Pyöreä peppu?

N''23

Anteeksi jos kysymykseni tuntuu pinnalliselta, mutta millaisista pepuista miehet ja miksei naisetkin tykkää naisella? Itse en pidä varsin pyöreästä takapuolestani sillä jalkani ovat hoikat, jolloin sopivien housujen löytäminen on haastavaa. Lantioni on ihan sopusuhtainen mutta peppu on pyöreä, sellainen puolipallon muotoinen sivulta katsottuna :D Niin, mitä mieltä? Millainen sytyttää?

29

1996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöreästä

      No juurikin sellaisesta joka suunnasta pyöreästä pidän mä. Ja varmasti moni muukin mies.

      • sesedrrr

        Mutta entä jos on tollanen perse mut löysä? Tai siis roikkuu tms. Onko iha turnoff? Voiko näyttää hyvältä, mitä mieltä miehet?


      • Anonyymi
        sesedrrr kirjoitti:

        Mutta entä jos on tollanen perse mut löysä? Tai siis roikkuu tms. Onko iha turnoff? Voiko näyttää hyvältä, mitä mieltä miehet?

        Ei ole ja kyllä voi.


    • nainen eräs

      Naisillahan on normaalisti pallotakapuoli että mikä vika siinä olisi. Hyvää sellainen on.

      • Anonyymi

        Tuo ei pidä lainkaan paikkaansa Suomessa.


    • JOS SE

      Herättää humion.

    • täällä.

      No tottakai hyvänmuotoinen naisellinen ja mieluiten nuoren KAUNIIN (16-23v) kiinteä sopusuhtainen peppu on paras, mutta ei todellakaa sellainen löysä tai liian läski joita näyttää olevan yleensä suurimmalla osalla suomalaisista persjaloista jotka muutenki on lihavia ja kokonaisuus pielessä kuten liian lyhyet jalat ja naamasta kuin. . . sanonko mikä . . . Joten kenenkään yllä mainitun persejalan ei kannata nyt kuvitella, että ovat miesten unelmia pelkän massiivisen hyllyperän vuoksi.

      • ymmärtääkseni

        kukaan ei mahda mitään jalkojensa pituudelle. Suomalaiset (koskee myös miehiä) ovat keskimäärin lyhytjalkaisia. Samaa koskee ulkonäköä (piirteet). Siihen emme voi vaikuttaa kuin meikkaamalla, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Pienistä silmistä ei tule isoja eikä isosta nenusta saa pientä. Pitää oppia elämään oman ulkonäkönsä kanssa eikä edes yrittää olla toisten mieliksi. Itsetunto ylös ulkonäköpaineista huolimatta. Nooh, kukaan ei säily nuorena ikuisesti, joten jonkun tietyn iän (16-23v) ihannointi on aivan p:stä ja kertoo kirjoittajasta aika paljon.


      • RATKAISE
        ymmärtääkseni kirjoitti:

        kukaan ei mahda mitään jalkojensa pituudelle. Suomalaiset (koskee myös miehiä) ovat keskimäärin lyhytjalkaisia. Samaa koskee ulkonäköä (piirteet). Siihen emme voi vaikuttaa kuin meikkaamalla, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Pienistä silmistä ei tule isoja eikä isosta nenusta saa pientä. Pitää oppia elämään oman ulkonäkönsä kanssa eikä edes yrittää olla toisten mieliksi. Itsetunto ylös ulkonäköpaineista huolimatta. Nooh, kukaan ei säily nuorena ikuisesti, joten jonkun tietyn iän (16-23v) ihannointi on aivan p:stä ja kertoo kirjoittajasta aika paljon.

        Kaikkea. Katsokaa minua ennekuin kirjoittelette näitä TYPERIÄ viestejänne tänne. En ole valvoja, mutta kuitenkin...


      • [M_22]
        ymmärtääkseni kirjoitti:

        kukaan ei mahda mitään jalkojensa pituudelle. Suomalaiset (koskee myös miehiä) ovat keskimäärin lyhytjalkaisia. Samaa koskee ulkonäköä (piirteet). Siihen emme voi vaikuttaa kuin meikkaamalla, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Pienistä silmistä ei tule isoja eikä isosta nenusta saa pientä. Pitää oppia elämään oman ulkonäkönsä kanssa eikä edes yrittää olla toisten mieliksi. Itsetunto ylös ulkonäköpaineista huolimatta. Nooh, kukaan ei säily nuorena ikuisesti, joten jonkun tietyn iän (16-23v) ihannointi on aivan p:stä ja kertoo kirjoittajasta aika paljon.

        Lyhyet jalat ovat suomalaisnaisille iso miinus. Pitkät, kauniit sääret ovat erittäin tärkeä osa naisellisuutta. Jos suomalaisnaisilla on sellainen paksu tuuhea takki niin takaapäin he näyttävät... miten sen nyt sanois... äijämaisilta.


      • Anonyymi

        se on kiinni virusta,kireä, löysä,häpärit


    • nellyhhh

      sitä enemmän olet mustien afrikkalaisten mieleen. Etenkin pallopersemalli on pop, leveyttäkin saa olla paljon. Joten hottia kamaa olet kun osaat vaan valita kohderyhmän.....

      • mirandaaaa

        Mulla on pieni perse ja oon siihen erittäin tyytyväinen... en ottais isoa persettä mistään hinnasta enkä kaipaa mitään erityistä ulottuvuutta perseeni muotoon enempää.. aika outoo että iso takapuoli on jotenkin muotia nykyisin?


      • Naiselliset muodot = hot
        mirandaaaa kirjoitti:

        Mulla on pieni perse ja oon siihen erittäin tyytyväinen... en ottais isoa persettä mistään hinnasta enkä kaipaa mitään erityistä ulottuvuutta perseeni muotoon enempää.. aika outoo että iso takapuoli on jotenkin muotia nykyisin?

        No mitä omituista siinä muka on? Naisilla on luonnostaan suhteessa leveämpi lantio ja isompi takamus kuin miehillä. On siis täysin normaalia, että mies kiinnostuu naisellisesta takamuksesta enemmän kuin jostain pienestä teinipoikamaisesta lattapepusta. Mitä seksikästä sellaisessa muka on?

        Huom: Naisellisella takamuksella ei tarkoiteta mitään läskiä tursuvaa, tai julmetun isoa, vaan selllaista normaalin naiselliset muodot omaavaa takamusta.

        Sellainen takamus on (omasta mielestäni) hot. Kiinnittää katseen ihan eri tavalla kuin joku muodoton pikkupeppu.


      • mirandaaaaaa
        Naiselliset muodot = hot kirjoitti:

        No mitä omituista siinä muka on? Naisilla on luonnostaan suhteessa leveämpi lantio ja isompi takamus kuin miehillä. On siis täysin normaalia, että mies kiinnostuu naisellisesta takamuksesta enemmän kuin jostain pienestä teinipoikamaisesta lattapepusta. Mitä seksikästä sellaisessa muka on?

        Huom: Naisellisella takamuksella ei tarkoiteta mitään läskiä tursuvaa, tai julmetun isoa, vaan selllaista normaalin naiselliset muodot omaavaa takamusta.

        Sellainen takamus on (omasta mielestäni) hot. Kiinnittää katseen ihan eri tavalla kuin joku muodoton pikkupeppu.

        no, mä itse tykkään poikamaisesta kiinteästä pikkupepustani ja oon siihen tyytyväinen niinku kroppaani ja ulkonäkööni muutenkin. ja mulle on aina sanottu että HYVÄ PERSE! lantionympärykseni on 89 cm. (ja vyötärön 64).

        mut voihan olla että monenlaiset perseet on kivoja? kantakaamme persuksemme ylpeydellä :D


      • Anonyymi
        mirandaaaa kirjoitti:

        Mulla on pieni perse ja oon siihen erittäin tyytyväinen... en ottais isoa persettä mistään hinnasta enkä kaipaa mitään erityistä ulottuvuutta perseeni muotoon enempää.. aika outoo että iso takapuoli on jotenkin muotia nykyisin?

        Pieni- ja latta peppu ovat eri asioita


    • nelikymppinen mies

      Itse tykkään rehevistä naisista niin siksi tykkään myöskin isoista pepuista. Mitä enemmän leveyttä ja pyöreyttä niin aina vaan parempi. Iso peppu sytyttää ainakin minut.

    • tietysti

      että on takamus. On myös ihmisiä, joilla ei ole... Se vasta kamalan näköistä.

      • naisellinen

        peppu on paras :)


    • selannut Kortelaista..

      Menee taidekäsitepuolelle,jos multa naisena kysytään mielipidettä takapuolen ihanteesta.Itse tiedustelisin kuntoani sekä terveyshoitajalla että kuntosalin ohjaajan juttusilla.En tee voimalajeja,ainoastaan syke-ja verenkiertoelvytyshommia itselleni.Ratsastukseen palailen 1/2 vuoden sisällä syöpähoitokuurin jälkeen.Myytti: satulassa peppu muhkeutuu.Itsellä jopa estepeppu,vaikka teen koulua.

      Eli mua sytyttää pieni 38-40 kokoinen (36 on olematon,itsehän sairas) joka on kiinteä.Irtonaiset selluloituneet muhkurat paha oire jostain!!
      Toisaalta,pidän hyvin maalauksellisina runsaat muodot naisilla-tosin,maalarihan voi aina retusoidakin.Sopusuhtaisella naisella on täyteläiset reidet ja pakarat oikein capri-ainesta.Harhaluulo,että rautaputket capreissa olisi gasellia.Loikkijahan loikkii hädissään ruokapöytien kimppuun!

      • myyttiä

        "Myytti: satulassa peppu muhkeutuu.Itsellä jopa estepeppu,vaikka teen koulua."

        Tämä on varmaankin totta, omassa koulussa luokan parhaan pepun omistava tyttö harrastaa juuri ratsastusta


      • bebaaa <3
        myyttiä kirjoitti:

        "Myytti: satulassa peppu muhkeutuu.Itsellä jopa estepeppu,vaikka teen koulua."

        Tämä on varmaankin totta, omassa koulussa luokan parhaan pepun omistava tyttö harrastaa juuri ratsastusta

        samaa mieltä,meidänkin luokalla ratsastusta harrastava tyttö,omistaa kaikkein parhaan ja pyöreimmän pepun ;D


    • kaarien kertomaa

      Naisellisia mielyttäviä peppuja on monenlaisia, kutan avaajan kuvaama sivusuunnasta painovoimaa kauniisti vastustava puolipyöreä peeppu. Se on kaunis istuvissa housuissa, farkuisa tai istuvassa hameessa nam ;-)

      Kyse on kokonaisuudesta, vyötärön ja lantion mittasuhteiden erosta ja peffan kaarien muodoista. Kapeahko vyötärö saa pinemmäkin pepun näytämään namilta ;-)

      Oleellista on tietenkin se, että nainen on harmoniassa ja sinut itsensä kanssa, sopivan itsevarma, sosiaalinen, toiset huomioiva jne. Itseään täynnä olevat ovat sitten eri asia...

      Oheisilla strippareillakin on ihan kauniit peffat, vaikka naisina / henkilöinä sen mitä kasvot kertovat eivät olekaan kiinnostavia.

      "The Hills -sarjasta tuttu Heidi Montag vieraili Las Vegasissa strippiklubilla. Kuvaaja ikuisti hetken, jolloin Montag riehaantui leikkeihin strippareiden kanssa."

      - http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288509364446.html

      - http://is11.snstatic.fi/img/978/1288509363858.jpeg

      -

    • kaarien kertomaa

      Itse en oikein näe miksi ko. henkilön beba on saanut niin paljon mustetta lehdistössä kulumaan. Ihan nätti peppu, vaan ei mitenkään peppu-planeettakohuun aihetta antava. Vastaavia ja nätimpiäkin peppuja ( makuasioita ) näkee kesäisin päivittäin kaupunkien vilinässä.

      "Pippa on häkeltynyt peppunsa saamasta huomiosta."

      - http://www.iltalehti.fi/viihde/2012102216231219_vi.shtml

    • Manly...

      No pyöreä peppu ja hoikat sääret ovat aika lailla sitä, mistä monet, ainakin minä, haaveilen. Makuja on tietenkin monia mutta pepunpyöreys taitaa olla yksi kiihottavimmista asioista.

      • Anonyymi

        "hoikat sääret "
        Mitä tällä tarkoitat ? Ei tietty mitään läskipalloja pohkeissa, nilkoissa tai ranteissa mutta tukevat selluliitin peittämät reidet on tosi hot kun lähteävät muhkeasta takamukseta.

        Mut tuo aloittajan kysymys. Semmoinen luonnollinen iso pyöreä läskin peittämä herkkuperse on hyvä. Ei tarvitse olla mikään salikinkku. Samoin maha. Ei lauta vaan pömppis ja kapein kohta rintojen alla eikä navan kohdalla.


    • Anonyymi

      Mun luokalla on eräs Iida, jonka perse on tooosi ihana. Hän itse on luokan lyhyin, eikä hänellä juuri ole tissejä, mutta peppu on mitä kaunein.
      Ekaks huomasin sen liikka tunneilla ihanan tiukoista trikoista, mutta nykyään sen huomaa mistä vaan, kun sen perse alkaa levenee, ku alkaa tulla vanhemmaks. 13v, ja harrastaa tanssia

    • Anonyymi

      Puolipallo on ihana! Ja houkutteleva!

    • Anonyymi

      Kunnon latuska sen olla pitää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe