Pitäkää musta kii etten mä

auktoriteetti

revi alushousujani! Miten enää jaksan odottaa huomiseen? Nimittäin huomenna kansakunta kerääntyy töllön ääreen katsomaan kun Euroopan himopypystelijät kisailevat siitä kellä rytmikkäimmin keikkuu. Pärjääkö Suomi vai keikkuukå Ruåtsilla ketterämmin? Onko Suomen plagiaatti tällä kertaa selvä vai vähemmän selvä vai ovatko muut tänä vuonna plagioineet meitä röyhkeämmin, askarruttaa sielujamme leppymättä tällaisen toukokuisen aattoyön filosofisina tunteina. Oi tätä kutkuttavaa, kelmeitä kipunoita kihisevää odotusta. Olisi suorastaan synti ohittaa huominen mittelö ja se valtaisa määrä eri kansallisuutta ja kokoluokkaa edustavia takapuolia - sonnustautuneena värikkäisiin ja tiukkoihin karnevaaliasusteisiin - keikkumassa tuntitolkulla non-stop sielujemme ravinteeksi! Televisiolupamaksu, sinä siunattu taivaan lahja, joka tuot niin halvalla yhtä aikaa niin monta takapuolta olohuoneeseemme! Miten voisimmekaan elää ilman sinua?

8

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittaa Euroviisuja.

      Niinkö? Nytkö ne ovat? Euroviisut ovat potaskamusiikkia, mutta tutkimuskohteena kiinnostavaa potaskamusiikkia. Juttuhan on siinä, että kekkulamusiikkiporukka tekee jopa tosissaan hirvittävää sisällyksetöntä soopaa, ja sitten muu massiivinen, näkymätön työryhmä eli ammattilaiset tuunaavat tästä soopatavarasta kovalla työllä televisio-ohjelman ja viihdettä. Ongelmana on vain se, että huumoriarvo on suunnilleen Lordin vuoden tienoilla alkanut laskea. Ennen jotkut väsääjät tekivät renkutuksensa huumorilla ja joukossa oli poikkeuksia eli jopa kerran kiusaantumatta kuunneltavia, joista sai pari hörähdystä syystä tai toisesta. Nyt kansan yleinen tyhmistyminen on vaikuttanut niin, että viimeisetkin musiikista jotain tajuavat ovat kaikkoamassa biisien takaa ja jäljellä on vain neonväriliejua. Jospa Ylen ensi vuoden YLEINEN HAKU Euroviisuihin vaikuttaisi asiaan. Tehkääs vitsinä pari skeidabiisiä niin saadaan edes jotain katsottavaa me suomalaiset, ja kansa sekoaa. Eiks je.

    • kiinni

      ja panevat tarvittaessa pakkopaitaan,heillä on auktoriteetia.

      • sentään,

        että tarkoitit aloittajaa... ;)


      • viestijää
        sentään, kirjoitti:

        että tarkoitit aloittajaa... ;)

        jolle vastasit.


    • klasariopiskelija®

      Hahaha!

      • Sairas klasari

        Klasariopiskelijalla on onnen päivät, kun taas näkee pöksyjä ja pypyjä :D


      • MarkettaM
        Sairas klasari kirjoitti:

        Klasariopiskelijalla on onnen päivät, kun taas näkee pöksyjä ja pypyjä :D

        http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pantyfan

        1. Alushousufani on sellainen, joka pissaa housuihinsa fanituksen kohteensa
        takia.

        2. Sellainen henkilö, joka tekee jompaakumpaa seuraavista nähdessään
        fanittamansa henkilön:

        a. Laskee alleen julkisesti ja saa näin kaikki muut pakenemaan.
        b. Heittää alusvaatteensa fanituksen kohteen päälle ja toivoo, että tärppäisi
        ennenkuin siivooja tai poliisi saapuu.

        Substantiiviesimerkki: Beatlesilla oli paljon alushousufaneja.
        Verbiesimerkki: Moni alushousufanitti Beatlesia.


    • Pohhiskelija

      Viisastuttiinko vihdoin? Ei, ensi vuonna syydetään jälleen satojatuhansia veronmaksajien rahoja takapuolikulttuurin tukemiseen euroviisujen muodossa.

      Eikös poopmusiikin pitänyt kyetä elättämään itse itsensä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe