muuttamaan vielä Pohjois-Pohjanmaatakin paljon pohjoisemmaksi...
dazu kirjoitti:
Joo, en minä ainakaan halua, että joku tuttu liittää mut tähän nikkiin live-elämässä, tai että kadulla tulee joku vastaan ja puhuttelee dazuksi... joutuisin varmaan muuttamaan vielä Pohjois-Pohjanmaatakin paljon pohjoisemmaksi...
mitäpä se haittais vaikka tunnistaiski? dazuki vaan nassua pistään ruutuun. täytyy olla köyhä elämä sellasella joka alkaa osottelemaan sormella jotaki kuvallista live-elämässä että tuo on se ja se. just joo, ja täälläkihän ollaan ihan samanlaisia mitä noin irl, ainaki ite, joten eipä oo hävettävää.
LaRito kirjoitti:
mitäpä se haittais vaikka tunnistaiski? dazuki vaan nassua pistään ruutuun. täytyy olla köyhä elämä sellasella joka alkaa osottelemaan sormella jotaki kuvallista live-elämässä että tuo on se ja se. just joo, ja täälläkihän ollaan ihan samanlaisia mitä noin irl, ainaki ite, joten eipä oo hävettävää.
munaa, joillaki ei. ;)
LaRito kirjoitti:
Saisin varmaan hiukka kuulla juttua tästä mun kirjoittelusta sen jälkeen ja tiedän, että tietyt henkilöt jäisivät roikkumaan palstalle ja lukisivat kaikki kommenttini. Joskus kerroin exälleni yhden nikin, niin tämä häiriköi mua pitkään(ja häiriköisi edelleen, jos en olis muuttanut nikkiä). Olen livenä kyllä aika ujo, mikä ei täällä palstalla ehkä niin helposti näy. ps. munaa on, mutta vain privana...
puuttuuhan tuosta esim. Serpico ja monte. Miten musta tuntuu, että "Palstan naiset" ei ole joukko naisia, vaan joku mies..?
- elvis
siitä ettei Serpicoa ja montea ole mainittu tai sinäkään et ole saanut ko. nimimerkiltä kehuja?
- palstan tytöt
Frederico fruittari avaruus-pete humoristi Mr.Kalluppi isähahmo Genio.Mente rokkari vili bodari Mitä muuta palstan tytöt voisivat kaivata?
- MMies
palstan tytöt kirjoitti:
Frederico fruittari avaruus-pete humoristi Mr.Kalluppi isähahmo Genio.Mente rokkari vili bodari Mitä muuta palstan tytöt voisivat kaivata?
Nuo mainitsemasi henkilö ovat palstaluuhareita, eivät mitään muuta...
elvis kirjoitti:
siitä ettei Serpicoa ja montea ole mainittu tai sinäkään et ole saanut ko. nimimerkiltä kehuja?
En ole seurannut asiaa:D Ai että naiset siis ton logiikan mukaan kehuisivat mua enemmän kuin miehet ja siksi luulisin häntä mieheksi? Kuulostaa nyt sekin kyllä hieman vieraalta, sorry. Ole/olkaa ihan rauhassa mitä sukupuolta haluat(te). Ja mua ei tarvitse kehua:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411691Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3161109Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231063Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571053- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12875Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843