Jos toinen ei suostu eroamaan!!??

Tilanne on mitä ristiriitaisin, mulla järki ja tunteet taistelee keskenään ollakko vai eikö olla. En ole koskaan kenestäkään miehestä näin välittänyt, mutta eipä koskaan kenenkään miehen tekemiset ole näin pahasti satuttaneetkaan. Haluan erota hänestä ja olen lukuisia kertoja yrittänyt, mutta aina hän tulee oven taakse ja kun päästän sisään, niin epäonnistun. Paperilla hän on täydellinen mies, hyvä työpaikka, terve, ei polta, tykkää ja haluaa lapsia, liikunnallinen, hyvännäköinen..mutta käytännössä ei osaa seurustella tai ajatella muita kuin itteään. En itse ole helpoimpia ihmisiä, itseasiassa varmaan hankalimmasta päästä. Rakastan häntä, mutta tiedän ettei tästä tule mitään, suhde on ollut alusta asti tuomittu. Takaisin jättämiseen, olen yrittänyt jättää kasvotusten, puhelimessa, tekstiviestillä, olematta missään kontaktissa, sähköpostilla.. Sit hän aina sanoo ettei suostu ja soittelee ja lähettelee viestejä lähes taukoamatta ja ilmestyy oven taakse, soittelee mun siskoille. En siis vastaa puheluihin enkä viesteihin pitkiin aikoihin, mutta sit tulee joku viesti johon vastaan ja siitä se alamäki taas alkaa. Vaikeaa tämä jättäminen itellekin on, kun en kuitenkaan tavallaan halua jättää, mutta tiedän, että on pakko. Ja sen hän tietää, etten oikestaan edes halua erota. Vaikeaa eikö..huoh. Yhden asian jos teen luulen, että onnistuisin, mutta en pysty siihen, voisin tietenkin valehdella. Pettäisin häntä.

9

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

kokonaan erota. Päivitätte vain sopimuksenne suhteen laadusta ajan tasalle. Voittehan tapailla kevyemmin ilman että taustalla on kokoajan pelkoa jostain, joka tuntuu siitä miehestä liian sitovalta.

• Minä nimenomaan tahdon vakavan parisuhteen, muuttaa yhteen ja perustaa perheen.

• Enpä ole

Ennen kuulut moisesta! Se taitaa pitää sua pilkkanaan. En voisi edes harkita moises tilantees muuta kuin eroa. Eihän tollanen mies ajattele kuin itseään, ei näköjään sun mielipiteellä ole mitään merkitystä! Miten jatkossa? Aiotko jatkaa??

• ---

Ootko keskustellut suhteen epäkohdista, ja mitä toivot? Tai onko miehellä erilainen tapa seurustella kuin naisella? Tai näyttää välittäminen. "mutta käytännössä ei osaa seurustella tai ajatella muita kuin itteään. En itse ole helpoimpia ihmisiä, itseasiassa varmaan hankalimmasta päästä." Pariterapia? Vai onko se vielä mahdollista Tuttu ongelma, miksi miehet ovat monesti tuollaisia

• ---

En lukenut kaikkia kommenteja. Siis mies ei halua olla kunnolla mutta jotain haluaa? Seksiä? Vai mitä siis? Mutta miksi lapsia pitäisi aina olla, maailma on julma.

• pi-pi-pi-pirpana

Nyt, hyvä nainen: älä vastaa sen miehen viesteihin. Hän ohittaa täysin sinun mielipiteesi. Huh, huh. Haluatko oikeasti olla sellaisen ihmisen kanssa? Luuletko, että tuo juttunne tuosta ajan kuluessa paranee? Haluatko riesaksesi takertuvan miehen? Pysy tiukkana ja pidä pääsi.

• Dialogilla!

Ystävän shamanistinen ajatteluläsnäolo auttaa.Kun katkaiset parisuhteen,muista tehdä se kasvotusten,reaali livenä.Ei tartte tarkistaa takaovia.Kaikkihan tietää mitä näkemiin meinaa!

• Tiedän tunteen

Mun ex miesystävä oli samanlainen, ei hyväksynyt, että halusin erota. Samanlaista teki, ja jos erehdyin yhteenkin yhteydenottoon vastaamaan niin siitä se taas alkoi. Erittäin taitava manipuloimaan. Sekin oli tuomittu suhde, ei olisi tullut mitään olisin vaan palanut loppuun ja sairastunut itse. Lähellä oli, ero oli välttämättömyys etten olisi menettänyt sekä fyysistä, että psyykkistä terveyttäni. Ei tänä päivänäkään hyväksy eroa, vaikka siitä on jo yli vuosi. Koettaa vieläkin häiritä elämääni, mutta en enää huomioi häntä mitenkään. Kyseessä oli taitava narsisti, ja narsistiahan ei jätetä - koskaan. Hän kostaa aina, tavalla tai toisella.

• Olen ehdottanut ja antanut kyllä luvan jättää minutkin, mutta eipä sekään kelpaa. Luulen, että pelkää yksinoloa niin paljon, ettei halua suhdetta päättää, vaikka itekin todennäköisesti on enemmän onneton kuin onnellinen.. enpä tie, kaipa se vielä tästä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe