Röyhkeyttä on vanhinten mollaaminen !

Kunnioita heitä

Raamattu opettaa että ole erityisen varovainen mitä tulee sanoihimme vanhimmista. Vanhimmilla on elämänkokemusta ja laajaa näkemystä. Jumala on antanut vanhimmille erilaisia kykyjä joten heissäkin eroja on. Erityisen kyvyn (armolahjan) Hän on antanut joillekin saarnaajille jotka Pyhän Hengen vaikutuksesta voivat saarnata ilman paperia voimallisesti vaikka useitakin tunteja. Nämä ketkä ovat saaneet näitä erityisiä armolahjoja eivät useinkaan ole kouluja käyneitä vaan Jumala yksinkertaisesti laittaa heidät puhumaan siitä mitä sillä hetkellä tuleekin puhua. Raamatun mukaan on yhdeksän eri armolahjaa mutta kellään ei voi olla kaikkia näitä yhtaikaa sillä 9 on täydellisyyden luku. Raamattu sanoo myös että kristityllä voi olla yksi tahi useampikin armolahja.

30

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muidenkin

      ihmisten mollaaminen on ehdottomasti väärin!Olen samaa mieltä!tervehdyksin aava ,ps. seurakunnalla on kuitenkin oma tehtävänsä yleensäkkin arvioida saarnoja.Tämä löytyy Raamatusta.Mollaaminen on kuitenkin pahasta hengestä,ei hyvästä!

      • mieltä minäkin

        Kehittymätön ihminen joka ei ole löytänyt Jumalan armoa ja rakkautta itselleen, alistuu tuohon paholaisen valtaan eli haukkumiseen. Täällähän jotkut kirjoittavat selvästi sisäisessä kriisissään. Rukoilaan kuitenkin, että hekin löytäisivät oikean tien. Olen myös samaa mieltä kanssasi, että seurakuntakin on tärkeä ja seurakunnassa on hengen ohjausta.


      • pepitär
        mieltä minäkin kirjoitti:

        Kehittymätön ihminen joka ei ole löytänyt Jumalan armoa ja rakkautta itselleen, alistuu tuohon paholaisen valtaan eli haukkumiseen. Täällähän jotkut kirjoittavat selvästi sisäisessä kriisissään. Rukoilaan kuitenkin, että hekin löytäisivät oikean tien. Olen myös samaa mieltä kanssasi, että seurakuntakin on tärkeä ja seurakunnassa on hengen ohjausta.

        joka vastasit viestiini.Ei meidän tehtävä ole mollata ketään,rukoillaan et kaikki järjestyisi parhain päin.Jumala tietää kaiken,me ihmispoloiset luulemme jo etukäteen tietävämme.Jos haluamme rakentaa tätä meidän yhteisöämme,laitamme kädet ristiin,jok´´ikinen että Jumalan Armotyö Hänen Pojassaan ja Pyhän Hengen kautta saisi kirkastaa ja yhdistää!Nyt on seurakunnan aika rukoilla Hengen Voimaa,tulta liekkiin lisää että me kaikki voisimme yhteen ääneen huutaa:Ole kiitetty Herramme Jeesus,ole kiitetty,kiitetty!tosissani nyt olen,rakkautta jokaiseen mieleen!rakkauden hengessä peppiina


      • sinne jonnekin
        pepitär kirjoitti:

        joka vastasit viestiini.Ei meidän tehtävä ole mollata ketään,rukoillaan et kaikki järjestyisi parhain päin.Jumala tietää kaiken,me ihmispoloiset luulemme jo etukäteen tietävämme.Jos haluamme rakentaa tätä meidän yhteisöämme,laitamme kädet ristiin,jok´´ikinen että Jumalan Armotyö Hänen Pojassaan ja Pyhän Hengen kautta saisi kirkastaa ja yhdistää!Nyt on seurakunnan aika rukoilla Hengen Voimaa,tulta liekkiin lisää että me kaikki voisimme yhteen ääneen huutaa:Ole kiitetty Herramme Jeesus,ole kiitetty,kiitetty!tosissani nyt olen,rakkautta jokaiseen mieleen!rakkauden hengessä peppiina

        Olen jo ennenkin sanonut, että sinussa on jotakin enkelimäistä olemusta, mutta tapahtuuhan se vain pelkästään Jumalan tahdosta, joten tyydyn ihailemaan ja ihmettelemään sitä lahjaa jonka olet saanut näissä asioissa. Mukavaa on, että välillä kirjoittelet, sillä tämä palsta tarvitsee paljon " ihminen ihmistä hioo". Sinun hionta on hienoa ja arvokasta.


      • vaan nuhdella

        pitää vanhimpiakin. heidän tulee olla alamaisia Kristukselle ja Jumalan sanalle. On väärin opettaa sellaista, että "henki ilmoittaa" heidän kauttansa sitä ja tätä. Jumalan sanassa ja Jeesuksessa Kristuksessa on täysi ilmoitus, eikä uutta enää tule.


      • oikeassa
        mieltä minäkin kirjoitti:

        Kehittymätön ihminen joka ei ole löytänyt Jumalan armoa ja rakkautta itselleen, alistuu tuohon paholaisen valtaan eli haukkumiseen. Täällähän jotkut kirjoittavat selvästi sisäisessä kriisissään. Rukoilaan kuitenkin, että hekin löytäisivät oikean tien. Olen myös samaa mieltä kanssasi, että seurakuntakin on tärkeä ja seurakunnassa on hengen ohjausta.

        siinä ,että monet puhuvat koviakin sanoja sisäisessä kriisissään. Sivusta seuranneena es .les serakuntalaisia jotka kapinoivat jopa Vanhimpia vastaan ,he ovat joutuneet sisäiseen kriisiin sen vuoksi että saarnataan aivan höpöjä. Ja miksi saarnataan höpöjä,koska ei uskalleta saarnata niinkuin Pyhähenki kehoittaa,siksi saarnaajatkin ovat kriisissä. Nyt odotetaan "lapinlähetystä" laittamaan asiat järjestykseen ,mutta siinä käy niin että ollaan vielä syvemmässä kriisissä. Tuskin kukaan tahtoo pyöveliksi ilkeyttään ryhtyä,en usko että lapinvanhimmatkaan sitä tahtovat,mutta rakastakaa hyvät ihmiset toisenne uudelleen Kristukselle erilaisuuksistanne huolimatta .


      • ja täsmälleen
        vaan nuhdella kirjoitti:

        pitää vanhimpiakin. heidän tulee olla alamaisia Kristukselle ja Jumalan sanalle. On väärin opettaa sellaista, että "henki ilmoittaa" heidän kauttansa sitä ja tätä. Jumalan sanassa ja Jeesuksessa Kristuksessa on täysi ilmoitus, eikä uutta enää tule.

        näin! Raamatun todistamassa Jumalan Sanassa on TÄYSI ilmoitus! Ihmisten "hyväksi koettelemat" vallanhaluiset hengenilmoitukset eivät sitä miksikään muuta.


      • toisinpäin
        oikeassa kirjoitti:

        siinä ,että monet puhuvat koviakin sanoja sisäisessä kriisissään. Sivusta seuranneena es .les serakuntalaisia jotka kapinoivat jopa Vanhimpia vastaan ,he ovat joutuneet sisäiseen kriisiin sen vuoksi että saarnataan aivan höpöjä. Ja miksi saarnataan höpöjä,koska ei uskalleta saarnata niinkuin Pyhähenki kehoittaa,siksi saarnaajatkin ovat kriisissä. Nyt odotetaan "lapinlähetystä" laittamaan asiat järjestykseen ,mutta siinä käy niin että ollaan vielä syvemmässä kriisissä. Tuskin kukaan tahtoo pyöveliksi ilkeyttään ryhtyä,en usko että lapinvanhimmatkaan sitä tahtovat,mutta rakastakaa hyvät ihmiset toisenne uudelleen Kristukselle erilaisuuksistanne huolimatta .

        Kirjoitat: Nyt odotetaan "lapinlähetystä" laittamaan asiat järjestykseen ,mutta siinä käy niin että ollaan vielä syvemmässä kriisissä. Ajattelen: Tulen kuuntelemaan itsekin nyt poikkeuksellisen tarkasti lähetystä, sillä minua on alkanut ärsyttämään ihmiset, jotka kovasti haukkuvat jopa tulevaa lähetystä. Aion kuunnella ja miettiä. En usko, että lähetys olisi mitenkään huono asia. Kriisi ei syvene vaan mataloituu. Tuleva lähetys on selventävä. Tosin on niin, että en ala silti haukkumaan ketään vaikka joku puhuisi outoja. Silloin rukoilisin ko. puhujalle voimia ja ymmärrystä. Sitä pyrkisin tekemään rakkaudella. Minä olen huomannut elämässä, että Jumala tekee töitään, meiltä kysymättä. Jos Jumala antaa Es-Lest. seurakunnalle koettelemuksia, niin silloin seurakunta on sen jotenkin ansainnut. Onhan niinkin, että jokaisen tulee saada henkilökohtainen usko, eikä seurakunta siinä ole tärkein asia. Seurakunta ei vastaa minusta enkä minä seurakunnasta. Tätä joutuu jokainen ihminen jossakin vaiheessa miettimään ihan yksinään.


      • veli/sisar
        toisinpäin kirjoitti:

        Kirjoitat: Nyt odotetaan "lapinlähetystä" laittamaan asiat järjestykseen ,mutta siinä käy niin että ollaan vielä syvemmässä kriisissä. Ajattelen: Tulen kuuntelemaan itsekin nyt poikkeuksellisen tarkasti lähetystä, sillä minua on alkanut ärsyttämään ihmiset, jotka kovasti haukkuvat jopa tulevaa lähetystä. Aion kuunnella ja miettiä. En usko, että lähetys olisi mitenkään huono asia. Kriisi ei syvene vaan mataloituu. Tuleva lähetys on selventävä. Tosin on niin, että en ala silti haukkumaan ketään vaikka joku puhuisi outoja. Silloin rukoilisin ko. puhujalle voimia ja ymmärrystä. Sitä pyrkisin tekemään rakkaudella. Minä olen huomannut elämässä, että Jumala tekee töitään, meiltä kysymättä. Jos Jumala antaa Es-Lest. seurakunnalle koettelemuksia, niin silloin seurakunta on sen jotenkin ansainnut. Onhan niinkin, että jokaisen tulee saada henkilökohtainen usko, eikä seurakunta siinä ole tärkein asia. Seurakunta ei vastaa minusta enkä minä seurakunnasta. Tätä joutuu jokainen ihminen jossakin vaiheessa miettimään ihan yksinään.

        Näin se kuitenkin menee ,että jokainen vastaa yksilönä tekemisistään. Ja rukoillaan että Lapinlähtyksen yhteydessä Jumala voisi ilmestyä meille itsekullekkin eheytymiseksi js yhdistymiseksi.


      • teuta
        vaan nuhdella kirjoitti:

        pitää vanhimpiakin. heidän tulee olla alamaisia Kristukselle ja Jumalan sanalle. On väärin opettaa sellaista, että "henki ilmoittaa" heidän kauttansa sitä ja tätä. Jumalan sanassa ja Jeesuksessa Kristuksessa on täysi ilmoitus, eikä uutta enää tule.

        Olen kanssasi samaa mieltä, heidänkin tulee olla alamaisia Kristukselle, ja ja Jumalansanalle. Eivät hekään ole henkiolentoja tarkoitan vanhimpia, hekin on ihmisiä vaikka äkkiä katsoen voisi toisin luulla. Niin on aivan turhaa ennustaa mitä he tekevät tai jättävät tekemättä. Jos Katsot Jeesusta Kristusta hän on täysi ilmoitus parempaa ei enää tule .


      • teuta
        toisinpäin kirjoitti:

        Kirjoitat: Nyt odotetaan "lapinlähetystä" laittamaan asiat järjestykseen ,mutta siinä käy niin että ollaan vielä syvemmässä kriisissä. Ajattelen: Tulen kuuntelemaan itsekin nyt poikkeuksellisen tarkasti lähetystä, sillä minua on alkanut ärsyttämään ihmiset, jotka kovasti haukkuvat jopa tulevaa lähetystä. Aion kuunnella ja miettiä. En usko, että lähetys olisi mitenkään huono asia. Kriisi ei syvene vaan mataloituu. Tuleva lähetys on selventävä. Tosin on niin, että en ala silti haukkumaan ketään vaikka joku puhuisi outoja. Silloin rukoilisin ko. puhujalle voimia ja ymmärrystä. Sitä pyrkisin tekemään rakkaudella. Minä olen huomannut elämässä, että Jumala tekee töitään, meiltä kysymättä. Jos Jumala antaa Es-Lest. seurakunnalle koettelemuksia, niin silloin seurakunta on sen jotenkin ansainnut. Onhan niinkin, että jokaisen tulee saada henkilökohtainen usko, eikä seurakunta siinä ole tärkein asia. Seurakunta ei vastaa minusta enkä minä seurakunnasta. Tätä joutuu jokainen ihminen jossakin vaiheessa miettimään ihan yksinään.

        Ja niinkuin sanoit kuunnella ja miettiä. olen sitä ikäluokkaa joka koki GJ. -50 luvulla Muistan jonkun sanankin vielä, hän kiersi EL. kanssa, yhdessä kylä paikassa otettiin joku raaamatunlause, yhteiseksi tutkintoaineeksi, GJ. kyseli ihmiset vastaili, ja kun asia alkoi olla selvä, sanoi GJ. No nyt minä vain päästän tämän voiman irti, ja osoitti EL. Hänen sanoista en muista , mutta se nöyryys jolla hän vastasi oli todella nöyryyttä Jumalaa kohtaan.


    • teuta

      Että Kristus Jeesus on isompi kuin VANHIN. minne olet jättänyt Jeesuksen Kunnioituksen, siitä tässä on kysymys ! Sinun niikuin muidenkin tulee kunnioittaa Jumalaa ! YMMÄRÄTTEKÖ.

      • teutus

        olet nyt ihan omassa elementissäsi!Anteeks,mua naurattaa!Eihän me voida mennä Kaikkivaltiaan Taivaallisen Isän edelle.Vai voidaanko?Tapahtukoon Hänen tahtonsa niin maan päällä kuin Taivaassa.Kesä on vielä edessä ja hyttyset,jos Luoja niin suo.lämpöä sydämiimme,rak aava


      • mietin, että
        teutus kirjoitti:

        olet nyt ihan omassa elementissäsi!Anteeks,mua naurattaa!Eihän me voida mennä Kaikkivaltiaan Taivaallisen Isän edelle.Vai voidaanko?Tapahtukoon Hänen tahtonsa niin maan päällä kuin Taivaassa.Kesä on vielä edessä ja hyttyset,jos Luoja niin suo.lämpöä sydämiimme,rak aava

        teutuksesta olisi tullut hyvä liikennepoliisi. Välillä hän huutaisi korokkeelta : YMMÄRRÄTTEKÖ ! Myös nopeusvalvontaan teu sopisi hyvin, kun antaisi anteeksi niin monet rikkeet, jotka vahingossa ( tai kiireessä) olisi syntynyt.


      • vastalauseeni
        mietin, että kirjoitti:

        teutuksesta olisi tullut hyvä liikennepoliisi. Välillä hän huutaisi korokkeelta : YMMÄRRÄTTEKÖ ! Myös nopeusvalvontaan teu sopisi hyvin, kun antaisi anteeksi niin monet rikkeet, jotka vahingossa ( tai kiireessä) olisi syntynyt.

        Minä en ole viesteilläni tarkoittanut mollata Teutusta.Tiedän,hän on kirkas kristitty ja myös ymmärtäväinen.Teutus sanoo suoraan,ei ainakaan teeskentele.piste ja vointia Teutukselle!ps.me olemme kaikki Luojan luomia ja onneksi eriluontoisia.Kyllä Teutus on ihan jees.


      • mitä mitä
        vastalauseeni kirjoitti:

        Minä en ole viesteilläni tarkoittanut mollata Teutusta.Tiedän,hän on kirkas kristitty ja myös ymmärtäväinen.Teutus sanoo suoraan,ei ainakaan teeskentele.piste ja vointia Teutukselle!ps.me olemme kaikki Luojan luomia ja onneksi eriluontoisia.Kyllä Teutus on ihan jees.

        Yhteiskunnallisissa tehtävissä juuri tarvitaan ihmisiä jotka ymmärtävät. Ei tuo liikennepoliisina ajatus ollut loukkausmielessä. Jos se loukkasi, niin pyydän anteeksi. Jos teu lukee tätä, niin haluaisin tietää, että mitä ajattelit lukiessasi kirjoitusta. Kertoisitko? Loukkasiko? Itse näen liikennettä ruuhkasuomen kantilta ja täällä tosiaankin tarvittaisiin oikeita luonteita hoitelemaan hommia.


      • anteeksi anon
        mitä mitä kirjoitti:

        Yhteiskunnallisissa tehtävissä juuri tarvitaan ihmisiä jotka ymmärtävät. Ei tuo liikennepoliisina ajatus ollut loukkausmielessä. Jos se loukkasi, niin pyydän anteeksi. Jos teu lukee tätä, niin haluaisin tietää, että mitä ajattelit lukiessasi kirjoitusta. Kertoisitko? Loukkasiko? Itse näen liikennettä ruuhkasuomen kantilta ja täällä tosiaankin tarvittaisiin oikeita luonteita hoitelemaan hommia.

        sydämestäni.Sain aivan väärän käsityksen siitä Teutus-polliisista.En miettinyt loppuun asti.Häpeän itseäni ku olen niin malttamaton ajattelemaan loppuun asti.Mul on yleensäkkin luonne et ensin teen ja sit mietin.Tietäähän siitä mitä tulee.Hakkaan jatkuvasti päätäni seinään.(en ihan oikeasti vaik mieli tekisikin)?Haluan sanoa kaikille,olen yksi heikko matkamies ollut ikäni.Olen kaukana jostain esimerkillisestä kristitystä.Tuuli on paiskonut mua laidasta laitaan,silti uskon,olen Jeesuksen oma.lämpöä kaikille teille!rakkaudella peppiina


      • teuta
        mitä mitä kirjoitti:

        Yhteiskunnallisissa tehtävissä juuri tarvitaan ihmisiä jotka ymmärtävät. Ei tuo liikennepoliisina ajatus ollut loukkausmielessä. Jos se loukkasi, niin pyydän anteeksi. Jos teu lukee tätä, niin haluaisin tietää, että mitä ajattelit lukiessasi kirjoitusta. Kertoisitko? Loukkasiko? Itse näen liikennettä ruuhkasuomen kantilta ja täällä tosiaankin tarvittaisiin oikeita luonteita hoitelemaan hommia.

        Tässä maassa on ihantarpeeks hapan naamoja, et silleen vaan .


      • anteeks
        anteeksi anon kirjoitti:

        sydämestäni.Sain aivan väärän käsityksen siitä Teutus-polliisista.En miettinyt loppuun asti.Häpeän itseäni ku olen niin malttamaton ajattelemaan loppuun asti.Mul on yleensäkkin luonne et ensin teen ja sit mietin.Tietäähän siitä mitä tulee.Hakkaan jatkuvasti päätäni seinään.(en ihan oikeasti vaik mieli tekisikin)?Haluan sanoa kaikille,olen yksi heikko matkamies ollut ikäni.Olen kaukana jostain esimerkillisestä kristitystä.Tuuli on paiskonut mua laidasta laitaan,silti uskon,olen Jeesuksen oma.lämpöä kaikille teille!rakkaudella peppiina

        annettu on. Älä turhaan murheita matkaasi ota. Katsommehan asioita mahdollisesti erilaisin näköaloin ja ymmärsin sinunkin näkemystäsi. Teu ei kuitenkaan alkanut "hapan naamaksi" kuten tuossa jo vastasikin. Se on hyvä.


    • kettää mollata!

      Samalla tavalla pitää kunnioittaa kaikkia ihmisiä, myös kirkon pappeja. Uskon, että kirkon roskittaminen lakkaa heti kun ymmärrys lisääntyy. Kaikkien, ei ainoastaan kirkon pappien, pitäisi olla Jumalan sanalle alamainen.

      • teuta

        Hyvin sanoit, mutta kyllä siellä on niitä huonopiakin, joiden aikaan saannosta pitää jonkun tarkkailla.


    • "vanhimmat"

      mollaavat yksin armosta uskovia vääriksi jumalisiksi, kuolleen uskon tunnustajiksi, eriseuraisiksi, ym.? Ja vain siksi, että itseensäluottaminen puuttuu tai on vähintäänkin kyseenalainen? Sanot: "Raamattu opettaa että ole erityisen varovainen mitä tulee sanoihimme vanhimmista." Mikä mahtaakaan olla tuo raamatunpaikka, mihin viittaat?

      • teuta

        Luulen että on vaikea löytää vastausta?


      • auttavat
        teuta kirjoitti:

        Luulen että on vaikea löytää vastausta?

        jos ei niin kyllä silläkin jokin tarkoitus Ylhäältä on.Vaikea meidän maan syntisten on alkaa ennustaa mitään.Rukoillaan vaan kaikille oikeata Armon tuntemista,ilman mitään lisukkeita joita Raamattu ei todeksi näytä.Mehän uskomme vain Taivaan Isään,Jeesuksen Sovintotyöhön,Heidän kanssaan meillä on sovinto.Olemme ristiinnaulinneet ja ristiinnaulittu Jeesuksen kera.Sen kun muistamme ei meillä ole mitään muuta kuin rakkautta toisiammekin kohtaan,vaikkakin tosi vaillinaista.AMEN,HALLELUJA ,peppiina


      • ymmärtäväiset
        teuta kirjoitti:

        Luulen että on vaikea löytää vastausta?

        olisivat silloin Rakkauden Hengessä velvolliset keskustelemaan asioista Raamatun Valossa ja myös rehellisesti kertomaan seurakunnalle asioiden oikean ja rehellisen totuuden.Mielestäni ei ole oikein et asiat salataan seurakunnalta koska siitä alkavat juuri nämä jossittelut ja ahdistukset.TOTUUS TEKEE VAPAAKSI!jälleen lämpöä ja rukousvoimaa kaikille!Tapahtukoon HÄNEN TAHTONSA!sydämistämme rukoilkaamme!Hyvää Yötä,Jeesus myötä, anna meille enkeleitä,siivillänsä meitä peitä,älä meitä koskaan heitä.


    • oikias olet

      Karmeeta tekstiä niiden suusta tosiaan tulee välillä. Näyttää siltä, että heillä ei ole minkäänlaista kykyä kunnioittaa Jumalan luomia ihmisiä, eikä varsinkaan Jeesuksen verellä puhtaaksi pestyjä Jumalan lapsia. USKOMATONTA

      • Torspo123

        , että heitä on kunnioitettava heidän asemansa takia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että he voivat tehdä mitä tahansa ja käyttäytyä miten tahansa. Usein ihmiset luulevat, että pelkkä asema takaa auktoriteetin, mutta he unohtavat, että auktoriteetti täytyy ansaita ihmisten silmissä. Rakkaudesta ja kunnioituksesta on hyvä mennä yhdessä eteenpäin. Pelko ei ole vallankäytön väline Jumalan seurakunnassa. Täydellisessä rakkaudessa ei ole pelkoa. Vanhinten tulee olla kaikessa esimerkkejä omalla vaelluksellaan. Jos he inhimillisinä ihmisinä toimivat väärin on ilman muuta selvää, että siitä on ojennettava. Se täytyy kuitenkin tehdä rakkauden hengessä muistaen heidän asemansa. Kunnioittakaa harmaapäätä, mutta älkää unohtako, että totuus tekee vapaaksi. Ennen vanhinta on oltava uskollinen Jumalalle ja Hänen Sanalleen.


      • näion

        jos vanhimpia syytätte


      • näion kirjoitti:

        jos vanhimpia syytätte

        liikenteessä sanontoja, jotka eivät sovi kristitylle. Kysymys kuuluu: Pidämmekö oikeasti raamatun sanaa edes totena? Millä mitalla te mittaatte, sillä teille jälleen mitataan. Olisiko se mitta esimerkiksi sinulle sopiva ja mieluinen? 1. Tim 5:19. Älä ota huomioosi syytettä vanhinta vastaan, ellei ole kahta tai kolmea todistajaa. Paavali antaa neuvoja miten suhtaudutaan vanhimpaan. Syytteen nostamiseen tulee olla vahavt syyt ja pitävät todisteet, mutta kokonaan sitä ei ole pois suljettu. Sanan yläpuolella ei voi olla ketään kuolevaista, koska Sana on Jeesus Kristus. Kannattaisi siis valikoida sanoja sen mukaan, mitä itse on valmis vastaanottamaan.


      • teuta

        Se sana Röyhkeys on liian kova . Sanot että. Näyttää siltä, että heillä ei ole kykyä kunnioittaa Jumalan luomia ihmisiä. "Kuten sinua" se voi olla totta, koska näyttää siltä että he ei muista aina Jeesusta Kristusta eikä Luojaansa Jumalaakaan. EIKÄ varsinkaan Jeesuksen verellä puhtaaksi pestyjä Jumalan lapsia. Vaan tekstit valitaan kuin me kaikki olisimme pakanoita ei moni heistä muista että me olemme. JO todella Kristittyjä, ja evankeliumi riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3693
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1440
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1269
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1048
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      958
    Aihe