Lävistysliike Helsinki

iirami

Varasin ajan Lävistysliike-nimisestä lävistysliikkeestä. Kokemuksia kyseisestä paikasta? Omasta mielestäni paikka vaikutti luotettavalta ja hygieeniseltä ainakin nettisivujen perusteella!

16

9527

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähhäh

      paikka vaikutti hygieeniselt ja luotettavalt nettisivuje perusteel :D siit ei oikee voi viel sanoo mitää. mut oon kuullu huonoo tosta parilt tutult, en kyl mitää sen tarkemmi.

      • Iirami

        Mitä huonoa oot kuullu? Siis että jotain epäolennaista vai että huonosti tehtyjä lävistyksiä vai mitä? 8)


      • sellast
        Iirami kirjoitti:

        Mitä huonoa oot kuullu? Siis että jotain epäolennaista vai että huonosti tehtyjä lävistyksiä vai mitä? 8)

        siis emmä tiiä onks ne loppujen lopuks mitää kummallist. kaveri vaa kertoili jotaa ku tietää jonku joka on ollu siel töissä, ettei hoida kunnol hygieniaa ja on ollu paskamaisii asiakkait kohtaan. mut paha sanoo ku ei oo omaa kokemust asiast. =)


      • on ainakin tämä
        sellast kirjoitti:

        siis emmä tiiä onks ne loppujen lopuks mitää kummallist. kaveri vaa kertoili jotaa ku tietää jonku joka on ollu siel töissä, ettei hoida kunnol hygieniaa ja on ollu paskamaisii asiakkait kohtaan. mut paha sanoo ku ei oo omaa kokemust asiast. =)

        että niitten hoito-ohjeet on niin paskat,et en suosittele noudattamaan niitä,mulla ei oo kokemusta kyseisestä liikkeestä muute... :))


      • Sibbi
        on ainakin tämä kirjoitti:

        että niitten hoito-ohjeet on niin paskat,et en suosittele noudattamaan niitä,mulla ei oo kokemusta kyseisestä liikkeestä muute... :))

        Itse olen käynyt jo muutaman kerran, ja ollut erittäin tyytyväinen. Asiakaspalvelusta täysi 10. Tuohon teoriaan huonoista työntekijöistä en usko, koska liikkeessä työskentelee vain omistajat ja tietääkseni asia on aina ollut näin :)


      • AiVasTeer
        sellast kirjoitti:

        siis emmä tiiä onks ne loppujen lopuks mitää kummallist. kaveri vaa kertoili jotaa ku tietää jonku joka on ollu siel töissä, ettei hoida kunnol hygieniaa ja on ollu paskamaisii asiakkait kohtaan. mut paha sanoo ku ei oo omaa kokemust asiast. =)

        On tainnut kaverisi tarkoittaa jotakin toista "lävistysliikettä". Veikkaampa, että suurin osa Lävistysliikkeessä käyneistä tietää mitä tarkoitan. Vaikea uskoa, että olisivat olleet "paskamaisii asiakkait kohtaan". Taitaa olla kyse aika kusipäisestä asiakkaasta, tarkoitampa vaan sitä, että olen tähän mennessä kuullut vain positiivista palautetta Lävistysliikkeestä.


      • mitä mä voin?
        AiVasTeer kirjoitti:

        On tainnut kaverisi tarkoittaa jotakin toista "lävistysliikettä". Veikkaampa, että suurin osa Lävistysliikkeessä käyneistä tietää mitä tarkoitan. Vaikea uskoa, että olisivat olleet "paskamaisii asiakkait kohtaan". Taitaa olla kyse aika kusipäisestä asiakkaasta, tarkoitampa vaan sitä, että olen tähän mennessä kuullut vain positiivista palautetta Lävistysliikkeestä.

        Mulle on kahelt taholt joskus varoiteltu (ei siis iha lähiaikoin) mut kaikki on aina huhuja huhuja huhuja. mistään ei voi mennä 100% takuuseen, ei ennenku ite kokeilee. sitähän mä oon tässä koittanu tolkuttaa. ja juuri tuosta liikkeestä on kyse.


      • AiVasTeer
        mitä mä voin? kirjoitti:

        Mulle on kahelt taholt joskus varoiteltu (ei siis iha lähiaikoin) mut kaikki on aina huhuja huhuja huhuja. mistään ei voi mennä 100% takuuseen, ei ennenku ite kokeilee. sitähän mä oon tässä koittanu tolkuttaa. ja juuri tuosta liikkeestä on kyse.

        Taidatkin olla pikkutyttö, ja tiedän että huhujen levittely kuuluu pikkutyttöjen harrastuksiin ...joten jätän asian tähän. P.S. Kerrothan sitten omista kokemuksistasi, kun ikä sallii?


      • justjuu...
        AiVasTeer kirjoitti:

        Taidatkin olla pikkutyttö, ja tiedän että huhujen levittely kuuluu pikkutyttöjen harrastuksiin ...joten jätän asian tähän. P.S. Kerrothan sitten omista kokemuksistasi, kun ikä sallii?

        ja tollane kielenkäyttö on aikuisuutta? =) Sit mä toivon, etten aikuistu koskaan. ja oon kyl ihan täysikänen thank you very much. puhuithan säkin tekstissäs huhuista. että et oo muuta ku positiivista palautetta kuullu, niitä sanotaan huhuiksi. kannattaa ensin tarkastella omia tekstejä enneko muille rupee inisee. =) en oo missää vaihees väittänykkää et ne olis jotain muuta, kannattas tarkastaa luetun ymmärtäminen, aikuinen ihminen!


      • LÄVISTYSLIIKE
        AiVasTeer kirjoitti:

        Taidatkin olla pikkutyttö, ja tiedän että huhujen levittely kuuluu pikkutyttöjen harrastuksiin ...joten jätän asian tähän. P.S. Kerrothan sitten omista kokemuksistasi, kun ikä sallii?

        Älkää nyt hyvät ihmiset riitelemään alkako! Tarinat LÄVISTYSLIIKKEEN "entisistä huonoista työntekijöistä" eivät pidä paikkansa miltään osin, sillä LÄVISTYSLIIKKEESSÄ työskentelemme vain me omistajat (ja näin on aina ollut). Pyrimme aina mahdollisimman asialliseen asiakaspalveluun, ikävää jos joku on mielestään saanut huonoa palvelua ...kaikkia ei voi aina miellyttää, vaikka kuinka yrittäisi. Myös toimenpiteiden hygienisyys/turvallisuus on meille kunnia-asia. Tarkempaa infoa toiminnastamme: www.lavistysliike.fi [email protected] 0400-737678 Terveisin Maria & Niko (LÄVISTYSLIIKKEEN ainoat työntekijät, nyt ja aina)


      • hyvä hyvä
        LÄVISTYSLIIKE kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät ihmiset riitelemään alkako! Tarinat LÄVISTYSLIIKKEEN "entisistä huonoista työntekijöistä" eivät pidä paikkansa miltään osin, sillä LÄVISTYSLIIKKEESSÄ työskentelemme vain me omistajat (ja näin on aina ollut). Pyrimme aina mahdollisimman asialliseen asiakaspalveluun, ikävää jos joku on mielestään saanut huonoa palvelua ...kaikkia ei voi aina miellyttää, vaikka kuinka yrittäisi. Myös toimenpiteiden hygienisyys/turvallisuus on meille kunnia-asia. Tarkempaa infoa toiminnastamme: www.lavistysliike.fi [email protected] 0400-737678 Terveisin Maria & Niko (LÄVISTYSLIIKKEEN ainoat työntekijät, nyt ja aina)

        Hyvä jos tästä päästiin nyt selvyyteen ettei tarvitse enempää hampaita kiristellä. :D Niinkuin sanoin heti alussa, kaikkea ei pidä uskoa (varsinkaan juoruja) varautuksetta. Pitää pistää kyl korvan taa itellekki tää paikka, kävin lukasee tein nettisivujaki. =)


      • koettu
        sellast kirjoitti:

        siis emmä tiiä onks ne loppujen lopuks mitää kummallist. kaveri vaa kertoili jotaa ku tietää jonku joka on ollu siel töissä, ettei hoida kunnol hygieniaa ja on ollu paskamaisii asiakkait kohtaan. mut paha sanoo ku ei oo omaa kokemust asiast. =)

        Lävistysliikkeen työntekijät on edelleenkin pirun tympeitä ja ilkeitä asiakkaita kohtaan.


    • --- - -- -_

      ite oon ottanu siel napakorun ja oli tosihyvä paikka. Suosittelen.

      • enamorado

        Itsekin kävin kyseisessä liikkeessä ottamassa kulmakorun, asiakaspalvelu oli kaikin puolin miellyttävää ja asiallista. Lävistysliikkeessä asiointi tuntui rennolta ja mielekkäältä, myös hygieniasta oltiin selvästi tarkkoja.
        Kiitos kauniille Marialle, suosittelen kaikille lävistystä kaipaaville erittäin lämpimästi !


      • snuuuuvi
        enamorado kirjoitti:

        Itsekin kävin kyseisessä liikkeessä ottamassa kulmakorun, asiakaspalvelu oli kaikin puolin miellyttävää ja asiallista. Lävistysliikkeessä asiointi tuntui rennolta ja mielekkäältä, myös hygieniasta oltiin selvästi tarkkoja.
        Kiitos kauniille Marialle, suosittelen kaikille lävistystä kaipaaville erittäin lämpimästi !

        Samoilla linjoilla enamoradon kanssa. Suosittelen lämpimästi. :) Kävin siellä ottamassa madonnan ja hygieniasta pidettiin tosi hyvää huolta. Maria oli todella mukava ja neuvoi selvästi kuinka hoidan lävistystä. Sain mukaan kirjalliset hoito-ohjeet, joita noudattamalla lävistykseni parani tosi nopeasti ja ilman tulehduksia.


    • asSasASs

      Hyvä paikka. Suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe