Kyselytutkimus ulkonäöstä!

Nimetön

Hei! Eli teen tutkimusta mitä mieltä suomalaiset ovat ulkonäöstään. Olisi mukavaa jos kertoisit ainakin: 1: Ikäsi ja sukupuolesi 2: Mitä mieltä olet ulkonäöstäsi asteikolla 1-10

45

933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äldjsdj

      1. 19 2. 7½

    • =)))

      1.19 2. 4 1/2

    • ...

      1. 23v 2. 9 :)

    • ..O_o..

      1. Nainen, 20. 2. 7

    • bohoo

      1. 19 nainen 2. 3

      • :))))

        1. nainen, 18

        2. 8


    • eisuomalainen

      23 nainen
      9!

      Ps en ole suomalainen :P

    • :)

      1.15,nainen
      2.6

    • minä12345

      nainen 16

      9

    • ***

      1. 27, nainen
      2. 8 1/2 tai 9- :-D

      • -------

        1. 43v.
        2. 5


    • fgfffffffffff

      1. Nainen, 17

      2: 7

    • paklaamalla tietty.

      Suomalaisissa olosuhteissa kehoittaisin enempään meikkiin.Kesällä ultrakevyttä pohjustusta,leikkiä väreillä ja kiilloilla.

      1.24,nainen
      2.7,5
      ------------------
      Rimmel,L'Oréal ja Lumene ovat merkkejä,joista pidän.Ostan silti aina eniten Maybellinen tuotteita.Ajattelin seuraavaksi hankkia Mayb:n mineraaliposkipunan hempeässä pinkissä.Eyelinerin beigessä/cupperissa,Rimmeliltä tai Maciltä.Huulille lainingia, kosteuttavalla crayonilla, ja jotain persikkaista crémehuulipunaa.Mun tyyliäni.

      • nimimerkkivarattu

        1: 22, nainen

        2: 10


      • Ninnuliini
        nimimerkkivarattu kirjoitti:

        1: 22, nainen

        2: 10

        1. kohta 18 : )

        2. 10


    • mä vaan

      1. 13v,Nainen.

      2. 5

    • täällä?

      1. 16 v nainen
      2. 9½

    • kathy_

      nainen, 22
      6

    • näin:

      1. nainen, 30 v.
      2. 8

      Olen hieman erikoisemman ja eksoottisemman näköinen, vaikka supisuomalainen olenkin. Siksi saamani palaute ulkonäöstäni on ollut sekä todella positiivista että välillä todella negatiivista, ihan niin, että kadulla on ilkeyksiä huudeltu, ja aikoinaan koulussa ulkonäöstä kiusattu. Olen myös aina ollut todella laiha lapsesta saakka. Mielestäni kuitenkin olen muuttunut rumasta ankanpoikasesta joutseneksi, koska useimmat vanhat koulukaveritkaan eivät ole minua tunnistaneet. Nenäni olen leikkauttanut koulukiusaamisen seurauksena parikymppisenä, enkä ole katunut, vaikkei se ihan pienimmästä ja kauneimmasta päästä ole vieläkään... Olen huomannut, että toisten mielestä olen todella ruma ja taas joidenkin mielestä upea ja kaunis. Noh, aina ei voi kaikkia miellyttää.

      Tuo kasi arvosana on mielipiteeni ulkonäöstäni meikit naamassa, tukka laitettuna ja vaatteet päällä. Ilman moisia arvosana saattaisi olla jopa 4... sen verran heikko itsetunto on vielä. Hyvänä päivänä saatan olla melkeinpä kympin kissa :)

      • kkeku

        mun mielestä se on tavallaan hyvä asia että et ole mikään täydellinen ihmisten mielestä mutta mun mielestä sun kannattais ottaa noi vanhat koulukiusaamismuistot ja kivut ja nää opiksesi käytä sitä hyödyksesi ..mieti että olet paljon vahehmpi kuin muut kun olet kestänyt sellaisen ja kaikki eivät ..sun kannattais olla ylpeä itsestäsi vaikka olisitkin ruma .


    • minultakin

      1: 28 v., nainen
      2: 8 1/2

      Ohuet hiukset, kalpea epätasaisen värinen kasvojen iho ja paksuhkot reidet ärsyttävät. Muuten olen kuitenkin oikein tyytyväinen ulkonäkööni, erityisesti luonnostaan siroon ruumiinrakenteeseeni, kauniin värisiin silmiini ja rintoihini, jotka ovat juuri sopivan kokoiset ja kivan muotoiset.

    • tässäpä nämä

      1. 14, tyttö

      2. 2½
      huono itsetunto

      • koikoikoi

        1.21
        2. 8

        arvosana annettu meikittä, meikillä jopa 10!!!


    • JellaBella

      1.24,nainen
      2. 8 1/2 tai 6.

    • kkeku

      1: 15v ja nainen
      2: noin 9

    • kkeku

      1: 15v ja nainen
      2: noin 9

    • mommu

      1. 17 v nainen

      2. 5

    • -----

      1: Ikäsi ja sukupuolesi 40 v nainen

      2: Mitä mieltä olet ulkonäöstäsi asteikolla 1-10 9

    • Minäpä vain

      1. 16v.
      2. 7

    • -Daniela-

      1. 17v. nainen
      2. vaihtelee 6 - 7,5

    • kakya

      1: Ikäsi ja sukupuolesi Tyttö 10v

      2: Mitä mieltä olet ulkonäöstäsi asteikolla 1-10 4-

      • kakya

        että en ole tyytyväinen, koska hiukset on kauheet, 12 näppyä naamassa, hirveen läski ja kauheet jalat, voisin antaa ulkonäölleni meikittä kyllä 1, mutta meikin kanssa 2 .


    • Tässäpä nämä vastaukset

      1. 12, nainen
      2. 8

    • Todella ruma siis

      1: 18 v., nainen.

      2: 1.

      Jos ihmiset jaettas kymmeneen yhtä suureen ryhmään kauneusjärjestyksessä, niin kuuluisin siiheen rumimpien joukkoon (varmaan voitaisiin jakaa sataan tai useampaankin ryhmään, ja silti kuuluisin siihen joukkoon!).

      En ole aina tiennyt olevani ruma. Noin kahdeksanteen luokkaan asti olin muuten vain epävarma enkä tiennyt, olinko kaunis vai ruma, enhän ollut saanut minkäänlaista palautetta. Sitten minulle huomautettiin, että näytin mieheltä, mistä lähtien olen sen tainnut tietää...

      Mielestäni miehennäköisyys naisessa on todella rumaa, miehissä taas ei ole usein mitään rumaa, koska käsitän asian vähän niin, että naisellisuus ja kauneus on melkein samoja asioita, miehekkyys ja rumuus (mutta myös komeus) samoja myöskin. En tarkoita rumalla miehekkyydellä mitään yksittäisiä piirteitä tai poikamaisuutta, vaan sellaista ällöttävää kokonaisuutta. Leveät, miehekkäät hartiat, tietynlainen leveä leuka, lyhyt kaula ja niin edelleen. Mutta nuokaan eivät näytä rumalta kaikilla, varsinkaan jos näyttää muuten tytöltä/naiselta.

      Rumuus on jotain, mitä ei peitetä tai korjailla meikeillä tai vaatteilla. Jos on vaikka jätti-iso nenä, sen voi korjata leukkauksella. Huonoon ihoonkin voi saada jonkinlaista hoitoa.

      • liioittelulta!

        Vaikka on tietenkin olemassa melko objektiivisiakin tapoja arvioida kauneutta esim. kauneuskilpailuissa, niin tavallinen arkielämän kauneus tai rumuus on ihan oikeasti enemmän asenteesta kiinni, kuin jostain yksittäisistä ominaisuuksista. Kaikkein parhailta yleensä näyttävät ne henkilöt, jotka eivät jää pakkomielteisesti voivottelemaan ulkonäköään, olipa se sitten millainen tahansa.

        Jos joku on sinulle mennyt laukomaan, että näytät mieheltä, niin voit mielestäni antaa sille yhtä paljon painoarvoa kuin mille tahansa muillekin teini-ikäisten idioottimaisille kommenteille. Jos haluat näyttää naisellisemmalta, niin eikun hame päälle, korkkarit jalkaan ja hiukset kiharalle! Parhaita puoliaan (joita jokaisella on) voi korostaa vaatteilla, meikillä, koruilla ja hiustyylillä. Samoin sellaisia vartalon tai kasvojen ominaisuuksia, joista ei itse pidä tai joita ei halua tuoda esiin, voi huomaamatta häivyttää vastaavilla keinoilla. Stylistinä olen nähnyt sellaisia muutoksia ihmisten ulkonäössä pelkästään vaatetuksen ja asenteen muutoksen seurauksena, että ei helposti uskoisi, joten tiedän mistä puhun.


    • venya

      1. Nainen 17v
      2. 7½ - 8 (meikki, hiukset, vaatteet)

      Olen nätti naamaltani, mutta lievä ylipaino vie osan kauneudesta.
      Painonpudotuksen jälkeen lähenisin jo 9:ä. :>

      Ehkä..

    • pitää miettiä hiukan

      1. 52v, nainen
      2. 9,5
      (vatsan kohdalla hiukan liikaa, muuten ok, ja vielä meikillä jopa 10)

    • linda22

      1. 22, nainen
      2. 7

    • ...............

      1. 32 v. nainen
      2. 9, jopa 10 kauniisti laitettuna ;)

    • minätässävain

      1. tyttö, 12v
      2. 8

      • 1.tyttö 14v
        2. 6


    • ........................

      16, nainen

      6-

      • ..

        jeps eli 18 vee
        ja arvosana 1

        mielestäni en ole kaunis, koska kauneus merkitsee minulle luonnon kauneutta, eli on kaunis ilman meikkiä. Sitä en todellakaan ole kun naama pukka 24/7 finniä ja yms. en kuitenkaa ala täs avautuu :DD


    • :))))))))

      1. tyttö 12
      2. 7

    • piutsi.

      1. Nainen, 21

      2. 9 :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27976
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      203
      17906
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      355
      9388
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6385
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4193
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3803
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      35
      2020
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1487
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1187
    Aihe