Olen hommailemassa sukellusvarusteita, kummat hommaisi 200bar vai 300 bar vehkeet, onko kestävyydellä / turvallisuudella eroja. Tutkiessani sukellusliikkeiden "paketteja"" sisältää lähes aina 200bar vehkeet.
200 bar vai 300 bar säiliö ?
3
1159
Vastaukset
- nykyään
mutta entisaikaan ei kolmesartasia saanut täytettyä kuin kahteensataan harrastusliikkeissä. Agalla sai täytettyä 300 bar ei muualla. Joten silloin ei ollut mitään hyötyä niistä 300barin puteleista.
- öjkhlkj
Lisäksi ne 300 bar pullot painaa niin paljon, että sukeltaessa joutuu tekemään työtä, ettei kellahda selälleen. Lisäksi niiden viimeisten baarien täyttö ottaa aikaa...
- pellehermanno
öjkhlkj kirjoitti:
Lisäksi ne 300 bar pullot painaa niin paljon, että sukeltaessa joutuu tekemään työtä, ettei kellahda selälleen. Lisäksi niiden viimeisten baarien täyttö ottaa aikaa...
Ihme sekoilua! Ei ne tankit mitään selälleen käännä jos osaa vttu vähäänkään sukeltaa. Ja kyllä ne sulle täyteen laitetaan. Jos liikkeessä täytät niin sano että toppaa sen sit kans täyteen. Mulla on kaksatasia ja kolmesatasia. Sinkkupullolla ottaisin mielummin 2hunttisen, vähän kevyempi roudailla ja kun siinä 3satasessakaan ei niin helvetisti enempää ilmaa ole, et olis sinänsä hyötyä. Jos harrastus jatkuu päädyt joka tapauksessa ostamaan eri kokoisia tuplia. esim 2x4 300bar & 2x7l 300bar ja sit isommat tuplat 2satasina. Esim 2x12 on jo ihan ok vähän syvemmille dyykeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465691Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492945- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102291- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121982törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151706- 1451305
- 131177
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2601130