Miehen ulkonäkö/olemus - miellyttävyys/komeus

Aika kertoa.

Antaakaahan tulla naiset että saadaan paljon ja kunnon vastauksia että mikä siinä miehen ulkonäössä teitä iskee silmään ja sytyttää, ja saa kiinnostumaan miehestä ja mikä taas on laukaiseva tekijä että ette kiinnostu? Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti? Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti? Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää? Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi? Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te? Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei? Nyt ei siis etsitä ihannemiestä vaan noin yleisesti sellaista miestä jonka kelpuuttaisitte mahdollisesti ehdokkaaksi kumppaniksenne ja voisitte kiinnostua hänestä. Laittaa ikiä myös näkyviin jos annatte vastauksen.

59

9715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen:)

      Minä voisin tähän vastata, koska minulla on ollut hyvin erilaisia miehiä, millä tarkoitan erilaisuutta fyysisesti mutta samanlaisuutta henkisesti. Minua viehättää miehessä älykkyys, nimenomaan sellainen mistä huomaa että on pohtinut muutakin kuin autonrenkaita ja ryyppäämistä. Vahva näkemys omaan elämään ja maailmanmenoon on tärkeää, itseluottamus sekä keskustelutaito. Puhuminen on itselleni tärkeää ja sellainen rauhallinen ja osaaottava kuuntelutaito. Mulle ulkoiset asiat eivät ole niinkään tärkeitä kuin kypsyys ja toisen ihmisen kohtaaminen. Toki viehätyn etenkin miehen silmistä ja pitkistä hiuksista, mutta tärkeämpää ovat ihan muut asiat. Nykyinen mieheni ei ole täydellinen, mutta en usko että voin koskaan löytyy yhtä mahtavaa ihmistä. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi, viehättää kaikin tavoin, on hyväkäytöksinen, järkevä, vastuuntuntoinen jne. Hän on kyllä komea, mutta eniten viehätyin siitä, kuinka hän puhuu ja keskustelee, jotenkin kokonaisuus oli äärimmäisen miellyttävä. Hän pitää minua hyvänä, kertomalla joka päivä tunteistaan ja osoittamalla paljon rakkautta. Usein hän ostelee pieniä lahjoja tai sitten järjestää yllätyksiä. Tärkeintä on kuitenki että hän aamuin illoin suutelee vartaloani ja jumaloi MINUA:) joten minun mielestä kaikelle muulle on ihan sama, kunhan löytyy omaa ajatusmaailmaa ja hyväkäytökistä charmia. en usko että ulkoiset asiat kantavat pitemmän päälle, se on kuitenkin vain näkyvä joka usein pettää.kun oikeasti rakastuu ihmisen sisimpään,kaikki muu menettää merkityksensä.

      • aatjueje

        Hän pyysi eksklusiivisesti mielipidettä ulkonäöstä.

        Tarviiko aina ruveta jeesustelemaan, kun pyydetään pinnallista mielipidettä?


    • 35 v

      Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti? Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti? Ei, mutta hiusten pitää olla lyhyet ja mm. huivit ja korut vähän hirvittävät. Todella karvainen, iso bodari ei todellakaan ole mieleeni. Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää? Asiallinen. Pidän vaaleaihoisista, sinisilmäisistä ja ruskeatukkaisista miehistä. Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi? Ei hirvittävän laiha, ei kovin pitkä tai mieletön lihaskimppu - kaikki muu kelpaa! Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te? Toivoisin miehen pukeutuvan samantyylisesti kuin itse pukeudun, ts. asiallisesti, tyylikkäästi Pukeutumisessani on toki myös feminiinisyyttä mutta sitä nyt ei tarvitse mieheltä löytyä. Trendikäs on väärä sana. Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei? En pidä kovin pitkistä miehistä. Pukeutumisessa ainakin risat farkut, verkkarit, likaiset urheilukengät, hihaton paita, muuten tatuoinnit ja pitkät hiukset.

      • Minjaana

        Kuvailit tossa lopussa mun unelma miehen..pitkä,risaset farkut,pitkät hiukset,hihaton paita että tatuoinnit näkyy:D *kuolaa*


      • Minjaana kirjoitti:

        Kuvailit tossa lopussa mun unelma miehen..pitkä,risaset farkut,pitkät hiukset,hihaton paita että tatuoinnit näkyy:D *kuolaa*

        Narkkarin univormu? Juopon linnakundin vormu? Nyt ymmärrän, mikä omassa pukeutumisessani on mennyt pieleen. Kiitos tästä tiedosta.


      • Anonyymi
        yäktyyppi kirjoitti:

        Narkkarin univormu? Juopon linnakundin vormu? Nyt ymmärrän, mikä omassa pukeutumisessani on mennyt pieleen. Kiitos tästä tiedosta.

        Taidat olla aika idiootti itse kun päättelet minkälainen ihminen on jo ulkonäön perusteella se on mennyt sussa pieleen ja pahasti.


    • täähän on kivaa

      :) hah.. tää onkin mielenkiintoista=) Minun mieltymyksiini.. Miehen ei tarvitse olla maskuliininen vaan rehdisti miehinen. Jotta erotan ns. Pojan ja Miehen. Poika, pöksyt hieman roikkuu ja selkä hieman kumarassa polviin asti. Mies, Ryhdikkäät vaatteet ja ryhdikäs kävely. Eikä sellainen hartoista sumppu... Hmm.. Ulkonäkö.. Siisti, mutta ei liian sliipattu. Olemuksessa pitää olla hieman itsevarmuutta, liika on liikaa tietysti. Ulkonäöllisesti tummahiuksiset vetää enemmän puoleensa. Silmät kun on rehelliset ja aidot. Katse rehellisesti silmiin. Tummat ja vaaleat eivät tässä tapauksessa poikkea. Vaikka sanotaan että ruskea silmäiset valehtelee aina (ei tuo omani ainakaan ole vielä 5 vuoden aikana merkkejä osoittanut että voisin täysin allekirjoittaa väitten) Tavallisesti pukeutuvat on mun mieleen. Koska liikaa näkee niitäkin miehiä joille vain se in-juttu on siisti. Katsomatta sitä sopiiko esim. pillifarkut omaan kroppaan. Ja ne hieman roikkupersefarkut niissä olemattomissa perseissä *yök*(en siis tarkoita niitä lökäpösyjä :) Ulkönäössä ärsyttää.. hmm.. Just ehkä tuo, että ei katota mikä omaan kroppaan OIKEASTI sopii. Harvemmin sitä tulee henkilökohtaisesti katsottua miehiä joilla on viikset tai partaa hieman enemmän. Täällä vastaili tälläinen 21 vuotias naikkonen.. (ja hah..huomasin että kuvailu sopii omaan mieheeni täydellisesti mikä ei kai sinäänsä ole yllätys..=)

      • jaska23--w

        ja taas parikymppinen tytteli sanoo että tummahiuksiset miehet ovat parempia..hohhoijaa... hiusten väristä tuntuu olevan monilla tyttösillä ehdoton edellytys että tummaa sen olla pitää.


      • itsekkin ja silti vaaleisii...
        jaska23--w kirjoitti:

        ja taas parikymppinen tytteli sanoo että tummahiuksiset miehet ovat parempia..hohhoijaa... hiusten väristä tuntuu olevan monilla tyttösillä ehdoton edellytys että tummaa sen olla pitää.

        hohhoijjaa... Eihän se ihan noin taida olla.. kukin mieltymyksiensä mukaan.. Ei blondeissakaan mitään vikaa. Tumma vaan on aina tumma, jos siitä tykkää...vaalea on aina vaalea, jos siitä tykkää..!!!


      • Poh, ih
        jaska23--w kirjoitti:

        ja taas parikymppinen tytteli sanoo että tummahiuksiset miehet ovat parempia..hohhoijaa... hiusten väristä tuntuu olevan monilla tyttösillä ehdoton edellytys että tummaa sen olla pitää.

        jaa? :D ulkonäkömieltymyksiähän tässä kysyttiin. ja kyllä miehetkin haluaa pelkkiä blondeja ku ne on niiin hotth


      • 456w327y2564
        Poh, ih kirjoitti:

        jaa? :D ulkonäkömieltymyksiähän tässä kysyttiin. ja kyllä miehetkin haluaa pelkkiä blondeja ku ne on niiin hotth

        eikä haluu


      • Anonyymi
        Poh, ih kirjoitti:

        jaa? :D ulkonäkömieltymyksiähän tässä kysyttiin. ja kyllä miehetkin haluaa pelkkiä blondeja ku ne on niiin hotth

        No ei kyllä varmaan halua, blondi ei ole yhtään tummaa hotimpi


      • Anonyymi
        jaska23--w kirjoitti:

        ja taas parikymppinen tytteli sanoo että tummahiuksiset miehet ovat parempia..hohhoijaa... hiusten väristä tuntuu olevan monilla tyttösillä ehdoton edellytys että tummaa sen olla pitää.

        Vaaleat ovat ihania, mutta harvinaisempia kuin tummat.
        Itsellä käynyt hyvä tuuri että olen pitkät suhteet ollut vaaleiden kanssa, ( persoonat osuneet hyvin yhteen)


    • jooooooooo0

      miehekäs pitää olla, jotta voin sanoa että sytyttää todella. Eli mielellään kalju, ei poikamainen, muttei ihan mikään jätti portsarin näköinenkään oikeen sytytä. mutta ei lihasta liikaa voi olla. Kasvot pitää kuitenkin olla komeat eli ei mikään karjun näköinen(eli ruma). vihreät silmät, todella lyhyet hiukset, melko lyhyt, iso kapea nenä, lihaksikas. EI tarvitse olla isokokoinen, toiset näyttävät jänteviltä vaikka ovat pienempiä. ei poikamainen saa olla. iho saa olla poikamainen(eli hyvässä kunnossa)luonteesta en osaa sanoa. ei kumpaakaan liikaa. mieheksi trendikäs. eli siistit vaatteet ja kengät, ei kuitenkaan mitään pukumiestyylisiä kenkiä. vaan suhtkoht trendikkäitä. eli ei mtn tyylimokia. esim. todella out vaatteita. itse olen todella trendikäs, olenhan nainen ei kelpaa: ruipelot, luurangot, huono ryhti, huono hygienia, 90-luvun vaatteet(ne voi tosin vaihtaa), horomainen/tyylitön/meikeillä kauniiksi saatu nainen kainalossa, pitkät hiukset, homomaiset hiukset, blondatut hiukset(no nekin voi käskeä värjäämään) , ihme lävistykset(kertoo luonteesta, että on pakko tulla esille), perunanenä, ruma naaama, liian pitkä, kääpiö, liian lihava(pikkuisen saa olla rasvaa)

    • a & o

      Eihän miehen tarvitse olla mitään muuta, kuin älykäs ja hauska sekä tietysti empaattinen ihminen. Fyysisellä puolella ehdottomasti poikamaisen charmikas (jotkut aivan oikeasti säilyttävät nuorekkuutensa iästä riippumatta) ja hyvä kuntoinen. Hygienia on erittäin tärkeä seikka. Mitä mies ei saa olla? Lista olisi järkyttävän pitkä, joten tässä vain joitakin ehdottomia turn offeja: itsekäs, kaikkitietävä "opettaja", tunne-elämältään kylmä, rähjääjä, koko ajan äänessä, plösö, metsästäjä, äijämäinen, karski, likainen känsäkoura, siivoton, ylikarvainen, suvaitsematon, lihava, ylipitkä, ruma naamainen.

    • FrozenCorpse

      Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti? Ei pidä. Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti? Miehen näköistä miestä. Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää? Riippuu paljon henkilöstä. Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi? Riippuu tämäkin paljon henkilöstä. Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te? Pitää olla samantyylinen- ja henkinen. Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei? Tavislook, autorassailu, uskottomuus, lesoilu, kaksinaamaisuus, suurpiirteisyys aikatauluissa jne. Ikä 21v

      • Sullahan

        on aika kriteerit :) Eli laiha gootti joka palvoo kuolemaa ja soittaa etelä-haagalaisessa kellari bändissä bassoa :D :D


    • 34 vuotias nainen

      Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti? Ei todellakaan päinvastoin, ihan tavallinen normaalivartaloinen, jopa työvaatteissakin oleva kelpaa, jotta ihastun. Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää? Ensinnäkin olen huomannut, että mua kiinnostaa ruumiillista työtä tekevä mies esim. kirvesmies, ei siis mikään toimisto yms mies. Kai sitä jotenkin ajattelee alitajuisesti miehen osaavan kotonakin ainakin ammattinsa puolesta jotain tehdä. Sitä myös sanotaan, että nainen katselee itselleen samanlaisen kumppanin kuin oma isä on, no mun isä oli kirvesmies. Miehen täytyy olla vähintään nyt ainakin 170cm, siis minua pitempi. Hiukset päässä, mielellään omalla värillä, ei pitkät missään tapauksessa, ei niin väliä onko tumma vai vaalea, ihastunut olen kyllä yleensä ristiverisiin. Ihanat silmät, ehkä hieman surullisen näköiset. Kaunis hymy ja hampaat suussa. Ruskettunut iho, kalkkilaivankapteenit ei kiinnosta, siis vaaleaihoiset jotka vain palavat punaiseksi. Oikein karvainen mies ei taida olla mun juttuni, vaan ihan esim. rintakarvat riittää, mutta ei nekään nyt pakolliset sentään ole. Yllättäen lähestyvä rauhallinen mies, mutta ei kuitenkaan päällekäyvä saa mut kiinnostumaan ja vielä enemmän jos vielä jatkaa matkaa, eikä jää heti itseään tyrkyttämään, mutta avaa ns. pelin. Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi? Ei kumpikaan vaan siltä väliltä, minua miellyttää sellainen rauhallinen lähestyminen ja arvailujen varaan jättäminen aluksi. Missään tapauksessa ei kaatokännissä ja mitään lapsellisuuksiakaan suustaan päästele tyyliin: mennäänkö meille vai teille, en näissä tapauksissa kyllä kovin äkkiä kiinnostu, ellei mies ole juuri se josta itse haaveilen. Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te? Pitää olla tavallisesti pukeutuva, olen huomannut myös, että minä näköjään ihastun miehiin paremmin heidän ollessaan työvaatteissa, mutta kotona voi olla verkkareissa ja ns. ulkona riittää farkut ja joku paita. Ei kiinnosta pukumiehet mua yhtään. Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei? Bodarit jotka kulkevat verisuonet pulleina tyyliin: appelsiinit kainaloissa ja paskat housuissa, ei voisi vähempää kiinnostaa. Tatuoinnit, korut muualla kuin kaulassa tai ranteessa, kaljuuntuva mies joka peittelee sitä mitä ihmeellisimmillä keinoilla esim. kasvattaa toiselle puolelle pitkät hiukset ja kampaa ne sitten siitä kaljun yli tai joku pieni tupsu keskellä kaljua, mitä se nyt muka peittää ;) Normaalivartaloinen ei langanlaiha iske kyllä yhtään, mutta ylipainoinenkaan ei saa kyllä mun huomiota, eikä nyt puhuta mistään parista kilosta. Mies joka ei piittaa yhtään mistään mitään, ei ulkonäöstään, eikä viitsi kotona ollessaan tehdä muuta kuin maata sohvalla, kuorsata ja piereskellä, siis laiska. Toinen ääripää on sitten ne miehet jotka pyörivät jatkuvasti peilin edessä itseään nyppimässä, mun silmissä se on sama kun laittaisi hameen päälle. Puhetyyliltään lässyttävät ja imelät ei myöskään sytytä.

    • Miehekäs Mies....

      .... on hauska, huumorintajuinen, siisti, henkisesti kypsä, lapsirakas, vastuuntuntoinen, omillaan toimeentuleva, kohtelias ja huomaavainen Naistaan, ja myös muita ihmisiä kohtaan. Miehekäs Mies on hellä, mutta osaa tarvittaessa lyödä nyrkin pöytään, ei kuitenkaan koskaan Naiseen! Miehekäs Mies on myös keskustelutaitoinen, ja Hänessä on tietynlainen poikamaisuus tallessa. Hän osaa ainakin ns. Miesten työt. Lisäksi.... Hän osaa sanoa Naiselleen helliä sanoja, osaa tyydyttää Naisensa ja pitää tämän tyytyväisenä. Edellämainitun kaltaisilla Miehillä on yleensä hyvä itsetunto. Se näkyy, ja sekin on plussaa....

      • .....edelliseen

        Piti sanoman, millainen mies ei sytytä. No se on edellä luetteloidun vastakohta.... Ulkonäköön en voi, enkä osaa puuttua. On niin monennäköisiä, jotka silmää miellyttävät, mutta enemmän kuin ulkonäkö, tekee vaikutuksen tietotaito. Siis jos Mies on jossakin asiassa tai ammatissa erityisen hyvä, lähes tai täysin Nero....


      • sanottu
        .....edelliseen kirjoitti:

        Piti sanoman, millainen mies ei sytytä. No se on edellä luetteloidun vastakohta.... Ulkonäköön en voi, enkä osaa puuttua. On niin monennäköisiä, jotka silmää miellyttävät, mutta enemmän kuin ulkonäkö, tekee vaikutuksen tietotaito. Siis jos Mies on jossakin asiassa tai ammatissa erityisen hyvä, lähes tai täysin Nero....

        "kaikkitietävä "opettaja"" tämä on kaikkein pahin piirre miehessä ja saa kiinnostuksen katoamaan samantien.


      • tarkoittaa?
        sanottu kirjoitti:

        "kaikkitietävä "opettaja"" tämä on kaikkein pahin piirre miehessä ja saa kiinnostuksen katoamaan samantien.

        Eikö mies saa neuvoa naista sitten? Siis noin ylipäätään vai pitääkö esittää (yhtä) tyhmää kuin nainen on jossakin asiassa?


    • että ulkonäkö rulettaa

      On miehiä,joiden mielestä nainen kuin nainen "on katveessa kiinni".Se on ruma ilmaisu.Joudun korrigeeraus-asemaan,koska edustan zero-seksuaalisuutta.Sairauden,Subutex-kuurin ja ahdistusmasennuksen takia olen lääkärin määräyksestä seksittä aika pitkään.Nainen olen.Ei ole olemassa hiusväriä,jonka takia retkahtaisin.Miehisin ulkonäkö on rikas tuuhea amerikanblondattu,kunhan tuoppi vaahtoaa niin kukaan ei kieltäydy.Ihan taattua-ja sen kavereihin pätee se sama voittajasääntö.Rokkarit ovat off-shore,koska niihin liittyy boheemisia vaaroja.Silti niiden kopiointi tyylimielessä,on usein hottia.Naisensilmin.Teekkarit,kauppislaiset ja tradenomit ovat aina hyvännäköisiä he kans!Mutta en mä esim. silti missään lahkeessa roiku.Päinvastoin,mahdollisimman pieni terassipöytä riittää mulle ja ystävälle.Miehettä,siis,koko kesän.

    • StippaS

      :D Miehen pitää olla. Siis oikeasti elää eikä nyhvätä eli sitä myöten luonnettakin täytyy olla. Jääräpäisyyttä, määrätietoisuutta ja suoraselkäisyyttä, huumorintajua ynnä seikkailunhalua. Otetta asioihin. Eikä kaavoihin kangistumista. Tunnetajua edes vähäsen kiitos. Siinä niinkö se perus-ABC. Ulkoisesti ei saa olla plösö eikä mikään tikkutallaajakaan. Pyöreyttä saa olla kunhan ei liikaa eli pitää olla ns. terveellisen näköinen, että siis jotenkuten noudattaa terveellisiä elämäntapoja :D Se kun kertoo sitten taas sitä että sellainen mies jaksaa höykkyyttää ja ahkeroida sänkyrintamalla kun on body kondiksessa ;) Vaan menepä tuonne kadulle katselemaan niin kaikki siellä on jostain kohtaa vinksallaan. Harmillista.

    • olla pitää!

      * Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti? Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti? Miehen tulee näyttää mieheltä. Pieni sänki tai ehkä parta, värillä ei ole mitään merkitystä. Iho elämää nähnyt, rosoinen, ehkä hiukan arpinenkin... Miehellä tulee olla edes hiukan vatsaa. Pikkupoikamainen, linnunluinen mies ei näytä mieheltä. Räjähtämispisteessä olevat lihakset ovat epämiehekkäitä. Mies, joka treenaa itsensä siihen pisteeseen, vaikuttaa pikkutyttömäisen pikkutarkalta omasta ulkonäöstään. Minä tulkitsen sen epävarmuudeksi. * Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää? Hmm... ehkä parrakas, hiukan ylipainoinen, harteikas, hymyilevä, puhelias... * Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi? Pojat ovat poikia ja pojista kasvaa sitten aikanaan miehiä, eikös? ;D * Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te? Mies, joka pukeutuu arkenakin pukuun ja solmioon, on jostakin syystä mielestäni hiukan naismainen. Omituista, eikö totta. Mielestäni trendipellet ovat teinien juttuja. Miehekäs mies ei pukeudu pinkkiin takkiin ja muotifarkkuihin, yhdistettynä pinkkeihin kenkiin. (Kammottava esimerkki) * Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei? Miehen ulkonäössä ärsyttää ehdottomasti se, jos housut roikkuvat niin alhalla, että ovat vaarassa pudota. Pienet ja sirot kädet, hyvinhoidettuine kynsineen. Mikäs sen epämiehekkäämpää? Likaiset hiukset ja huono hygienia yleensäkin ovat ehdoton ei. Miesten meikkaaminen menee jo yli ymmärrykseni!

      • olla pitää!

        Ikä unohtui... Olen 41-vuotias.


    • N 28

      Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti? Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti? Ei tarvitse olla tosi maskuliininen, pidän enemmän jopa hieman androgyynisistä miehistä. Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää? Poikamainen, normaali/hoikka vartalo, n.180 pitkä, tummat viehättää enemmän, puolipitkät hiukset. Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi? Poikamainen. Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te? Samantyylinen kuin itse olen, pidän eniten rocktyylisestä pukeutumisesta. Tavallinenkin tyyli meneee, kunhan ei ole ihan juntti tyyli. Korut, huivit ym kivoja. Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei? Kalju, ylipaino, liikaa lihaksia, ulkonäkö joka ei säväytä millään tavalla eli on tylsä.

      • ole tällainen mies mutta

        "Eikö mies saa neuvoa naista sitten? Siis noin ylipäätään vai pitääkö esittää (yhtä) tyhmää kuin nainen on jossakin asiassa?" Jotkut miehet alkavat neuvomaan heti kun vain on pienikin mahdollisuus. Vaikka nainen sanoisi että tajusi jo tai ettei halua oppia tekemään jotain. Tai jos nainen vaikka tiskaa omalla tavallaan niin mies tulee neuvomaan miten se tehdään oikein. AIvan kuin nainen ei tajuaisi, ehkä hän haluaa tehdä omalla tavallaan koska on sen parhaaksi itselleen todennut. Tätä joidenkin miesten on erittäin vaikea ymmärtää. Neuvoa saa asioissa joilla on oikeasti vaikutusta. Eli ei tarvitse esittää yhtä tyhmää kuin nainen, muttei siis tarvitse olettaa että nainen on tyhmä. Exäni neuvoi TODELLA paljon, vaikka kerroin ystävällisesti että se on turhaa. Usein kaikki oli tuttua, tai merkityksetöntä, en ollut tyhmä.


      • olen vain
        ole tällainen mies mutta kirjoitti:

        "Eikö mies saa neuvoa naista sitten? Siis noin ylipäätään vai pitääkö esittää (yhtä) tyhmää kuin nainen on jossakin asiassa?" Jotkut miehet alkavat neuvomaan heti kun vain on pienikin mahdollisuus. Vaikka nainen sanoisi että tajusi jo tai ettei halua oppia tekemään jotain. Tai jos nainen vaikka tiskaa omalla tavallaan niin mies tulee neuvomaan miten se tehdään oikein. AIvan kuin nainen ei tajuaisi, ehkä hän haluaa tehdä omalla tavallaan koska on sen parhaaksi itselleen todennut. Tätä joidenkin miesten on erittäin vaikea ymmärtää. Neuvoa saa asioissa joilla on oikeasti vaikutusta. Eli ei tarvitse esittää yhtä tyhmää kuin nainen, muttei siis tarvitse olettaa että nainen on tyhmä. Exäni neuvoi TODELLA paljon, vaikka kerroin ystävällisesti että se on turhaa. Usein kaikki oli tuttua, tai merkityksetöntä, en ollut tyhmä.

        mies joka pitää ihmisten auttamisesta ja ajattelin että se on huono asia jos naiselle tulee itsestään tyhmä olo kun toinen neuvoo.


      • omaa äänensävyäsi
        olen vain kirjoitti:

        mies joka pitää ihmisten auttamisesta ja ajattelin että se on huono asia jos naiselle tulee itsestään tyhmä olo kun toinen neuvoo.

        ja naisen kommenttia aiheesta niin tiedät onko se auttamista. Tiedän oikein pahoja tapauksia, en usko että itse olet tällainen neuvoja. Usein nämä opettaja miehet ovat myös kovia määräilemään tietämättään. siis sellaista pientä nipotusta tai käskyjä kokoajan. Eivät varmasti itse huomaa tätä. esim. oven sulkemisen pyyntö ei ole luonnostaan kohtelias vaan: sulje ovi. Näiltä miehiltä saa sitten kuulla niitä ihania neuvoja siitä miten minun tulee pyyhkiä perseeni tai miten minun kannattaa ajatella.


    • määritelkäähän

      mitä noi tarkoittaa? Miten voi näyttää "tylsältä" ja millainen on "ruma naama"?

      • rumuus

        ruma naama: Perunanenä tai olematon nenä jossa ei ole muotoa. Kasvot ovat "muodottomat" eli ei leukaluita, tai miehekkäitä raameja. ELi ruman muotoiset kasvot. Joillakin todella pieni leuka voi tehdä rumaksi, toisilla se ei haittaa. silmät yksinkertaisesti rumat. vähän kuin kalalla. ja sitten kaikki virheet voivat yhdistettyinä muihin piirteisiin tehdä ruman. esim. rumat hampaat, kulmakarvat, huono iho, mutta nämä eivät yksinään tee rumaksi. Vartalomakuja on niin monia etten viitsi sanoa millainen mielestäni on ruma vartalo.


      • kysyä ihan
        rumuus kirjoitti:

        ruma naama: Perunanenä tai olematon nenä jossa ei ole muotoa. Kasvot ovat "muodottomat" eli ei leukaluita, tai miehekkäitä raameja. ELi ruman muotoiset kasvot. Joillakin todella pieni leuka voi tehdä rumaksi, toisilla se ei haittaa. silmät yksinkertaisesti rumat. vähän kuin kalalla. ja sitten kaikki virheet voivat yhdistettyinä muihin piirteisiin tehdä ruman. esim. rumat hampaat, kulmakarvat, huono iho, mutta nämä eivät yksinään tee rumaksi. Vartalomakuja on niin monia etten viitsi sanoa millainen mielestäni on ruma vartalo.

        suoraan että oletko sinä ruma naamaltasi? Koska ainakin sisäisesti olet helvetin epämiellyttävä.


      • irma

        Ruman miesnaaman piirteitä: muodoton tai liian kantikas, löysää poskissa/leuan/silmien alla, otsalta pakenevat hiukset, huono/hoitamaton iho, epäsiistiä karvoitusta tai viikset ylipäätään, suu ei pysy kiinni,.. Toivottavasti kukaan ei masennu näistä yksityiskohdista. Jokainen ihminen kuitenkin tunnistaa miellyttävät, esteettiset kasvot. Miestenkään on turha väittää, etteivät osaa sanoa mitään toisen miehn ulkonäöstä.


      • En voi
        irma kirjoitti:

        Ruman miesnaaman piirteitä: muodoton tai liian kantikas, löysää poskissa/leuan/silmien alla, otsalta pakenevat hiukset, huono/hoitamaton iho, epäsiistiä karvoitusta tai viikset ylipäätään, suu ei pysy kiinni,.. Toivottavasti kukaan ei masennu näistä yksityiskohdista. Jokainen ihminen kuitenkin tunnistaa miellyttävät, esteettiset kasvot. Miestenkään on turha väittää, etteivät osaa sanoa mitään toisen miehn ulkonäöstä.

        uskoa että joku sanoo täällä tällaista: "Jokainen ihminen kuitenkin tunnistaa miellyttävät, esteettiset kasvot." Tarkoitatko symmetriset ja ns. klassista mallia noudattavat? Pitäisköhän sinun tarkistaa miten esteettisyys ja miellyttävyys muodostuu eikä olettaa että se olisi jokin muuttumaton fakta.


      • niin älkää sitten suuttuko

        Ruma sanana on vähän turhan ilkeä, mutta käytetään nyt sitä sitten. Minun mielestä ruma naama: kaksoisleuka, rokonarpinen iho, hampaita puuttuu joka toinen, pienet sikkarat silmät, hörökorvat, kyömy tai todeeella iso nenä, hiirenp....u leuassa ei miellytä vaikka se ei välttämättä tee miehestä rumaa minun silmissä. Mitä omaan ulkonäköön tulee, niin en tiedä olenko ruma, kaunis vai jostain sieltä väliltä. Kauneus on katsojan silmissä, kuka miellyttää ketäkin. Enkä todellakaan koskaan ole sanonut miehelle loukkaavasti torjuttuani jonkun iskuyrityksen, en minäkään haluaisi kuulla: ei kiinnosta olet ruma. En minäkään niin pinnallinen ole, että pelkkä ulkonäkö riittää, ei todellakaan, mutta tässä nyt kysyttiin vain sitä. Tylsästä naamasta vielä lyhyesti: elämäänsä kyllästynyt! Eiköhän meille kaikille ole se sopiva olemassa tuolla jossain tai on jo.


      • rumuus kirjoitti:

        ruma naama: Perunanenä tai olematon nenä jossa ei ole muotoa. Kasvot ovat "muodottomat" eli ei leukaluita, tai miehekkäitä raameja. ELi ruman muotoiset kasvot. Joillakin todella pieni leuka voi tehdä rumaksi, toisilla se ei haittaa. silmät yksinkertaisesti rumat. vähän kuin kalalla. ja sitten kaikki virheet voivat yhdistettyinä muihin piirteisiin tehdä ruman. esim. rumat hampaat, kulmakarvat, huono iho, mutta nämä eivät yksinään tee rumaksi. Vartalomakuja on niin monia etten viitsi sanoa millainen mielestäni on ruma vartalo.

        ruma.


    • Tupuli

      Miehekäs saa olla. Minulle se tarkoittaa, ettei mies ole kovin heiveröinen ja laiha. Normaalipaino ok. Kuitenkaan ei sairaaloisen ylipainoinen. Puhtaus kuitenkin tärkein. Myös hampaat oltava kunnossa. Mielummin hyvä ryhti ja hiuksia.Silmien väreistä on ruskea mielestäni kaunein. Hiukset taas useimmiten sitten näillä ihmisillä ruskeat myös.Mielestäni sykähdyttävä yhdistelmä olisi ruskeat silmät yhdistettynä vaaleisiin/tummanvaaleisiin hiuksiin. Sama vaikka olisi purkistakin tuo harvinainen yhdistelmä. Pukeutumisesta ajattelisin, että puhtaus tärkeintä siinäkin. Vaatetus ei tarvi olla mitenkään huomiota herättävä.Tavallinen siisti vaatetus riittää. Parta tai viikset ei nyt niin kovin kolahda. Karskeus ei myöskään sytytä.Poikamaisuus voisi ilmetä siellä huumoripuolella.Tiettyä älykästä tilannekomiikkaa ja itsekorostuksen puuttumista arvostan.Hyvä huumori ei ole koskaan pahantahtoista.Naiset usein todellakin arvioivat miehen älykkyyttä hänen huumorinsa kautta. Ikää 48v.

    • mirdjatz

      "Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti? Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti?" Ei tarvitse olla "tosi" miehekäs, kunhan nyt kropan mittasuhteista tunnistaa jo kaukaa mieheksi. Eli hartioiden tulee olla persettä leveämmät. Selvästi ylipainoiset ovat mielestäni ulkoisesti epämaskuliinisia, samoin myös lievästi ylipainoiset, jos lihasta ei ole juuri ollenkaan. "Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää?" Hyvin monenlaiset miehet voivat miellyttää, mutta olen huomannut usein kiinnostuvani vaaleahiuksisista, jonkin verran yli 170-senttisistä miehistä, joilla on hyvä ryhti ja kapeat kasvot. Tuollaiset vain syystä tai toisesta vetävät minua puoleensa. "Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi?" Jos noista on pakko valita, niin poikamainen. Äijämäisyyttään korostavat ovat usein jotenkin ärsyttäviä. Kuitenkin kiinnostavimmissa miehissä on sekä karskeja että poikamaisia piirteitä sopivassa suhteessa. "Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te?" Saa pukeutua tavallisesti. Trendikkyys ei haittaa, jos ymmärtää olla lähtemättä mukaan kaikkiin mahdollisiin villityksiin. En haluaisi miehen pukeutuvan samantyyppisiin vaatteisiin kuin mitä itse käytän, sillä tyylini on tyttömäinen:) "Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei?" Likanen olemus on tietysti luotaantyöntävä, ja selkeä ylipaino ällöttää. Huono ryhti on jonkinlainen turn off, sillä se antaa ihmisestä väsähtäneen ja tylsän vaikutelman. Jostain syystä myös kammoksun sellaisia tummasankaisia, kulmikkaita bisnes -tyylisiä silmälaseja. Joillekin ne voivat sopia, mutta useimmille eivät millään. Olen 18-vuotias.

    • Vixen.........................

      Nämä miellyttävät -hyvä ryhti -leveähköt hartiat -sopivat lihakset, harjoitetut, mutta ei ns. bodarimaisen pumpatut -älykkäät ja läsnäolevat silmät -kansallisuuksia ja alueita ajatellen Suomesta, Pohjoismaista, Virosta, Puolasta, Kanadasta ja kaukoidästä löytyy kasvonpiirteiltään miellyttäviä miehiä (myös intiaanit usein komeita) -ei koske ulkonäköä vaan ulkoista olemusta, eli soinnikas ja matalahko ääni on miellyttävä Nämä eivät miellytä -selvä ylipaino -täysi epäliikunnallisuus -tupakan, viinan, hampun yms. haju -vaatteet, jotka osoittavat jotenkin kyseenalaisia asenteita (esim. "kannabis vapaaksi" tai "I (sydän) Formula I -paidat) -huono hygienia -alueita ajatellen lähi-idän ja Afrikan sarven miehet eivät kiinnosta -liika itsetietoisuus ja leuhkuus käytöksessä

      • Vixen.........................

        Olen 33-vuotias. En haluaisi miehen pukeutuvan samalla tavalla kuin minä, sillä pukeudun usein naisellisesti, mutta tyylillinen yhteneväisyys ei ole huono asia.


      • pohdittu on...

        riippuu niin kauheasti.. mutta ainakaan tällaisista miehistä en kiinnostu: - liiallinen lihasmassa (naurettavaa ja ällöttävää!) - liikalihavuus - yleensä en tykkää parroista - vaatetyyli pitäisi olla lähellä omaa - ei missään nimessä kaljua, joillain tyypeillä semmonen pieni sänki ok. mutta yleensä kuitenkin tykkään pitkähiuksisista. en kuitenkaan sellasista hevileteistä. - yltiöromantikoille ehdoton ei - mielestäni ulkonäön ei tule olla viimeisen päälle. tyyli rento, hieman renttumainen ehkä. yksi lävistys ok sekä muutama tatuointikin menee. -ihan sama polttaako vai ei - autorassaajista pysyn kaukana - kädet puhtaat - joku kysyi naaman arvista. itseäni ei ainakaan haittaa ihon virheet koska niitä löytyy itseltäkin ym ym olishan noita vaikka mitä 20 v


    • 1969

      Kiinnostuksen herättää: 1. 180-190 cm 2. Pitkä tukka (enkä valitettavasti edes itse omista tällaista miestä, mutta kun kerran kysytään sitä ulkoista olemusta..) 3. Itsevarma (ehkä enemmän karski, kuin poikamainen) 4. Hoikka, mutta lihaksikas 5. Suomalainen Ärsyttää: epävarmuus, kaljamaha

    • voivovivvi

      Miehellä? Siis sellaiset jotka on tahattomasta onnettomuudesta ja vahingosta tullut, ei mistään aknesta. Onko ne naisten mielestä kauheita, kun kasvojen ihossa "vikaa".

    • tuizku62

      Voi pyhä jysäys, sen kun tietäisi. Se on katse tai ääni tai tuoksu tai pituus tai kädet tai joku ihan muu seikka. Ihan laidasta laitaan suomalainen mies kyllä kolahtaa, ehdottomasti.

    • eräs n

      Mikä miehen ulkonäössä saa kiinnostumaan miehestä?
      - Jokin piirre, jolla eroaa massasta. Esim. komeus, hiukset, eksoottisuus, miehekkyys.

      Mikä taas on laukaiseva tekijä että ette kiinnostu?
      -Aggressiiivinen käytös, huono hygienia, setämäinen/ukkomainen tyyli, sovinistiset elkeet eli alentuva käytös naisia kohtaan, huono käytös ylensäkin. Nämä siis, vaikka ulkonäkö olisikin kohdallaan. Eli ukkomainen tyyli on ainoa, joka liittyy itse ulkonäköön ja sammuttaa kiinnostuksen alkuunsa, vaikken itse mikään tyttönen enää olekaan.

      Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti?
      Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti?
      -No juu, koska en naisistakaan tykkää. Ei ainakaan mitään bodaria. Miehen ulkonäkö ja miehiset piirteet.

      Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi?
      -Karskius ainoastaan, jos naista kohtaan ollaan helliä ja kilttejä. Poikamaisuuskin miellyttäää, kunhan ei vaikuta liian poikaselta tai ole liaan nuori.

      Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te?
      -Saa olla kumpaa tahansa, kunhan vaatteet eivät ole setämäisiä tai liian nuorisomuotia.

    • SagiaC

      Ulkonäkö on mulle sellainen asia, joka ei vaikuta lopulta siihen kiinnostunko miehestä vai en. Siis voin katsella hyvännäköisiä miehiä ja olla kuolaavinani perään (saahan sitä miehen komeutta arvostaa), mutten ihastu keheenkään pelkän ulkonäön vuoksi. Oikeastaan siinä vaiheessa, kun se persoonallisuus ja olemus oikein sytyttää, niin ulkonäkökriteerit ja mieltymykset lentävät ikkunasta pihalle. Siis niin, että kun tutustuu toiseen ja huomaa pitävänsä oikein paljon siitä, mitä toisesta oppii, niin sen miehen ulkonäkö ei enää jarruta. Esimerkiksi, jos sanon yleensä pitäväni pitkistä ja hoikista (ei niin lihaksikkaista) vaaleista miehistä, niin hyvän tyypin tavatessani ei haittaa, jos kundi onkin lyhyt tumma bodari. Pituudella, hiusten värillä tai pituudella, silmien värillä tai ruumiin rakenteella ei ole niin väliä. Eikä lievä painon nousukaan ole mikään ehdoton turn-off. Liikalihavuuden suhteen taas nousee huoli toisen terveydestä. Voi olla, etten pääsisi sen huolestumisen ohi ihastuakseni... eli ongelma ei niinkään ole ulkonäöllinen, vaikka onkin ongelma joka ilmenee myös ulkonäön kautta. (Ylipaino on vähän sama juttu kuin tupakoiminen. Minulla ei niinkää ole mitään tupakoimista vastaan, mutten tiedä, voisinko elää miehen rinnalla, joka kamppailee keuhkoahtauman ja limayskän kanssa päivittäin. Voisi olla liian raskasta olla sydän syrjällään toisen puolesta.)

      Yleensä tykkään aika tavallisen näköisistä miehistä kuten:
      http://content7.flixster.com/photo/10/57/50/10575065_gal.jpg
      http://www.refinery29.com/img/iconic-dad-nicholas-cage.jpg
      http://3.bp.blogspot.com/_Ne5Lb2SiFHg/SypjRPr2DBI/AAAAAAAAp2U/bAnIN3MxABU/s400/sam worthington.jpg
      http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2010/10/tom-hardy-break-war.jpg
      Mielestäni noissa äijissä ei ole mitään erikoista, mutta ovat sen verran kivan näköisiä, että voisin haluta tutustua.

      Kiinnostun useimmiten vähän rock -henkisistä miehistä. En sen vuoksi, etten pitäisi virallisesti tai siististi pukeutuvista miehistä, vaan siitä syystä, että tämän näköiset miehet harvemmin hyväksyvät minun rentoa tyyliäni:
      http://sheldoncooper.net/wp-content/gallery/sheldon-cooper-pictures/sheldon-cooper-suit.jpg
      http://s11.allstarpics.net/images/orig/w/h/whq3ehe6afhcfach.jpg
      http://www.oleole.com/media/main/images/member_photos/group1/subgrp388/sergioramos_315609.jpg
      Tuon näköisissä miehissä ei siis ole minusta mitään vikaa, en vain usko itse olevani heidän tyyppiään. Tuollaiset jätkät yleensä lähtevät kävelemään, kun näkevät vilauksenkin niittivyöstä. Mielellään miehen ei pitäisi olla liian trendikäs, kun en itsekään mitenkään seuraa trendejä tai välitä merkkivaatteista.

      Pääasia on, että mies on juuri sellainen kuin haluaa olla ja minkälaisena hänen itsensä on mukavin olla. Lopputulos voi olla vaikka kuinka persoonallinen, jos vain se oma minä paistaa siitä lävitse eikä ole mitään feikki naamiaisasu toisten miellyttämiseksi.

      http://www.freewebs.com/ultimatechadfan/Black and white Chad Picture.jpg
      http://userserve-ak.last.fm/serve/500/304643/Marilyn Manson.jpg
      http://www.roadrunnerrecords.com/news/dynimages/22237.jpg
      Tykkään...

      Tää nyt on vain tällainen parikyt-jotain vuotiaan naisen mielipide.

      • ...................

        Vähän huvitti nuo sun "tavalliset" esimerkit. Tuleeko sua vastaan Suomessa pilvin pimein tuon näköisiä miehiä? Heidän ikähaarukka muuten oli 34-47 (en ole varma ekan iästä), jossa haarukassa ei pahemmin kävele muissakaan maissa tuollaisia komistuksia vastaan päivittäin.


      • SagiaC
        ................... kirjoitti:

        Vähän huvitti nuo sun "tavalliset" esimerkit. Tuleeko sua vastaan Suomessa pilvin pimein tuon näköisiä miehiä? Heidän ikähaarukka muuten oli 34-47 (en ole varma ekan iästä), jossa haarukassa ei pahemmin kävele muissakaan maissa tuollaisia komistuksia vastaan päivittäin.

        Jaa.. no mä näen kyllä useinkin ihan samaa tasoa ulkonäöltään olevia miehiä.


    • _N36HKI_

      *Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti?
      - miehen kannattaa korostaa niitä piirteitä mitkä hänellä on positiivisia.
      *Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti?
      - naisten ja miesten ajatukset siitä mitä on "miehekäs" ja "maskuliininen" voi vaihdella, paljonkin. Miehekkyyden ”kuvia” on niin monia. Asfalttimies-miehekäs vai Hugo Boss miehekäs?

      *Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää?
      - Siisti, rento mutta huoliteltu. Siis miesten rento ja naisten rento voi taas olla eri käsite, heh. Hyvät farkut, vyö, fitti T-paita. Tai nappipaita/neule. Laatu näkyy pukee ... Hiukset tai kalju OK, mutta ei repsottavia välimuotoja... Hyvät silmälasit, mmm!


      *Onko parempi olla karskimpi vai ehkä poikamaisempi?
      - Poikamainen mies sabotoi itseään jos yrittää olla karski. Pitää korostaa ”luonnollisesti” . Ei kaikille naisillekaan sovi se pitkä blondi tukka.

      *Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te?
      - Tavallinen on ihan OK, kyllä tyylistä näkee ollaanko samoilla linjoilla (ulkoisen habituksen perusteella) . Juttelemalla selviää loput.

      * Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei?
      - Haiseva parta (kun ihon rasvaa ei pestä pois – se haisee ...) . Muuten parta voi olla jees. Likaiset farkut, likaiset /risat kengät jne. Kulahtanut ilme, kun näyttää siltä että ulkonäköön ei panosteta ollenkaan.


      *Nyt ei siis etsitä ihannemiestä vaan noin yleisesti....
      - Niin, kyllä haluan miehen joka on saman henkinen ulkoisesti – ja sitten sisäisesti. Possujen tapoja ei pysty muuttamaan, eli en ryhdy ”kouluttamaan” ketään.

    • esimerkki 3+7
    • sibu91
    • incca

      Keho, ääni, kasvot, hiukset, liikkeet, eleet...

      Miehen pitää tuntea itsensä mieheksi. Niin pääsee pitkälle. Siihen tarvitaan nainen.

    • salkf

      No vastaanpa nyt ajankulukseni...

      Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti?
      Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti?

      Miehekäs mies on aikuinen, vastuuntuntoinen ja empaattinen. Hän hillitsee itsensä. Ulkoisesti maskuliininen mies on tietenkin luonnostaan roteva, pitkä ja hänellä on lihasmassaa. Maskuliinisella miehellä on myös matala ääni, kuten kaikki tietävät. Nämä ovat miehen sekundaarisia sukupuoliominaisuuksia. Mielestäni kyse on ihan biologian perusfaktoista, miltä maskuliininen mies näyttää. Mielestäni pitkä, roteva ja lihaksikas mies on erittäinkin seksuaalisesti viehättävä. On harmi, etteivät kaikki miehet ole pitkiä, rotevia ja lihaksikkaita :) Monet kilpauimarit esimerkiksi omaavat luonnostaan tuollaisen unelmavartalon.

      Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää?

      Viehättävät miehet ovat minusta usein luonteeltaan vähän omaperäisiä, itsenäisiä ja intohimoisia. Heillä on rikas henkinen elämä. Ulkonäöllisesti pidän itse asiassa miehekkäistä tavallisen näköisistä miehistä enemmän, kuin kaunispiirteisistä/poikamaisista miehistä. Rotevalla miehellä pieni ylipaino ei ole niin häiritsevää kuin kevytrakenteisella. Hiukset saavat olla pitkät, jos ne sopivat kasvoihin. Tai kalju. Ihan sama. Tietty luonnollisuus ulkonäössä on ihan hyvä juttu: siis ei mitään ylikorostunutta itsensä koristelua tatuoinnein, lävistyksin yms. vaatetuksella. Koska olen itse jokseenkin epävarma ja herkkä persoona, luultavasti hakeudun aina vaistonvaraisesti levollisten ja itsevarmojen miesten seuraan. Samasta syystä vierasta korostuneen "karskeja" miehiä, siis sellaisia päällekäyvän voimakkaita niin fyysisesti kuin henkisestikin.


      Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te?

      Kun sosioekonominen tausta on tasoa h/m ja kirpputori, niin tunnen miestä kohtaan suurta solidaarisuutta. Trendikkyys on kyllä ihan ok, mutta sen pitäisi olla sivuseikka elämässä.



      Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei?

      Ensimmäisenä ärsyttää se, että olemuksesta välittyy älyllinen laiskuus. Henkinen kehittymättömyys ja empatiakyvyttömyys ovat vastenmielisimpiä asioita miehessä. Ehkä juuri siksi vältän vaistonvaraisesti liian "sliipatuilta" vaikuttavia miehiä ja niitä "bodareita", jotka selvästi kuluttavat suuresti aikaa fysiikkaansa suhteellisen narsistisen lajin parissa. En sano etteikö urheilullisuus olisi hyvä juttu, mutta kyllä ulkonäkö välittää usein myös ihmisen arvomaailmaa -ainakin stereotypioissa. Sitten on tietenkin sairaalloinen lihavuus, hygienian puute.

    • idiota

      No edellisen vastauksen perusteella kunhan älykäs on ja suomea osaa kirjoittaa.

    • MM

      Tää on nyt aika karkeasti ja ulkonäkökeskeisesti tehty, eikä tarkoita sitä että kelpuuttaisin vain miehen joka näyttää tältä:D kunhan luetten omia ihannne piirteitä ym.

      Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti?
      -Mielestäni miehen pitää olla miehekäs ja maskuliininen, ei kuitenkaan liikaa lihastakaan! Kukkakeppi ei houkuta, mieluummin vähän liikaa kun vähän liian vähän:)
      Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti?
      - yli 180cm, lihasta (hauis

    • 19 v

      -Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti?

      Ei mun mielestä erityisesti, kunhan ei nyt ihan naisellinenkaan ole. Tykkään poikamaisista ja hoikista enemmän kuin lihaksikkaista. Keskipitkät hiukset on kivoimmat. Myös ns. normaalit, keskikokoiset ja tavallisen näköiset miellyttää.

      -Saako olla tavallisesti pukeutuva vai pitääkö olla trendikäs tai samantyylinen kuin te?

      Saa olla tavallisesti pukeutuva. Kyllä trendikäs myös käy. Ja mustat vaatteet, sellaset ehkä jotkut gootti/ hevari/ rokkari tyyliset on hienoja. Myös siistit vaatteet kuten puvut näyttää hyviltä.

      -Mikäs miehen ulkonäössä ärsyttää ja on ehdoton ei?

      Ööm... No en oikein tiedä. Riippuu niin paljon ihmisestä, mikä näyttää kelläkin hyvältä niin vaikee sanoo mitään ehdottomasti kiellettyä. No ehkä ei sais olla mikään superlihava.. Mut siis todellakin tarkoitan tosi luonnottoman lihavaa, enkä ketä tahansa vähänkin pyöreetä.

    • Skinnylegs

      Pitääkö miehen olla tosi "miehekäs" ja "maskuliininen" ulkoisesti?
      Mitä se sitten teille tarkoittaa ihan oikeasti?
      - Ei tarvitse olla. Mulle riittää se että mies on jo luonnostaan naista vahvempi sukupuoli fyysisesti. Yleensä..:)

      Minkälainen ulkonäkö/olemus teitä miellyttää tai olette huomannut että miellyttää?
      - Pituudella ei ole kauheasti väliä, mutta useammin kiinnitän huomion vain hieman itseäni pidempiin miehiin (172-176cm). Hoikka pitää olla, lihaksilla ei niin väliä mutta jos on sellainen jäntevän oloinen niin se on tosi jees. Kasvot kapeat, keskikokoinen tai isohko nenä.Hiukset pitää olla päässä.
      Pieni takamus ja pitkät kapeat jalat

    • ihanne..............

      -miellyttävä naama ja mielellään tummat hiukset (leikattu keesin malliin ja laitettunakin vielä) ja sit semmonen PIENI ohut partajuova leuassa... kropalla ei sillai ole väliä, voisin ottaa ruipelon mutta myös vähän rotevammankin, mutta lihava mies ei varmaankaan sytyttäisi :s tai aika paljon riippuu luonteestakin. en ottaisi todella hyvännäköistä miestä jos olisi luonteeltaan oikea paskiainen. ennemmin sitten sen ei-niin-hyvännäköisen jolla olisi hyvä huumorintaju :)
      -tällä hetkellä en kuitenkaan ottaisi ketään, sillä on mies jo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe