yrittävät harrastuksensa varjolla tuoda esiin omaa "älykkyyttään"?
Miksi kirjoista kiinnostuneet
18
513
Vastaukset
- MMies
NIINHÄN SE ON!
- vili
......
etsiikö sitä älyä vai jotain muuta? Ei kaikki etsi tietoa tai uusia ajatuksia.
- vili
eli yritit tuoda omaa älykkyyttäsi esille.....
vili kirjoitti:
eli yritit tuoda omaa älykkyyttäsi esille.....
missä sitä älyä korostettiin? Äly ja kirjat ei liity välttämättä mitenkään yhteen.
- random_N
Miten? Miten annetaan älykkölukijan vaikutelma? Tai yritetään antaa? Minusta esimerkiksi dekkareita, klassikkoja ja hyvin läpi lyöneitä tiedepopularisointeja lukee ihan kaikenlaiset ihmiset.
- vili
mutta aina te lukutoukat mainitsette hänet. Tenttasin kerran erästä henkilö, joka väitti lukevansa kyseisen kirjailijan kirjoja ja kuten saattoi arvata, niin hän valehteli...
- random_N
vili kirjoitti:
mutta aina te lukutoukat mainitsette hänet. Tenttasin kerran erästä henkilö, joka väitti lukevansa kyseisen kirjailijan kirjoja ja kuten saattoi arvata, niin hän valehteli...
Minusta taas noita järkäleiden nimiä heittelevät ihmiset, jotka eivät lue paljon. Mutta ainakin mulla on ollut ihan ulkoa määrättyäkin monen tuon sarjan opuksen lukeminen: kuului opintoihin aikanaan. Muutamasta tykkäsin kovasti, osa oli peruskauran oloista ja iso osa saakelin raskassoutuista. Mikä on sun lempikirjallisuutta?
- vili
random_N kirjoitti:
Minusta taas noita järkäleiden nimiä heittelevät ihmiset, jotka eivät lue paljon. Mutta ainakin mulla on ollut ihan ulkoa määrättyäkin monen tuon sarjan opuksen lukeminen: kuului opintoihin aikanaan. Muutamasta tykkäsin kovasti, osa oli peruskauran oloista ja iso osa saakelin raskassoutuista. Mikä on sun lempikirjallisuutta?
Dostojevski tietysti...
oot niin tyhmä? Valaisetko vielä tyhmempää?
- vili
mieti sitä...
- MMies
Genio.Mente kirjoitti:
älli riittää siihen.
OLEMMEHAN NÄHNEET "KESKUSTELUNAVAUKSESI"...
MMies kirjoitti:
OLEMMEHAN NÄHNEET "KESKUSTELUNAVAUKSESI"...
olen huono avamaan. Se ei ole mikään yllätys. Ja sä oot esimerkillisen hyvä siinä.
- tahtoo pinkitsangat.
Omakohtainen suosikkiluettavani ei ole raskasluettavaa.Irlantilaiskirjailijoista yksi oli lempparini,ja hän teki chicklit-tasoa kaunokirjallisuutena.Ei ollut nystyröintiä,vaan hymyissäsuin lukemista.
- väheksytään?
Omaavat kenties itsetunto-ongelmia sen vuoksi kun eivät osaa hyvin käsillään tehdä? En tiedä. En ole lukutoukka, mutta arvostan kyllä sellasia jotka viittivät lukea muutenkin kuin pakosta tai oppimisen vuoksi.
samasta syystä kun pistäisi kynähameen ja korkkarit, tukan nutturalle ja silmälasit nenälle. Tykkään niin hirveästi kun älykkömiehet kuolaavat perään.. No siis, oikeasti lukeminen on harrastus (opiskelijalla peräti työ) siinä missä moni muukin asia, ja siitä puhuttaessa varmaan keskeisenä juuri *kiinnostuksen kohteet*. Oiskohan niin että kirjoista kiinnostuneet tai mistä tahansa kiinnostuneet ihmiset yleensä mielellään puhuvat kiinnostuksen kohteestaan? (tämä saattaa tosin olla väärä paikka sille..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823