Anaalin vaalennus

Carita

Tietääkö kukaan löytyykö intiimialueitten vaalennukseen itsehoitotuotteita ja onks ne kalliita. Häiritsee tummuus aroilla alueilla.

22

4345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äpä80

Mulla oli samanlaisia ongelmia lapsen syntymän jälkeen. Löysin suntuubista Terveyspata nimisen sivun, josta sain ainakin mulla toimivia tuotteita. Laskin sen tulevan huomattavasti halvemmaks, kuin jos olisin jenkeistä tilannut. Ja ukkokin tykkää:)

• ne on

todettu tehokkaiksi.

• Kati.ska

Minäkin olen turhamaisuuksissani sortunut kokeilemaan samaisen firman eri tuotteita ja tiettyjä käytän säännöllisesti, eli toimii kyllä:))

• Vitsihän tää oli

" Ja ukkokin tykkää:) "

voi elämän kevät. Tuskin se ukkokaan vähemmän tykkää, oli sävy mikä vaan.. hohhoijaa, akkojen neuroottista turhamaisuutta. Äijälles on tavaras ilmeisesti kelvannut aiemminkin, joten kiihkossa nuo sävyerot lienevät yks hailee..

• Kakkapylly88

Pyyhi peppu, se ainakin pitää mun pyllyä puhtaana.

• A-rapun Arska

naapurin lemmikkipyton valittanut maisemia :)))

• ja minä kun luulin

jo tähän ikään ehtineenä kuulleeni jo kaiken ja nähneeni paljon (myös ryppyreikiä). Tää jos mikä on siis niiinnn kreisi juttu että. Toisilla elämä pyörii oman navan ympärillä, mutta toisilla...hmmmm...

• mIRANDA 30

Joo sama täällä,minä myös luulin jo nähneeni ja kuulleeni kaiken varsinkin kun täällä netissä olen pyörinyt,mutta ei.Persereikäkin pitää vaalentaa,ja kuulemma ukkokin tykkää...hah...hah...!!!!Voiko enää ihminen mennä hullummaksi...hävetkää..!!!!

• parutaan
        mIRANDA 30 kirjoitti:

Joo sama täällä,minä myös luulin jo nähneeni ja kuulleeni kaiken varsinkin kun täällä netissä olen pyörinyt,mutta ei.Persereikäkin pitää vaalentaa,ja kuulemma ukkokin tykkää...hah...hah...!!!!Voiko enää ihminen mennä hullummaksi...hävetkää..!!!!

etttä on perse pilalla; paiseilla ja ruvilla. hulluja löytyy joka lähtöön!!!

• sääli

Pitäkää nyt vittu ihmiset turpanne jo kiinni. Näille palstoille kukaan tuskin tulee kirjottamaan kuullakseen muka hauskaa suunsoittoa tollasilta joilla ei oo muuta tekemistä kun arvostella toisia. Joillekkin kauneudenhoito on osa itsetuntoa ja hyvää oloa, mikä on nykyajan naisille aina vaan kaukasempi haave koska aina löytyy teidän kaltasianne haaskoja valmiina arvostelemaan.

• "ukkookin tykkää"???

No jos persereikää pitää alkaa blondaamaan niin saa silloin jo vähän aukoakin päätä. Ostakaa elämä.

• lumiliina

ehheeh... öhöm. joo. no toki saa ite hoitaa itteään kuinka haluaa... mutta jotenki kuullostaa hassulta. Voiks sitä ainetta laittaa sit nänni pihaan myös? :)

• Sairasta touhua
    • dfydhsd

Kulkeeko ap mahdollisesti, perse paljaana? Vai onko se sinun ns, parempi puolesi? Mistä näitä imbesillejä oikein sikiää?

• luomua kiitos!

jättäkää tuommoiset hullutukset sikseen hyvät naiset, omasta puolestani voin sanoa että MÄ ainakin tykkään teidän pyllyistä ihan luonnollisessa tilassa.

• äly hoi ...

Tuo valkaisuhommeli on lisäksi haitallista terveydelle. Voi tulla tulehdusta tai iho ohenee, ärtyy ja arpeutuu. Lisäksi vaalennusaineet voivat vaalentaa liikaa tai tummentaa liikaa - eli pahimmassa tapauksessa menee rahaa johonkin eto tuotteeseen ja saakin entistä tummeman pläikän sinne persuksiin. Enkä tiedä onko muuta ihoa vaaleampikaan reikä hauska... varmasti sitäkin pälveä joutuisi sitten selittelemään kumppaneille.

Noloa, tyhmää ja epäterveellistä.

• yks vaan

Täytyy olla todella pinnallinen ihminen jos haluaa persreikänsäkki "kaunistaa".
      Ja varmana juu teikäläisten perseet tykkää ideasta. Limakalvot hurrraa.
      Jos amerikkalaset kokeilee jtn typerää ja pinnallista niin pitääkö olla niin thperä ja tehdä perästä.
      Vaalentakaa reikänne ja selitelkää sitte ukolle että uusinta uutta ja ukko nauraa paskasesti päälle.

HERÄTKÄÄ.

• sextron

tuskinpa nauraa... se on vähä sama kuin karvojen ajelu. Tekee herkullisemmaksi, mutta olen samaa mieltä että voipi olla terveydelle vaarallista.

• Get a life!
        sextron kirjoitti:

tuskinpa nauraa... se on vähä sama kuin karvojen ajelu. Tekee herkullisemmaksi, mutta olen samaa mieltä että voipi olla terveydelle vaarallista.

"Tekee herkullisemmaksi, "

- hyi s..tana eli "suklaakin" maistuu paremmalta.. Hoh hohhhooo...

• Tsiisustelija

AP:n kysymys oli hulluinta mitä olen ikinä kuullut.

• trhrpo

Tuijotatko alapäätäsi jatkuvasti vai miksi häiritsee???

• Valoa Pimeään

Mistähän löytyisi pääkaupunkiseudulla kauneushoitolaa joka tekisi anuksen valkaisuja? Kauniin pinkki peppureikä on esteettisesti todella hieno, ei sellainen ruskeaksi värjäytynyt..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe