Olen vaihtamassa Elisan ADSL-liittymää Soneraan, mutta en voi lopettaa Elisan liittymää ennen kuin Sonera on saatu avattua. Estääkö voimassa oleva Elisan liittymä Soneran liittymän avaamisen - ts. onko Elisa pakko irtisanoa ensin? Kysyn tätä siksi, etten voi töiden takia odotella netin avautumista.
Soneran ja Elisan ADSL "päällekkäin"?
3
606
Vastaukset
soneralla on sopimus elisan kanssa että sonera sanoo liittymän sun puolesta irti ja tekee sen ilmeisesti niin ettei netti oo missään kohtaa poikki. itse tein niin että kun tilasin soneran ja toimitusaika n 6 viikkoa niin sanoin hyvissä ajoin irti edellisen. eli noissa on ainakin kuukauden irtisanomisaika. mulkkaa sitä vähän sen mukaan, joutuu ehkä maksamaan pari viikkoa päällekkäin, mutta jos työt on niin tärkeät niin onko sen sitten väliä :)
- ex-sånera-asiakas
Eikö sulla ole edes yhtään myötätuntoa niitä kohtaan joille ruåttalaanen sånera on ainoa vaihtoehto? såneran månåpålin uhrina ei ole kovin hauskaa!!!!!!!!!!!!!!!
- paras kun
velho ei toimi ja elisa tökkii stadissa kokoajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492