Seksikkäin kehonosa

dallup

a. miehessä b. naisessa

32

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bsdgsdsfad

a. entiedä b. naisenpylly

• MrTight

b. kiinteät rinnat ja peppu = ten points!

• Misu 28v

ja sitten vatsa ;DD

• tulee aina kyylättyä, joku niissä vaan jaksaa viehättää!

• kyllä......

omituisia

• Vai että kädet?

Lihakset kenties? Vai tarkoitatko käsillä kämmeniä/sormia? Entäs peenis tai pylly?

• kyllä...... kirjoitti:

omituisia

mutta ei kyllä sen omituisempia ku tekään. :)

• Vai että kädet? kirjoitti:

Lihakset kenties? Vai tarkoitatko käsillä kämmeniä/sormia? Entäs peenis tai pylly?

lihaksille nyt se ja sama, neki on vaan plussaa, vaan jos katsoo vaikka käsiä joista on hihat kääritty kyynärpäihin niin nam, sitte jos naputtaa ne sormetki vaikka jotain auton vaihdekeppiä. ja mitään peeniksiä sun muita pyllyjä.. pöh.

• ...

Niissä viehättää se kun kuvittelee miltä se tuntuisi kun ne kädet koskettavat joka paikasta ja hyväilevät hitaasti ja hiljaa.

• yrmio2

on kolme seksikkäintä osaa: pimppa, pylly ja tissit. Palstan miehet varmaan kyllä alkaa selittään jotain bullshittiä silmistä tai jostain muusta vastaavasta.

• vänksy

pitkät sormet ja kädet sellaiset, jotka on sen näköiset, että niillä saa tehtyäkin jotain. Sitten silmät, sellaiset joiden katseeseen jää kiini ja hymy. Naisella seksikkäin kehonosa on kainalon seutu (ajeltu tottakai!) eli käsivarren yläosasta kainalokuopan kautta olkapäähän.. naisen olkapäätkin on seksikkäitä.

• jos ne kädet on sen näköset että niillä on tehty ja saa tehtyä jotain, niin eihän niistä enää saa katsetta irtikkään.

• ..niska ja pakarat.

• FluorA

a)takapuoli b)rinnat.

• scale

a. ei sitten yhtään mikään b.lantion kaari ja tissit

• a. miehessä silmät pylly niska b. naisessa ehkä samat?

• miehein
      • *punastuupi*

aika jööti hanillas XD

• taitaa olla

jo yli 20 cm??? oikee mela

• miehein
        taitaa olla kirjoitti:

jo yli 20 cm??? oikee mela

mittoja, mut iha jees on ;DDD

• miehesi sii

että laittelet tänne hänen alapäästään kuvia?

• vänksy

lupa tuon kuvan laittamiseen? Mä ainakin miehenä suuttuisin, jos mun kuviani omin lupinesi jakelisit netissä. Ja, liian iso oli tuo vehje mun makuun. Ei mahdu.

• kalu

miehelläs, pysyykö hyvin kovana? Nih?

• tiukalla
        vänksy kirjoitti:

lupa tuon kuvan laittamiseen? Mä ainakin miehenä suuttuisin, jos mun kuviani omin lupinesi jakelisit netissä. Ja, liian iso oli tuo vehje mun makuun. Ei mahdu.

tänään?

• vänksy
        tiukalla kirjoitti:

tänään?

mutta ei ole enää. Repesin :D

• tiukka
        vänksy kirjoitti:

mutta ei ole enää. Repesin :D

oot kun repeet jo pelkästä ison kalun kuvasta?

• vänksy
        tiukka kirjoitti:

oot kun repeet jo pelkästä ison kalun kuvasta?

mä repesin..:)

• jäykän
        kalu kirjoitti:

miehelläs, pysyykö hyvin kovana? Nih?

näköinen ainaki on! noi siististi ylös päi

• almasty

Voi olla niin monia niiden kolmen yleisen lisäksi joita meidän miesten tiedetään katsovan. Vaikka ne silmät jos ovat isot ja vähän orientaaliin vivahtavat myös reidet ja sääret sirot sellaiset se lantion kaari. Ja sirosormiset kädetkin voi kuulua joukkoon tai niin sanottu suppu suu.

• Selkä.. mä voisin vaikka murhata sellaisen komean selän takia, huoh

• selkä, minä otan kädet. ;)

• LaRito kirjoitti:

selkä, minä otan kädet. ;)

kädet tulee kyllä hyvänä kakkosena. Ja peppu :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe