Hennot hiukset ja pidennykset Lahdesta.

Toiveikas.:)

Olisin tiedustellut ihmisiltä, joilla on hennot/ohuet hiukset ja jotka ovat ottaneet hiusten tuuhennokset tai pidennykset, millä tekniikalla tehtiin ja näkyikö pidennykset kuinka hyvin.? Itse olen jo pitkään miettinyt ja tutkiskellut asiaa mutta en vain ole uskaltanut ottaa pidennyksiä. hkä ei hiukset rasvoittuisikaan niin helposti kun olisi tuota paksuutta. Nyt ajattelin että josko sais kesätukan, jolla pistäis viilettämään kesän riennoissa.:) Lisäksi kyselisin onko kokemuksia Lahden tai Hämeenlinnankin mutta enimmäkseen Lahden hiustenpidennysten tekijöistä. Missä on saanut hyvää jälkeä ja edulliseen hintaan.? Ja siis lähinnä ohuisiin hiuksiin.

12

3938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ohuisiin ja hentoihin hiuksiin saa kauniit pidennykset / tuuhennokset, kun on osaava laittaja. Itselläni on teippipidennykset ja ystävälläni (myös hennoissa / ohuissa hiuksissa) sinettipidennykset, ja molemmat ovat hyvännäköiset. Ei kannata tietysti ahnehtia liikaa; ohuisiin hiuksiin ei saa piilotettua valtavaa teippi- tai sinettimäärää. Suosittelen lämpimästi laitattamaan 'lisätukkaa', muuttaa ulkonäköä todella paljon paremmaksi :=)

      • tukkataika

        Kiitoksia vastauksestasi Kohta on kyllä varmaan ihan pakko painella kampaajalle.:D Täytyy siis malttaa että ei innostu liikaa vaikka kyllähän sitä kampaajaan täytyy luottaa sen verta että osaa oikean määrän laittaa tukkaa.:D Tietäisi vaan minne kannattaisi mennä ettei nyt ihan maltaita joudu maksamaan.hih.


      • Anonyymi

    • pitkät kutrit

      hei. voisin auttaa sinua,pidennys asiassa. soita minulle nro.0405067551 olen itse pidennyksiä harrastannyt n.12.v

      • kokematon vailla tuuhennost...

        Hei. Pystytkö laittamaan vaikka sähköpostiosoitetta, olisi kiva kuulla kokemuksista sitä kautta, varsinkin jos noinkin kunnioitettava kokemus asiasta..:)


      • pitkät kutrit
        kokematon vailla tuuhennost... kirjoitti:

        Hei. Pystytkö laittamaan vaikka sähköpostiosoitetta, olisi kiva kuulla kokemuksista sitä kautta, varsinkin jos noinkin kunnioitettava kokemus asiasta..:)

        tässä sähköpostiosoite. [email protected]


      • höpön

        kun koko pidennyksiä ei ole edes ollut 12vuotta. Taidat olla 12 vuotias. Kannattais varoa näitä keittiöpidennyksiä. Sitten on taas parku täällä palstalla kun letti on pilalla, vitsit kun ootte yksinkertaista jengiä.


      • Toiveikas.:)
        höpön kirjoitti:

        kun koko pidennyksiä ei ole edes ollut 12vuotta. Taidat olla 12 vuotias. Kannattais varoa näitä keittiöpidennyksiä. Sitten on taas parku täällä palstalla kun letti on pilalla, vitsit kun ootte yksinkertaista jengiä.

        Juu, ei ole tarkotuskaan mitään keittiöpidennyksiä laittaa, ihan siis kampaajalla. Oli kiva vain kuulla ihmisten kokemuksia yms, osaa sitten paremmin kysellä ja ennen kaikkea tietää mitä kysyä.:) Tukka tilattu kampaajalta ja oli todella ihana ja rempseä sekä pätevän kuuloinen kampaaja.


    • Pitkät ja paksut

      ...ostamaan pinnityyppisesti kiinnitettäviä (ja poisotettavia) aitohiussettejä, eli siis eri pituisia sellaisia "joulupukin partaa" muistuttavia. On ihan todella hyviä tarkoitukseensa ! Itselläni on paksut ja pitkät hiukset luonnostaan, mutta halusin niihin vieläkin enemmän tuuhennusta. Siispä hankin aitohiusta olevat pinneillä kiinnittyvät hiuspidennykset, ja täytyy sanoa että olen ollut todella, todella tyytyväinen :)! Pysyvä hiustenpidennys rasittaa omaa hiusta ja on lisäksi vaikeahoitoinen (pesu ja harjaus hankalaa, ja hirveesti joutuu varomaan ja hiusta irtoaa) että kestää vain sen tietyn ajan (muutama kuukausi?), jonka jälkeen on jälleen maksettava monta sataa euroa uusinnasta, tai palata lyhyisiin ohuisiin omiin hiuksiin (joissa mahdollisesti on vauriota sinettien jäljiltä). Sen sijaan itse hetkessä laitettavat ja hetkessä pois otettavat pidennykset/tuuhennukset kestävät käytössä vaikka kuinka pitkään, ainakin itsestä vaikuttaa, että nämä kestää vaikka ikuisesti. Niitä voi pestä normaaliin tapaan astiassa siinä kohtaa, jos tuntuu että on kertynyt liikaa lakkaa tai muuten likaa. Itselläni on nyt ollut muutaman kuukauden käytössä kerran-pari viikossa, eikä ainakaan vielä ole tarvinnut kertaakaan pestä, ja ovat yhä aivan kuin juuri pakkaukesta otetut. Toki varonkin, että en suihkuttaisi niihin ainakaan turhaan liikaa aineita. Harjatakaan niitä ei tarvitse (nämä mun on 50 cm pitkät), on riittänyt kun pois ottassa vain sormin haroo suoriksi, ja asettaa kauniisti lepäämään (itsellä hiukset on pois päästä ollessaan sellaisella isolla tarjottimella kaapissa). Tosi tärkeää on siis se, että hius on aitohiusta (itselläni kiinalaista) eikä mitään muovia. Aitohius on ainakin omisa seteissä todella hyvälaatuista, paksua, sileää ja takkuuntumatonta, eli näyttääkin pysyvän hyvänä vaikka ikuisesti :). Käytän näitä irrallisia pidennyksiä/tuuhennoksia aika paljon arkisinkin, lähinnä nyt kun omatkin hiukset on jo sellaisenaan ihan hyvät, niin ei tule joka aamu laitettua, mutta tosiaan jos omat olisivat lyhyemmät tai paljon ohuemmat, niin kyllä tulisi sit käytettyä useamminkin (se kun käy ihan hetkessä). Ja jos pidän hiuksia kiinni, niin käytän kapeita pidennyksiä (hiuslisäkkeitä on mun ostamissa setissä montaa eri leveyttä, auki pitäessä suosin leveitä) siten, että laitan ekana hiukset ponnarille, sitten kapeita pidennyksiä 2-3 kpl ponnrin yläpuolelle ja lopuksi taitan koko homman ylös isolla pinnillä, jolloin hiukset laskeutuu alas ponnarille silleen, ettei kiinnitys näy ja ponnari on tosi tuuhea ja nätti. Omani tilasin zazabellasta, ja niitä ainakin uskallan suositella ihan tosi mielellään: http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?action=tuoteryhman_valinta&tuoteryhma=24 Pinnikiinnitys on ainakin tuolla myytävissä todella hyvin pysyvä ja helposti laitettava. Ja aitohiuksen laatu oli noissa ihan uskomattoman hyvä. Itselläni on kaksi settiä (toisen sai 80 eurolla, kun eka maksoi 120 e). Kannattaa ottaa sähköpostitse yhteyttä myyjään, ja kysellä, jos mietityttää tilaamisessa ja tuotteessa jokin, on tosi ystävällinen ja ihan ilmiselvästi haluaa asiakkaan parasta.

      • myös hento

        itsellä myös hento hius. Olen myös tutkinut näitä pidennys hommeleita ja sitten löysin pidennykset mitä aijon nyt kuun vaihteessa kokeilla. Kyse on easy loop pidennyksistä. Niitä pystyy aina nostamaan ylemmäksi itse tai kamun avutuksella, kun oma hius kasvaa "yli". Tai jos haluaa pidennykset pois kokonaan, niin ei tarvitse mennä kampaajalle poistattaan vaan voi itse tai kamun avulla. Kun taas sinettipidennykset joutuu poistattaan, joka on taas oma hommansa. Tässä linkki vielä, miten tuo kiinnitys tapahtuu. http://www.youtube.com/watch?v=SEhrQ-u7hsA&feature=PlayList&p=F2277A50BD3ED3F5&index=0


      • oli taas

        kyseisen firman mainos! Älkää menkö halpaan näiden tekohiusten helppouden kanssa, väritkin ovat kuin Tiimarista.


    • asiantuntija

      Suosittelen että menet kampaamoon missä laitetaan hiustenpidennyksiä. Siellä katsotaan paljonko on sopiva määrä lisähiusta ja mikä pidennystekniikka sopisi sinulle parhaiten.Kampaaja osaa sanoa paljonko hiusta tarvitaan. Nuo clip-on ym.. muut päiväksi kiinnitettävät pidennysmenetelmät voit unohtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe