...rouvan kanssa. Ensin kateltiin vähän sillä silmällä ja juteltiin niitä näitä. Lopulta päädyttiin päiväkahville... Hetkeä myöhemmin rouva kehuskeli kuinka on paikat hyvässä kunnossa eikä alakerrasta löydy mitään moitittavaa. Siinä vaiheessa alkoi mulla jo nousta puna poskille. Lopulta se tuli......"Kyllä te tänne voitte muuttaa, mikäs täällä on asuessa." Sitten se viel huikkas ovelta, että "Soittele sit kun on lopputarkastuksen aika." xD
Päiväkahvit vanhemman....
9
324
Vastaukset
- kiva juttu
silti, onnea uudelle asunnolle.
Juu, kiitos. Muutto on vasta alkamassa ja monenlaista pientä laitettavaakin vielä on. Mutta onneksi ei tarvi kohta enää ajaa tuota nykyisen ja uuden kodin väliä.
- että:.........
Richartti kirjoitti:
Juu, kiitos. Muutto on vasta alkamassa ja monenlaista pientä laitettavaakin vielä on. Mutta onneksi ei tarvi kohta enää ajaa tuota nykyisen ja uuden kodin väliä.
koirahan siihen oli haudattuna! :D
että:......... kirjoitti:
koirahan siihen oli haudattuna! :D
Eikö yhtään käynyt mielessä, että tiesinhän mä:"Sika, mikä sika". Tai vaihtoehtoisesti:"Kerran pettää niin aina pettää. Fakta, mikä fakta.". =)
- Jazuli
..upiaa mahtaavaa..=o).. ..nyttekö ois tönö valmis..??..onnee uutee kotii..eiks vaa ookki upia tunne.. =o7 ..tuos siun tarinas oliki pikkutuhman oloi..ensteksi rupes miettii et hetko..tais ollakkii iha perin tarkotuksel...=o)
- niin.
...
olet joutunut vihjailevan seksuaalihäirinnän uhriksi.
vois vanhat rouvatkin vähän miettiä miten asiat esittää :(Ois varmasti monenlaisia reaktioita havaittavissa läheisissä ja kylillä, kun puskaradiot alkais soimaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807