Olen muuttamassa pk-seudulle heinä-elokuussa ja haluaisinkin tiedustella minkälaisia seuroja ja missä olisi parasta aloitella pelaaminen. Olen siis 20-vuotias nuori, joka ei ole aikaisemmin pelannut tennistä. Haluaisin alkuun jonkun vähän halvemman vaihtoehdon, jossa harjoitella ja oppia pelaamaan kunnolla. Tietty olisi kivaa, että kyseisellä seuralla on mahdollisuus harjoitella myös talvella.
Tenniksen aloittaminen
Voimalootus
1
659
Vastaukset
- 25-v aloittelija
Moro, Itsellä varsin samankaltainen tilanne. En ole ennen pelannut tennistä (muita mailapelejä kylläkin) ja aloitin katselemisen peruskursseista. Ajattelin, että kannattaa heti mennä kurssille eikä itse opetella lyömään (väärin), koska tekniikkavirheitä on vaikea korjata jos tottuu tekemään väärin. Itä-Hgissä Myllypuron tenniskeskus (Finland Tennis Club) tarjosi järkevän hintaisia kursseja ja kenttähinnatkin siedettävällä tasolla. Peruskurssi alkuun ja sitten pelailua, siitä se lähtee! ps. jos kaipaat peliseuraa niin laita mailiosoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112523- 1731699
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2581577- 1241440
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721259Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251- 761242
- 35986