Huh, mitä paskaa Suomen esitys

!!!

Koskaan en ole kuullut mitään niin kauhean kuuloista kuin Waldosin esitys. You tubessa kuulostaa hyvältä, mutta telkkarissa kaikki tuntui menneen perseelleen. Hävettää niin vietävästi se onneton rääkyminen, mita koko Eurooppa sai kuunnella. Mikä ihme siinä on, että homma kusi taas? Jännittikö niitä, vai tekikö ne jotain väärin?

9

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cercaliini

      Eli piditkö esimerkiksi Bulgarian ulinasta enemmän, kun kerran et ole koskaan kuullut mitään niin kauheaa kuin Waldo? Bulgarian biisi oli hyvä, mutta laulajat _aivan järkyttäviä_. Harmitti todella, koska odotin esitystä mielenkiinnolla etukäteen. Jännä juttu, miten suomalaiset aina haukkuvat omiaan. Ilta-Sanomat on hyvä esimerkki; vain negatiiviset viisu-uutiset nostettiin otsikoihin ennenkuin tiedettiin että Waldo menee finaaliin. Samaan aikaan ruotsalaisissa lehdissä on kannustettu nimenomaan Suomea ja Waldoa, koko ajan! Kuuluuko tämä suomalaisuuteen, että aina täytyy haukkua ja lytätä? Onko kehuminen ja kannustaminen on jotenki noloa suomalaisille?? Live-versio ei luonnollisestikaan ole samanlainen kuin studioversio, onhan tuossa eri taustalaulajatkin! Omasta mielestäni Karoliina ääni täytyisi kuulua taustalaulajien yli, nyt nuo muut äänet vähän häiritsee. Mutta esitys oli muuten tosi hyvä, ja näköjään siitä tykättiin muuallakin kun finaaliin mentiin :) Toki Waldo voi olla raadin valintakin. Hieman positiivisuutta kehiin suomalaiset! Entäs jos sellainen ihme kävisi että Suomi menisi vaikka viiden parhaan joukkoon? Kyllä sitten kehuttais ja tapulteltais selkään, vaikka eka on haukuttu maanrakoon...

      • samaa mieltä

        on totta että ikävät jutut tulevat mediassa ja muuallakin helpommin esiin. Mutta uskon kuitenkin että iso osa suomalaisista tsemppaa waldoa ja toivoo menestystä. Tai sitten ei välitä asiasta pätkääkään. Saattaa vaan olla että ärtyneet tapaukset päätyvät helpommin purkamaan mieltään. Ehkä kannattaisi ottaa positiivisten ihmisten vastaisku ja nostaa profiilia niin jurnut ei vie voittoa...


      • Spring!
        samaa mieltä kirjoitti:

        on totta että ikävät jutut tulevat mediassa ja muuallakin helpommin esiin. Mutta uskon kuitenkin että iso osa suomalaisista tsemppaa waldoa ja toivoo menestystä. Tai sitten ei välitä asiasta pätkääkään. Saattaa vaan olla että ärtyneet tapaukset päätyvät helpommin purkamaan mieltään. Ehkä kannattaisi ottaa positiivisten ihmisten vastaisku ja nostaa profiilia niin jurnut ei vie voittoa...

        ...kun suomi24 euroviisupalstalla hävetään.


      • kaksarimummo

        Kun aina pitää haukkua maan rakoon. Millaiseen biisiin nämä haukkujat sitten olisivat tyytyväisiä. Joku raskasaiheinen balladiko, mitä joskus on yritetty. a'la T Kansa tänä vuonna. Miksei olla niin kuin ruotsalaiset. Jos Ruotsi ei joskus pääsisi finaaliin, niin silloin he olisivat sitä mieltä, että "väärät äänestäjät" Se on oikeaa asennetta.


    • oli kyllä

      Sairaana on vaikea olla kovassa vedossa.

      • Morkkaamaan ja nöyristelemään.Nyt näytetään taas maailmalle et mikä se Suomi oikein on!? Saavat nähdä ettei yksi viisuvoitto ollu onnenkantamoinen, vaan täällä on kovan tason artisteja.Nyt ei kannata hävetä suomalaisuuttaan kun kerrankin on taas hyvät edustajat laitettu maailmalle:)


    • töttöröö töttöröö!!

      Olipas huånå saksalaismarssivaikutteinen euroteknohumppaesitys. Ja Waldon epämusikaalinen tulkinta paskasta. Waldohan ei ikinä ole osannut laulaa, tai edes höpöttää oikeassa vireessä. Epämusikaalista mölyä apinoille. Anteeksi apinat, jos loukkasin serkkuja.

    • tässä vaan

      saa hävetä. Ota lääkkeet.

    • arvostelu

      ..mutta Waldon räppäys kuulosti tosi keskiseltä. Mutta naiset osas laulaa. Se vaan ihmetyttää, miksei värejä ja todellista bailumeininkiä saada kehiin sitten millään. TAAAAASSS oli niitä iänikuisia tulilieskoja ala Lordi. Ne kepin heiluttajat lieskoineen pois, esitys ei vastannu muutenkaan biisin tasoa. Se oli tosi pettymys. :(

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe