Rise Against Suomeen lokakuussa!

hardyyy

Lokakuussa ne tulee.... :)

9

752

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmeli Suur-Salosta

Ja miten kähän tämä muka liittyy punkkiin? Rage Against The Machine ei oo punkkia nähnykkään.

• Irmeli Suur-Salosta

Mikä nää sää luulet olevas? Emmä kirjota punkkkia kahella koolla?

• jepeas

taitaa olla väärä bändi poijjalla, Eli RISE AGAINST!! Aivan loisto bändi, tätä on todellakin odotettu jo vuosia!!!! kunnon FMX-mättöä!!

• jepeas1

Liput jo haettu, Tampereen tiketissä ei oo kun parit liput enää jäljellä!!

• Tim Mcllrath the second

Itelläkin on liput tonne keikalle. Tässä viime talvena oli jo kauhea halu lähteä bändiä katsomaan ulkomaille, mutta onneksi sattuivat nyt tänne tulemaan. Kannattaa muutes esim. tubesta tsekata Rise Againstin laulajan sivuprojekti "The Killing Tree" Ihan mahtava bändi, mutta sen levyjä en suomesta löydä mistään nettikaupasta :| Apujaaa!?

• Irmeli Suur-Salosta
        Tim Mcllrath the second kirjoitti:

Itelläkin on liput tonne keikalle. Tässä viime talvena oli jo kauhea halu lähteä bändiä katsomaan ulkomaille, mutta onneksi sattuivat nyt tänne tulemaan. Kannattaa muutes esim. tubesta tsekata Rise Againstin laulajan sivuprojekti "The Killing Tree" Ihan mahtava bändi, mutta sen levyjä en suomesta löydä mistään nettikaupasta :| Apujaaa!?

...Irmeli auttaa:

http://fireinsidemusic.com/shop/index.html

• Minaaa 22

• Irmeli Suur-Salosta
        Minaaa 22 kirjoitti:

Ei valitettavasti ollut tuollakaan niitä levyjä, vaikka hyvä paikka muuten on.

Ehkäpä noin asiantunteva putiikki ossaa kuitenkin vaikka tilata niitä jos kyssyy. :)

Vieraskirjaan voinnee ehottaa.

• M

Rise Against kaapelitehtaan keikalle myynnissä muutamia lippuja vielä Union Five ja Combat Rock liikkeistä !

Rise Against konsertoi myös Tallinnassa hienossa n. 1000 ihmisen Rock Café:ssa. Liput Tallinnaan Tiketistä
      http://www.tiketti.fi/tapahtuma/5634

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe