VAUVANRUOKA DIETTI!!

Toimii!

aamulla: Juotava-kauravelli, marjapiltti. päivä: Joko iso.piltti-liharuokaa,tai lihaisaa keittoa. väli: Juotava-kauravelli. iltapäivä: salaattia,jossa vähärasvasta lihaa. ilta: piltti,tai juotava-puurovelli. Vaihtelua saa paljon eri mauilla, on halpaa, terveellistä ja kaikki vitamiinit ym.tulee. Itse laihdutan aina näin.

13

8349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden asian!

      Vauva saa myös äidinmaitoa joka täydentää edellä mainitsemasi roskaruoan. Ajan oloon tulee puutosta proteiinien ja vitamiinien osalta. Suurin osa vitamiineista (pois lukien B ja C) ovat rasvaliukoisia etkä saa näitä vitamiineja vähärasvaisesta lihasta. Syö kunnonn ruokaa jota ei ole käsitelty. Jätä einekset, peruna ja leipä sekä makaroni pois niin voit hyvin. Valmista itse itsellesi salaatti esimerkiksi näin: - suikaloi keräkaalia salaattikulhon puoliväliin asti. - lisää pulikas purjosipuli rekaiksi pilkottuna. - pilko paprika sekaan - pilko puolikas tai kokonainen kurkkku sekaan. - pintaan voit siivuttaa tomaatista renkaita. Syödään esim. oliiviöjlyn kera. Tätä salaattia voi varioda laittamalla mukaan joko savulohta, raejuustoa tai ihan mitä vain. Aamupalan saat helposti kun teet munakkaan ja ripotteleen eilisen salaatin tähteet munakkaaseen. Salaatin kera voit syödä paistettua kalaa tai lihaa. Takaan, että laihdut ja voit hyvin!

      • ap.

        Kummassakin ruuassa on lihaa lihakeitossa,ja salaatissa. Ja jos haluat erittelyn mitä keittoon ja salaattiin voi laittaa niin: JauhelihaKeitto: jauhelihaa,perunaa,lanttua,porkkanaaym.tarpeet. ja jos haluat kalaKeittoa niin vaida liha ja tee maitopohjalla. Salaatti: kanaa,salaatteja,hedelmiä,kevyttä juustoa rkl.öljyä per annos. Ja niistä rasvoista niitä saa lihoistanja hyvää rasvaa öljystä,ja vauvan puuroihin on lisätty kaikki vitamiinit,hivenaineet ja omega3.


    • millään pahalla..

      mut samassa kirjoituksessa väite "XXX toimii" ja "itse laihdutan aina näin" ... Eli jos haluat edelleen keskittyä jojoiluun ja unohtaa pysyvän painonhallinnan niin käytä tätä? No onhan tämä tietysti dieetti-palsta, mutta eikö nekin jotka haluavat laihduttaa nopeasti soisi sen mieluummin olevan pysyvää?

    • roskaaa?

      Itse olen kokeillut pilttidieettiä, kärsin vahvasti refluksitaudista joten mitkään salaattidieetit ym muut hiilarittomat eivät sovi. Piltti dieetti on ainoa hyvä joka koostuu vähän sokerisista ja rasvaisista tuotteista ilman hirveitä lisäaineita. Itse käytän dieetin ohella myös vitamiineja, apteekista ostettuja, sekä pieniä paloja leipää jonka päällä esimerkiksi kalkkunaa, sekä rasvatonta maitoa voi juoda tai kevyttä raejuustoa tai tonnikalaa ruisleivän päälle. Kaikkihan koostuu lähinnä siihen että liikut enemmän kuin syöt, toinen loistava dieetti valinta on koota ruuat sellaisesta minkä kuluttamiseen menee muutamia minuutteja, kaikki nutrilet kuurit ovat mielestäni roskaa, tämä on terveellisempää ja edullista. Mutta millään dieetillä et laihdu ellet liiku, sellaiset ovat ajan hukkaa missä ravintoa saadaan vain vähän tai juodaan joku päivä viikosta ainoastaan ilman ravintoa, et pysty elämään niin kauan ja paino tulee samantien takaisin kun palaat ns normaaliin ruokavalioon. Parasta on tehdä elämän muutos kokonaan ruokien suhteen. Otat kalenteristasi vaikka aluksi 3 päivää viikosta tai kaksi ja niinä päivinä käyt lenkillä vaikka ihan kävellen, hyvää musiikkia vaan mp3 soittimeen niin kävelyistä alkaa ihan nauttimaan. Ja kuntosalilla tai vesijuoksemassa esimerkiksi sunnuntaisin, tälläisista asioista se lähtee, saat paljon paremman olon ja pysyvän tuloksen tällätavoin.

    • Sirpa-Tuulikki

      Taas yksi joka kuvittelee että liikunta on se mikä laihduttaa. Kylla se on se mitä suuhusi laitat mikä vaikkuttaa painoon, lihomiseen tai laihtumiseen.Itse en harrasta kovinkaan paljon liikuntaa.Olen silti laihtunut syömällä oikein, en liikkumalla yhtään sen enempää kun lihavanakaan.

      • annyel

        Taas yksi, joka kuvittelee että liikunta ei laihduta. Kyllä se on siitäkin kiinni tietysti mitä suuhunsa laittaa, mutta ihan perusmatikalla voi selvittää että liikuntakin laihduttaa:
        Syöt päivässä normaalisti 2000kcal, peruskulutuksesi on 2000kcal (mukaanlukien töissä oleminen ja muu eläminen). Tällä tavalla et liho etkä laihdu.

        Sitten alat tekemään joka päivä juoksulenkin, joka kuluttaa 500kcal.

        Tällöin päivän saldo on 2000kcal-2500kcal = -500kcal
        Viikossa siis -2500kcal, jos pidät kaksi vapaapäivää. Riippuen lähtöpainosta, laidut tällä tavalla noin 0,1kg-1kg verran vkossa.

        En ymmärrä, miten joku voi olla niin tyhmä, että luulee ettei liikunnalla laihdu. Herätkää ihmiset, jos olet laiska etkä jaksa persettäsi sohvalta nostaa, niin ihan turha tulla vinkumaan ettei liikunnalla muuten laihdu.

        Ja ihan btw, vaikka liikuntaa lisätessä ja kulutuksen kasvaessa alkaisi syömään enemmän, eikä tämän vuoksi laihtuisi, niin ainakin kiinteytyy. On ihmisiä, jotka eivät ole eläessään juoksuaskelta ottaneet, ja sen kyllä huomaa. Vaikkei sinänsä olisi ylimääräistä, niin kaikki höllyy ja löllyy silti.
        Sitten on niitä, jotka eivät nyt laihimmasta päästä olekaan, mutta silti näyttävät hyvältä, eivätkä pursua vaatteista, koska massassa on lihasta joka kiinteyttää.
        Ja sitten


    • mummiska .

      annyel, kuinka pitkä juoksulenkki minun tulee tehdä, jotta kulutan sen 500 kcal. Pituus 163 cm, paino 74 kg. ikä 59 v, nainen. Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

    • yks vaan

      Vauhdikasta juoksua 35 min kuluttaa n. 500 kcal. Ei niin vauhdikasta juoksua kuin aikaisemmassa kuluttaa n.500 kilokaloria 1h 12min ajassa . 500 kilokalorin vaje laihduttaa kuukaudessa puolikiloa.

      • yks vaan

        Mummiska peruskulutuksesi on 1653 kcal ilman liikuntaa ja laitoin aktiivisuudeksi istumatyö/oleilua. www.kalorilaskuri.fi sivulta kohdasta kalorikulutus voit tarkistaa asian itsekin, jos laitoin aktiivisuudeksi väärän.


    • jenniere

      muuten hyvä, mut pilteissä ei oo vitamiineja :)

    • ex-normiläski

      Ja aika sissi on joka Pilttejä pystyy syödä, maku on karsee...
      Laihdutin aikanaan 15kg normiruualla, vähentämällä annoskokoa ja lisäämällä liikuntaa.
      Toimii, mutta kiusallisen hitaasti...

      Nyt monesta syystä, laiskuus yksi niistä, jätin liikuntaa vähemmälle ja kyllä se heti lihomisena ja löystymisenä näkyy.... =(

    • guko

      jos liikkuu liikaa ei laihdu. itse liikuin hullun lailla ja tuli ylikunto. en enää jaksanut ja surkeinta koko hommassa oli että rasitin itseäni turhaan. paino nousi ei laskenut. kyllä se laihtuminen tapahtuu ruokaa vähentämällä!!!

    • Omataktiikkani

      Itselläni toimii parhaiten se, että ajattelen peruskulutuksen olevan 1200 jos vain löhöäisin sängyssä vuorokauden (=TÄYSIN MAHDOTONTA =D) Laihduttamisessa kun sanotaan että oikotietä onneen ei ole, mutta mielestäni on, nimittäin LIIKUNTA OIKEA RUOKAVALIO! Itse syön aina dieetin alettua n. 1200kcal per päivä eli neljä n. 300kcal erittäin proteiinipitoista safkaa eli yksi ateria on pääasiassa siten koostettu että proteiinia 50% hiilareita 10% ja rasvaa 40%... Vähä rasvaisia ja so called kevyt -tuotteita nauttimalla saavuttaa vain anorektiksen laihdutustyylin sillä aivot energia aineenvaihdunta tarvitsevat laadukasta RASVAA! Lihasmassan säilytykseen tarvitaan PROTEIINIA! jos et laihduttaessasi syö proteiinia, elimistö kuluttaa ensimmäisenä sen osan joka kuluttaa eniten energiaa eli lihakset -> Kun se vaaka sitten lopulta näyttääkin sen -10kg, niin todennäköisesti perusaineenvaihduntasi on TOSI TOSI pieni, sillä sinull ei ole muuta jäljellä kuin läskit luut -> läskilaiha eli toisin sanoen rasvaprosenttisi saattaa olla jopa korkeampi kuin mitä se oli ennen dieetille lähtöä toisin kuin jos laihdutat siten että minimoit proteiinia syömällä lihasten menetyksen, niin sinulla saattaakin olla sitten -10kg TOSI TOSI pieni rasvaprosentti ja upea sixpack, sekä perusaineenvaihdunta tallella. Sitten siihen liikuntaan eli unohtakaa se, että pitää puoli maratoni vetää, keskittykää mieluummin lihaskuntoon ja tehkää vaikka pieniä 45 min lenkkejä 1-2 / päivä, niin tuota kautta säilyy myös lihakset. Muistakaa myös että jos tavoite on vaikka -500kcal eli 1/2kg / viikko niin jos liikutte vaikka aamu ilta lenkin (senkin voi tehdä töiden ohessa) ja sitten käytte myös salilla, niin voittehan syödäkin sitten enemmän, sillä yleensä dieetillä ollessahan aina tuntuu se pieni nälkä ;) Itse kisaan eli minulle on aivan välttämätöntä nostaa painoa ja sitten dieetata ennen kisoja, jotta näkyy ne kuntosalilla rehkimäni tunnit =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      92
      2063
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe