Elikkäs kun ne pihdit on sulle siihen huuleen laitettu , kummalta puolelta se piikki laitetaan huulen läpi ? Niin ja sitä myös kysyisin että jos huulen sisäpuolelle alkaa tulla arpikudosta onko sitä helppo hoitaa ? Madonna lävistyksestä siis on nyt kyse (:
Madonna lävistyksestä
Nimimerkki
5
315
Vastaukset
- HEIVAANmoimoi
mun mielestä sisäpuolelta, jos sen laittaa ulkokautta nii tulee jotenki näkyvämpi arpi tms ! :o
- mummmmmmmmmonimunmunakkas
mulla kyllä laitettiin edestä . :o Riippuu se toki lävistäjästäkin . :o
- mimmuliiii
mulla on kaikki huulikorut laitettu sisäpuolelt ainaki. =) En tiiä onks sil mitn välii.
- säääärwii
lävistäjästä riippuu =) mulle laitettiin edest. helppohoitonen tuo madonna on (:
- 13tyttö222222
Oon 13 ja meen syyslomalla ehkä ottamaan madonnan niin saako sille sanoa etten haluais että sitä laitetaan sisäkautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624489KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582697Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492604- 1382560
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 401311