Koskaan en ole kuullut mitään niin kauhean kuuloista kuin Waldosin esitys. You tubessa kuulostaa hyvältä, mutta telkkarissa kaikki tuntui menneen perseelleen. Hävettää niin vietävästi se onneton rääkyminen, mita koko Eurooppa sai kuunnella. Mikä ihme siinä on, että homma kusi taas? Jännittikö niitä, vai tekikö ne jotain väärin?
Huh, mitä paskaa Suomen esitys
9
516
Vastaukset
- cercaliini
Eli piditkö esimerkiksi Bulgarian ulinasta enemmän, kun kerran et ole koskaan kuullut mitään niin kauheaa kuin Waldo? Bulgarian biisi oli hyvä, mutta laulajat _aivan järkyttäviä_. Harmitti todella, koska odotin esitystä mielenkiinnolla etukäteen. Jännä juttu, miten suomalaiset aina haukkuvat omiaan. Ilta-Sanomat on hyvä esimerkki; vain negatiiviset viisu-uutiset nostettiin otsikoihin ennenkuin tiedettiin että Waldo menee finaaliin. Samaan aikaan ruotsalaisissa lehdissä on kannustettu nimenomaan Suomea ja Waldoa, koko ajan! Kuuluuko tämä suomalaisuuteen, että aina täytyy haukkua ja lytätä? Onko kehuminen ja kannustaminen on jotenki noloa suomalaisille?? Live-versio ei luonnollisestikaan ole samanlainen kuin studioversio, onhan tuossa eri taustalaulajatkin! Omasta mielestäni Karoliina ääni täytyisi kuulua taustalaulajien yli, nyt nuo muut äänet vähän häiritsee. Mutta esitys oli muuten tosi hyvä, ja näköjään siitä tykättiin muuallakin kun finaaliin mentiin :) Toki Waldo voi olla raadin valintakin. Hieman positiivisuutta kehiin suomalaiset! Entäs jos sellainen ihme kävisi että Suomi menisi vaikka viiden parhaan joukkoon? Kyllä sitten kehuttais ja tapulteltais selkään, vaikka eka on haukuttu maanrakoon...
- samaa mieltä
on totta että ikävät jutut tulevat mediassa ja muuallakin helpommin esiin. Mutta uskon kuitenkin että iso osa suomalaisista tsemppaa waldoa ja toivoo menestystä. Tai sitten ei välitä asiasta pätkääkään. Saattaa vaan olla että ärtyneet tapaukset päätyvät helpommin purkamaan mieltään. Ehkä kannattaisi ottaa positiivisten ihmisten vastaisku ja nostaa profiilia niin jurnut ei vie voittoa...
- Spring!
samaa mieltä kirjoitti:
on totta että ikävät jutut tulevat mediassa ja muuallakin helpommin esiin. Mutta uskon kuitenkin että iso osa suomalaisista tsemppaa waldoa ja toivoo menestystä. Tai sitten ei välitä asiasta pätkääkään. Saattaa vaan olla että ärtyneet tapaukset päätyvät helpommin purkamaan mieltään. Ehkä kannattaisi ottaa positiivisten ihmisten vastaisku ja nostaa profiilia niin jurnut ei vie voittoa...
...kun suomi24 euroviisupalstalla hävetään.
- kaksarimummo
Kun aina pitää haukkua maan rakoon. Millaiseen biisiin nämä haukkujat sitten olisivat tyytyväisiä. Joku raskasaiheinen balladiko, mitä joskus on yritetty. a'la T Kansa tänä vuonna. Miksei olla niin kuin ruotsalaiset. Jos Ruotsi ei joskus pääsisi finaaliin, niin silloin he olisivat sitä mieltä, että "väärät äänestäjät" Se on oikeaa asennetta.
- oli kyllä
Sairaana on vaikea olla kovassa vedossa.
Morkkaamaan ja nöyristelemään.Nyt näytetään taas maailmalle et mikä se Suomi oikein on!? Saavat nähdä ettei yksi viisuvoitto ollu onnenkantamoinen, vaan täällä on kovan tason artisteja.Nyt ei kannata hävetä suomalaisuuttaan kun kerrankin on taas hyvät edustajat laitettu maailmalle:)
- töttöröö töttöröö!!
Olipas huånå saksalaismarssivaikutteinen euroteknohumppaesitys. Ja Waldon epämusikaalinen tulkinta paskasta. Waldohan ei ikinä ole osannut laulaa, tai edes höpöttää oikeassa vireessä. Epämusikaalista mölyä apinoille. Anteeksi apinat, jos loukkasin serkkuja.
- tässä vaan
saa hävetä. Ota lääkkeet.
- arvostelu
..mutta Waldon räppäys kuulosti tosi keskiseltä. Mutta naiset osas laulaa. Se vaan ihmetyttää, miksei värejä ja todellista bailumeininkiä saada kehiin sitten millään. TAAAAASSS oli niitä iänikuisia tulilieskoja ala Lordi. Ne kepin heiluttajat lieskoineen pois, esitys ei vastannu muutenkaan biisin tasoa. Se oli tosi pettymys. :(
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351896
- 50828
- 82819
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Näin juhannuksena tuttu nainen
Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt27406