mies haluaa seksisuhteen

miten nainen

mies haluaa seksisuhteen, sanoo sen olevan pelkkää seksiä. naiselle sopii järjestely, vakipano aina paikallaan. ;) mikä on miehen reaktio kun naiselle herääkin tunteita miestä kohtaan ja haluaakin enemmän ????? mitä mies tekee tuossa tilanteessa ?? jos miehellä EI OLE tunteita naista kohtaan, laittaako suhteen heti poikki ?? vai jos miehellä onkin tunteita naista kohtaan niin jatkaako suhdetta vaikka vakavampaa ei lupailekaan ??

26

7457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksisuhde on

aina kahden aikuisen välinen sopimus ja ainakin minun tapauksessa suhe päättyi, kun tunteet alkoivat tulla liiaksi mukaan.

• StippaS

Olen varmaankin käsittänyt jotain nyt taas vähän pieleen, mutta eikö silloin kun on seksisuhde niin se on tosiaan vain sitä panemista? Kumpikin tietää mitä otetaan ja annetaan jne eli homma on harvinaisen pihvi. Ei mun käsittääkseni tarkoitus olekaan tutustua sen enempää, keskustella mitään erikoisuuksia saatikka sitten tutustumalla tutustua. Eli toisin sanoen siinä ei kyllä pitäisi tunteiden herätä jos kerta on kyseessä pelkkä panosuhde? Tosin kait nämäkin kuviot ikään kuin riippuvat sitten taas ihmisistä ja heidän keskinäisistä sopimuksistansa. Siis siinä mielessä, että asioista puhutaan jne..

• Monesti pettynyt

Vaikka kyseessä olisi pelkkä seksisuhde, niin kyllä mulla tunteet herää toista kohtaan, jos seksi on hyvää. Ja just senhän takia toinen on valittu panokaveriksi, koska seksi ko. tyypin kans on hyvää 8-) Tuon takia mulle ei ole oikein koskaan sopineet ne yhenillan jutut ym vain sekstailun merkeissä tapailut. Naisena koen, että mulla pitää tapahtua jotain korvien välissä, ennen kuin haluan toista fyysisesti, ihan aikuisten oikeasti. Kuitenkin 9/10:stä sinkkumiehestä toteaa hyvän seksin jälkeen, että "kivaa oli", mut mitään tuon kaksisempaa ei tule yleeensä saman naaman kanssa sit tapahtumaankaan, vaikka tuota kuinka toivoisi :-( Miksi hyvän seksin saaminen tarkoittaa niin monelle sinkkumiehelle sitä, että parisuhteen aloittaminen kyseisen henkilön kanssa olisi jotenkin "mahdotonta" ?!?!?

• mies olen
        Monesti pettynyt kirjoitti:

Vaikka kyseessä olisi pelkkä seksisuhde, niin kyllä mulla tunteet herää toista kohtaan, jos seksi on hyvää. Ja just senhän takia toinen on valittu panokaveriksi, koska seksi ko. tyypin kans on hyvää 8-) Tuon takia mulle ei ole oikein koskaan sopineet ne yhenillan jutut ym vain sekstailun merkeissä tapailut. Naisena koen, että mulla pitää tapahtua jotain korvien välissä, ennen kuin haluan toista fyysisesti, ihan aikuisten oikeasti. Kuitenkin 9/10:stä sinkkumiehestä toteaa hyvän seksin jälkeen, että "kivaa oli", mut mitään tuon kaksisempaa ei tule yleeensä saman naaman kanssa sit tapahtumaankaan, vaikka tuota kuinka toivoisi :-( Miksi hyvän seksin saaminen tarkoittaa niin monelle sinkkumiehelle sitä, että parisuhteen aloittaminen kyseisen henkilön kanssa olisi jotenkin "mahdotonta" ?!?!?

"Miksi hyvän seksin saaminen tarkoittaa niin monelle sinkkumiehelle sitä, että parisuhteen aloittaminen kyseisen henkilön kanssa olisi jotenkin "mahdotonta" ?!?!?"

Arvaan, että kyseiset sinkkumiehet ovat niitä verrattomasti tavallista miestä halutumia seksiseuralaisia naisten keskuudessa. Nämä miehet siis saavat sun "tasoisia" naisia seksiin milloin tahansa, kun taas parisuhteeseen etsitään sitä "oman tasoista". Luultavasti pystyt sitouttamaan itsellesi vain kyseisiä sinkkumiehiä "alempitasoisia" miehiä. Se ei kuitenkaan kannata, koska parisuhteeseen valitun miehen pitää olla sitä parasta tasoa seksuaalisen vetävyyden suhteen verrattuna sun aiempiin miehiin. Olet pelannut itsesi huonoon positioon - se on patti, ellei jopa matti.

• Monesti pettynyt
        mies olen kirjoitti:

"Miksi hyvän seksin saaminen tarkoittaa niin monelle sinkkumiehelle sitä, että parisuhteen aloittaminen kyseisen henkilön kanssa olisi jotenkin "mahdotonta" ?!?!?"

Arvaan, että kyseiset sinkkumiehet ovat niitä verrattomasti tavallista miestä halutumia seksiseuralaisia naisten keskuudessa. Nämä miehet siis saavat sun "tasoisia" naisia seksiin milloin tahansa, kun taas parisuhteeseen etsitään sitä "oman tasoista". Luultavasti pystyt sitouttamaan itsellesi vain kyseisiä sinkkumiehiä "alempitasoisia" miehiä. Se ei kuitenkaan kannata, koska parisuhteeseen valitun miehen pitää olla sitä parasta tasoa seksuaalisen vetävyyden suhteen verrattuna sun aiempiin miehiin. Olet pelannut itsesi huonoon positioon - se on patti, ellei jopa matti.

Ne itseä eniten kiinnostavat miehet eivät kyllä varmasti ole kiinnostuneet musta ainakaan kovin vakavasti. Noilla kun riittää ottajia jonoksi asti, niin kuin säkin kirjotit. Täytyy joko valita joku "vähempiarvoinen" tapaus tai olla sit itekseen. Valitettavasti niiden kaikista kiinnostavien kans seksi sujuu kuin vettä vaan, mut "huonommat" miehet ovat sit hyviä ihan jossain muussa kuin seksissä. Ei tartte kyllä enää ihmetellä, miksi naiset rakastuvat kaikin tavoin vääriin miehiin, koska sellasta mies, jossa ne kaikki osa-alueet ois kunnossa, ei vain ole edes olemassa.

Nimimerkki "minä vain" kirjoitti tän ketjun lopussa tosi loistavasti. Noinhan monet miehet todellakin käyttäytyvät. Tuijottavat vain omaa napaansa. Pitäisiköhän ruveta käyttäytymään ihan samoin miehiä kohtaan ??

Tää voi olla tästä topikista hieman ulkona, mutta sitä ei voi oikein mitenkään tietää, haluaako mies vain seksiä vai myös jotain muutakin. Vaikka pihtais kk-tolkulla tai antais eka iltana, niin lopputulos on aina sama, jos mies on vain seksin perässä. Ja sitten kun mies on omasta mielestään saanut hyvää seksiä, niin tuosta nousee aika helposti miehen mieleen kysymys seksisuhteen mahdollisuudesta, kun taas nainen ajattelee tossa tilanteessa usein jo ihan jotain isompiakin juttuja.

• Tyypillinen nainen

Ne itseä eniten kiinnostavat miehet eivät kyllä varmasti ole kiinnostuneet musta ainakaan kovin vakavasti. Noilla kun riittää ottajia jonoksi asti, niin kuin säkin kirjotit. Täytyy joko valita joku "vähempiarvoinen" tapaus tai olla sit itekseen. Valitettavasti niiden kaikista kiinnostavien kans seksi sujuu kuin vettä vaan, mut "huonommat" miehet ovat sit hyviä ihan jossain muussa kuin seksissä. Ei tartte kyllä enää ihmetellä, miksi naiset rakastuvat kaikin tavoin vääriin miehiin, koska sellasta mies, jossa ne kaikki osa-alueet ois kunnossa, ei vain ole edes olemassa.

Nimimerkki "minä vain" kirjoitti tän ketjun lopussa tosi loistavasti. Noinhan monet miehet todellakin käyttäytyvät. Tuijottavat vain omaa napaansa. Pitäisiköhän ruveta käyttäytymään ihan samoin miehiä kohtaan ??

Tää voi olla tästä topikista hieman ulkona, mutta sitä ei voi oikein mitenkään tietää, haluaako mies vain seksiä vai myös jotain muutakin. Vaikka pihtais kk-tolkulla tai antais eka iltana, niin lopputulos on aina sama, jos mies on vain seksin perässä. Ja sitten kun mies on omasta mielestään saanut hyvää seksiä, niin tuosta nousee aika helposti miehen mieleen kysymys seksisuhteen mahdollisuudesta, kun taas nainen ajattelee tossa tilanteessa usein jo ihan jotain isompiakin juttuja.

"Ei tartte kyllä enää ihmetellä, miksi naiset rakastuvat kaikin tavoin vääriin miehiin, koska sellasta mies, jossa ne kaikki osa-alueet ois kunnossa, ei vain ole edes olemassa."

Tässähän se ongelma piileekin: Nainen odottaa että mies on hyvä kaikessa, vaikka nainen itse olisi ihan tavallinen omine puutteineen, kuten normaali ihminen yleensä on. Sitten ei pystytä hyväksymään toisessa mitään "puutteita", vaikka niitä riittäisi itsessäkin vaikka kuinka paljon. Hullaannutaan hyvästä seksistä, mutta haluttaisiin samalla ne kaikki muutkin jutut, joita se panopukki ei ole kiinnostunut tavalliselle naiselle antamaan. Kuitenkaan ei voida "tyytyä" oman tasoiseen, näitä asioita tarjoavaan mieheen, koska se ei nussi yhtä ihanasti kuin se kaikkien naisten kuolaama panomies eikä ole yhtä komea. Kaikki täytyisi saada, vaikka itse ei olla täydellisiä.

Täysin itse aiheutettu ongelma.

• Anonyymi

Joo, just toi. Nyt olen itse tämmöisessä tilanteessa, että on melkein 2 vuotta junnattu yhden tyypin kanssa. Hän oli kovin ihastunut aluksi ja nyt kun suhteen ulkopuoliset tekijät (lapset) on vaikuttaneet niin, ettei perinteinen suhde oikein toimi, niin hänen mielestä seksisuhde olisikin ihan ok, koska se oli niin ihanaa. Itse pakkailen laukkuja ja lopettelen suhdetta.

• Anonyymi
        Tyypillinen nainen kirjoitti:

"Ei tartte kyllä enää ihmetellä, miksi naiset rakastuvat kaikin tavoin vääriin miehiin, koska sellasta mies, jossa ne kaikki osa-alueet ois kunnossa, ei vain ole edes olemassa."

Tässähän se ongelma piileekin: Nainen odottaa että mies on hyvä kaikessa, vaikka nainen itse olisi ihan tavallinen omine puutteineen, kuten normaali ihminen yleensä on. Sitten ei pystytä hyväksymään toisessa mitään "puutteita", vaikka niitä riittäisi itsessäkin vaikka kuinka paljon. Hullaannutaan hyvästä seksistä, mutta haluttaisiin samalla ne kaikki muutkin jutut, joita se panopukki ei ole kiinnostunut tavalliselle naiselle antamaan. Kuitenkaan ei voida "tyytyä" oman tasoiseen, näitä asioita tarjoavaan mieheen, koska se ei nussi yhtä ihanasti kuin se kaikkien naisten kuolaama panomies eikä ole yhtä komea. Kaikki täytyisi saada, vaikka itse ei olla täydellisiä.

Täysin itse aiheutettu ongelma.

Ei o naisen vika

• menee..

"mikä on miehen reaktio kun naiselle herääkin tunteita miestä kohtaan ja haluaakin enemmän ????? mitä mies tekee tuossa tilanteessa ?? jos miehellä EI OLE tunteita naista kohtaan, laittaako suhteen heti poikki ?? vai jos miehellä onkin tunteita naista kohtaan niin jatkaako suhdetta vaikka vakavampaa ei lupailekaan ??" mun mielestä tämä menee noin, mikäli kyseessä on mies jolla vähänkin empatiakykyä. Siis noin, että jos naisella herää niitä tunteita ja miehellä ei, niin kunnon mies pistää silloin poikki koska ei halua satuttaa. Ei halua "käyttää hyväksi" naista, jos tietää että itsellä ei niitä tunteita ole. Taas sitten joku retku saattaa jatkaa suhdetta, ihan sillä perusteella, että kun naisella on kerran tunteita niin varmasti myös pil**a on aina saatavilla. Näin ajattelee siis joku retku, joka ei välitä toisen tunteista.

• ....

ja sitten tuo, että jos molemmilla olisi tunteita, niin suhde mun mielestä jatkuisi silloin ihan automaattisesti. Ellei mitään isompia esteitä olisi sille.

• Olin rakastatunut

Itse suht kokenettomana naisena rakastuin mieheen, joka halusi vain seksiä kanssani. Teki silloin alussa selväksi tämän minulle. Ja haluaa sitä kaiketi vielläkin. Olisin alkuun halunnut kyläilemään myös miehen luokse (hän kyläilee meillä) mutta tyrmäsi heti alkuun, että ei sovi ja siitä sovitaan erikseen. Kaiken kaikkiaan meillä on tätä tapailua jatkunut kolmisen vuotta mutta ainakin minun tunteet tätä ihmistä kohtaan ovat kuolleet, koska haluan suhteelta enemmän. Kumppanin, joka on rinnalla arjessakin. Uskon hänenkin olleen kiintynyt minuun, koska ainakin kerran sai mustasukkaisuuspuuskan, olin käynyt likkakaverini kanssa viihteellä. Vaikkakin itse on tolkuttanut minulle, että muitakin saa olla. Itse taas olen uskollisuuden kannalla ja tehnyt tämän hänelle selväksi. No turha tässä näitä on jauhaa, minun kannaltani tämä meidän suhde saa loppua, on niin epätyydyttävä suhde, kun olla voi.

• kärsii kotona

Se äijähän älyttää sinua ihan satasella. Sillä huoripukillahan on vaimo ja kolme mukulaa kotona kärsimässä. Et tietenkään voi sinne mennä kyläilemään sillä silloinhan epämieluisa totuus paljastuisi. Missä Isi! Missä Isi! kyselyt riipii uupuneen Vaimoparan sydäntä. Missä vitussa se äijä on? Mun pointti Sun aiheelliseen epätietoisuuteen on seuraava. Ota selvää hemmon kotioloista, ennen kun annat sille piparia enenmää. Näillä luukkuhousu pojilla on usein näitä "vain" seksisuhteita useita. Jos olen väärässä, vaadi tasa-arvoista kohtelua.

• harkitsen ja harkitsen

Minulle on tarjolla tällainen ihana mies. Rehellinen, eikä missään vaiheessa ole johtanut minua harhaan, vaan on sanonut, että haluaa vain seksiä. Hän on hyvä, kaikesta päätellen. Minulla on puolestaan kovastikin tunteita tätä miestä kohtaan ja olen ne hänelle kertonut. Tai en naisena aina osaa eritellä mikä on halua ja mikä muuta tunnetta. Olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta enkä ole pettänyt koskaan miestäni. Nyt käyn niin kuumana tähän nuorukaiseen. Olen miettinyt jo toista vuotta menenkö hänen luokseen. On niin paljon pelissä, mutta ajattelemme toisiamme koko ajan. Puolen vuoden taukokaan yhteydenpidossa ei viilentänyt juttua. Olemme nähneet viimeisen kerran noin vuosi sitten. Minä 41 nainen ja hän 36 mies.

• :-:-:-:

Tarinassasi nyt jokin mättää. Kuulostaa aika oudolta, että mies haluaisi kanssasi seksisuhteen mutta on odotellut jo toista vuotta että sinä suostuisit? Mitä niin ihmeellistä juuri sinun p****ssasi on, että sitä kannattaisi noin pitkään vongata? Jos mies haluaa seksisuhteen niin hän ryhtyy seksisuhteeseen jonkun kanssa, ellei sitten ole ihan saamaton (kummassa tahansa merkityksessä :)

Nuorukainen? 36-vuotias?

"Hän on hyvä, kaikesta päätellen."
        Vaikka et siis ole omakohtaisesti kokenut? Mistä "kaikesta" noin päättelet? Itsekö hän on niin kertonut? Vai muut naiset?

"Olemme nähneet viimeisen kerran noin vuosi sitten"
        Eli te siis vain kirjoittelette tai soittelette toisillenne?

Herää, nainen! Jos haluat salaisen rakastajan niin anna palaa, mutta ei kannata tuhlata aikaa tyyppiin joka vain kirjoittelee netissä seksifantasioitaan ties miten monen naisen kanssa ja kehuu olevansa hyvä sängyssä.

• joskin vielä haaveiluast

eella.....eli toinen osapuoli ei tiedä minusta mitään mutta tuntuma on että kiinnostan häntä!

• rakkaus vie

Tunteiden herääminen vakipanon kanssa aiheuttaa usein toisen vetäytymisen tai jopa suhteen loppumisen. Mies kyllä usein on se joka retkahtaa eli rakastuu, jää kiinni naiseen. Vakipanosta tuleekin rakas. Jos olet ihastumassa kaveriin, niin älä näytä sitä sille tai menetät sen. ainakaan niin kauan kun kaverikaan ei tunne oikeita fiiliksiä sua kohtaan.

• been there, done that

"Jos olet ihastumassa kaveriin, niin älä näytä sitä sille tai menetät sen. ainakaan niin kauan kun kaverikaan ei tunne oikeita fiiliksiä sua kohtaan."

No kai sen nyt voi hienovaraisesti ilmaista. Parempi kertoa ajoissa, ettei sun tunteet vaan syvene ja ettet sitten putoa korkealta jos toinen ei tunnekaan samoin!

• sitä potee

Niimpä juuri,ihminen luulee niin hyvin aina hallitsevansa tunteet,juu pano suhde vaan,mutta eihän sitä viitis toista kertaa jos ei olis niin hauskaa ja muutenkin olis mukavaa,vaikka kuinka olis päättäny pitää tunteet kuris mut ei! Mut tosiaan ei pidä sotkea asioita eikä kenenkään elämää.Oliko se keneltäkään pois kahden ihmisen ihanat hetket,mutta rangaistus? No ehkä se kaipaus mikä jää koska ei voi jatkaakaan,asiat ei oo ain niin mustavalkosia T:ikävöivä ihania muistoja omaava :)

• hei haloo!!!!

En voi kuin ihmetellä, miten AINA saa lukea näitä, että "aloitettiin sexisuhde, nyt ihastuin", jotka on aina naisten kirjoittamia juttuja. Naiset ei vain kykene pelkästään harrastamaan seksiä ilman, että jossain vaiheessa haluis pariutua vakavammin. Johan se on biologiankin takia todettu fakta. Naiset on nyt kattoneet liikaa sinkkuelämää-ohjelmaa. Sitten ajatellaan, että "vähäks siistii ois olla Samantha, ja minähän muuten pystynkin siihen!" Sitten itketään, kun ei pystytä. Voi hemmetti..ei se Samanthakaan OIKEASSA elämässä ole sellainen, se on TV-OHJELMA.

Miksi nykyajan naisilla on niin kova tarve todistaa, että pystyvät pelkkiin seksisuhteisiin?? En vaan voi tajuta, mitä hienoo siinä ois, jos pystyisivätkin. Varsinkin, kun näitä itkeviä esimerkkejä sitten on tämäkin palsta täynnä. Ja huom! Mies ei ikinä ole se, jolla tunteet heräis noissa sexisuhteissa. Mies on näissä suhteissa ihan tyytyväinen, kun on helpon panon löytänyt. By the way, oon itse nainen ja toivon tämän viestini herättävän edes jonkun kanssasisaren tajuamaan asioitaan ajoissa.

• he himoitsevat jotakin m
        hei haloo!!!! kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä, miten AINA saa lukea näitä, että "aloitettiin sexisuhde, nyt ihastuin", jotka on aina naisten kirjoittamia juttuja. Naiset ei vain kykene pelkästään harrastamaan seksiä ilman, että jossain vaiheessa haluis pariutua vakavammin. Johan se on biologiankin takia todettu fakta. Naiset on nyt kattoneet liikaa sinkkuelämää-ohjelmaa. Sitten ajatellaan, että "vähäks siistii ois olla Samantha, ja minähän muuten pystynkin siihen!" Sitten itketään, kun ei pystytä. Voi hemmetti..ei se Samanthakaan OIKEASSA elämässä ole sellainen, se on TV-OHJELMA.

Miksi nykyajan naisilla on niin kova tarve todistaa, että pystyvät pelkkiin seksisuhteisiin?? En vaan voi tajuta, mitä hienoo siinä ois, jos pystyisivätkin. Varsinkin, kun näitä itkeviä esimerkkejä sitten on tämäkin palsta täynnä. Ja huom! Mies ei ikinä ole se, jolla tunteet heräis noissa sexisuhteissa. Mies on näissä suhteissa ihan tyytyväinen, kun on helpon panon löytänyt. By the way, oon itse nainen ja toivon tämän viestini herättävän edes jonkun kanssasisaren tajuamaan asioitaan ajoissa.

iestä ihan samalla tavalla kuin mies naista. Ja kun himo kasvaa tarpeeksi suureksi, nainen aloittaa "seksisuhteen". Luulen asian olevan kuitenkin niin kuten sanoit, että miehet eivät ihastu/rakastu niin helposti kuin naiset - naisten biologinen perimä ohjaa pariutumaan ja tunteet astuvat peliin heti vaikkei haluaisikaan! Epäreilua!

• aijaa?
        hei haloo!!!! kirjoitti:

"Naiset ei vain kykene pelkästään harrastamaan seksiä ilman, että jossain vaiheessa haluis pariutua vakavammin"

No mitäs nämä yhden yön jutut sitten on?

• kissa_667
        aijaa? kirjoitti:

"Naiset ei vain kykene pelkästään harrastamaan seksiä ilman, että jossain vaiheessa haluis pariutua vakavammin"

No mitäs nämä yhden yön jutut sitten on?

Olen 43-vuotias eronnut nainen enkä etsi seurustelusuhdetta, joten minulle rakastaja on täydellinen vaihtoehto. Itse myös pelkäsin, että tunteet tulevat mukaan, mutta onneksi tässä miehessä ei minua kiinnosta mikään muu kuin peuhaaminen - hän on estoton ja kestävä - se riittää minulle. Jos jompikumpi meistä alkaisi seurustelmaan, tapailumme loppuisi siihen yhteisellä päätöksellä.

• minä vain

Niin mä olen kaksi kertaa eri miesten kanssa jotenkin ajautunut seksisuhteeseen, kun on jo mennyt miehen kanssa poikki ja mangun takaisin sitten ne ehdottaa että miten olis seksisuhde, luulin että kun vähän aikaa sellaiseen suostun, niin se huomaa kuinka ihana ja suloinen olen ja alkaa oikeaan suhteeseen, niin ei kuitenkaan ole käynyt, jos miehessä olis miestä se ei ehdottaisi tuollaista naiselle joka selvästi on rakastunut ja tekee mitä tahansa saadakseen miehen takaisin, pitäis vaan pistää suoraan kokonaan poikki, eikä antaa yhtään toivoa, jos yhtään naista ajattelisi ja kunnioittaisi. Niin kauan seksisuhdekin onnistuu, kunnes tulee se joku toinen nainen jolta mies myös saa, sitten voikin tää hätävara vain seksisuhde nainen häipyä, näin se menee!!!

• Anonyymi

Olen käyttänyt miehiä. Voi jeesus sitä itkua.. "mihin sä nyt menet" ? Haukutaan huoraksi sängyssä mutta kun vaadit rahaa pöytään saat ne sanot moro! Ni kauhee itku ja valitus tai sitten saat turpaan. Ihme vässyköitä suomi miehet. Päättäis jo!

• Anonyymi

Joa mies haluaa seksisuhteen kysykää riittäkö se? Pysykää itse samalla linjalla. Tunteista ei ole siinä kysymys. Mutta siitävoi tehdä kauppaa. Miksi on onlyfans?

• Anonyymi

Älkää naiset olko tyhmiä ja ilmaisia vedätettäviä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe