ihmettelen tällaista asiaa: jos olen vv-vapaalla, voinko silti olla jossain muussa töissä, en saa korvausta silloin mistään, sen tiedän, mutta onko laillista olla toisessa yrityksessä, vai pitääköhän siitä ilmoittaa jollekin?
Vastaukset 2
- melkein
Vuorotteluvapaan voi käyttää haluamallaan tavalla. Kilpailijalle töihin meno tai kilpailevan toiminnan suunnittelu on kuitenkin silloinkin kiellettyä. Työnteko toisen palvelukseesa ei ole vuorotteluvapaan tarkoitus, vaan tarkoituksena on edistää lyhytkestoisen työstä poissaolon avulla työntekijän työssä jaksamista. Jos lähtenyt vuorotteluvapaalle tarkoituksenasi tehdä työtä toisen palveluksessa, siinä on kylllä melkoisesti huijauksen makua. Lisäksi vuorotteluvapaalaissa säädetään: Jos vuorottelujärjestelyyn liittyvien olosuhteiden perusteella on ilmeistä, että tarkoituksena ei ole ollut työvuorottelun toteuttaminen tämän lain mukaisesti, on vuorottelukorvaus perittävä takaisin, jollei takaisinperintää ole pidettävä ilmeisen kohtuuttomana.
- *************'
Kyllä on ihan laillista. Selvität asian vain työttömyyskassan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522