Treffit sovittuna, profiili poistettu..

Ihmettelevä mies

Mukavan tuntuisen naisen kanssa treffit sovittuna. Nyt yritin lähettää viestiä, että työkiireiden takia treffejä pitäisi siirtää tunnilla eteenpäin. Vastaukseksi tulee, että profiili poistettu! Nyt onkin sitten probleema, että pitäisikö joka tapauksessa kiirehtiä ja mennä sovittuna aikana treffipaikalle? Ohareita nimittäin itse vihaan yli kaiken. Käytös joka tapauksessa todella outoa, olisi ainakin fiksua ilmoittaa, että joutuu perumaan treffit.

17

1564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtaneet

mitään muita yhteystietoja kuten maili-osoitteita tai puhelinnumeroja? Miten nopeasti sovitte treffit?

• ole outoa käytöstä

Minä ainakin poistan profiilin heti, kun löytyy sellainen, jonka kanssa haluan katsoa asian pitemmälle. Samaa toivon vastapuolelta.

• pitää olla

niin hätäinen ennekuin edes on tavannut? Profiili pois vaikka ei ole edes vaihtanut puh.numeroa tai meiliosoitetta??? Ehtii se profiilin poistaa vähän myöhemmin. Tuollainen ehdottomuus ihan naurettava, mutta tapansa kullakin.

• Ette..

Ole vaihtaneet muita yhteydenpito tietoja, niin todennäköisesti nainen tuli katumapäälle ja poisti profiilinsa ettei tarvisi selitellä perumistaan. Turhaan menet treffipaikalle, nainen ei varmaankaan ilmesty, vaan tekee oharit. Harva nettideiteissä olevista ovat fiksuja, ohareita tehdään ja hävitään tuon tuosta "linjoilta" ilmoittamatta, se on niin yleistä ja helppoa...

• niin totta!

Minullekin yksi nainen teki niin että oltiin jo sovittu treffit ja kaikki ja päivää ennen treffejä hän poisti treffiprofiilinsa ja ei häntä treffipaikallakaan näkynyt. Spostiinkaan ei vastannut, kun kyselin että mikä on homman nimi, heh. Ihme kikkailijoita monet nettinaiset!

• että palvelu jumittaa

nämä nettiyhteydet/-palvelut eivät aina ole niin 100 varmoja. Käy nyt kuitenkin katsomassa jos hän tulisi paikalle.

• sitä..

ilmoittelemaan jos ei naamasi miellytäkkään eikä se halua tulla treffeille. Osaa naisetkin tehdä ohareita. Vielä on kesää jäljellä - jospa suakin onnistaisi. :D

• niin ainakin

minä tekisin

• nainen minäkin

tässä moista ihmettelen..kun en naisten kanssa treffaile..tekeekö naisetkin noin "älyreitä" Olet kirjoituksesi perusteella tosissasi halukas tutustumaan ko.naiseen ja harmittaa varmaan moinen tapahtuma. ..niin..syitä voip olla monia..mutta..minä ehkä,tai kyllä minä menisin treffeille,ei jäis mieltä kaivelee ja jos neito ei saapuis.. Lähettäsin mielessäni jotain "sopivaa" toivomusta ko.naiselle.. ..vaik et hält menis viidenkymmenen vuoden naimaonni:=)..vai onx liian rankast rangastu;=) IHMISIÄ EI KOHDELLA KUIN TUKANKUIVAINTA,naps,kuumenemaan,aikasa kuumennetaan ja naps,annetaan jäähtyä ja kaappiin. Hyi tuot naista jos moinen oli et vedätti!! Ilmoittaa aina voi ja jos tosissaan on,oli..jollain muotoa sinuun ottaa varmasti yhteyttä. Uskoa parempaan sinulle:=)

• tekeekö???

Järkyttyisit varmaan, jos tietäisit mitä kaikkea kaksinaamaista ja kettumaisuutta naiset kykeeneekään tekemään täällä treffisivuston merkeissä, kuten live-elämässäkin. Kusipäisyydessä ja prinsessatautisuudessa ei ole mitään rajaa ja miehiä kusetetaan ja pyritään käyttämään häikäilemättömästi hyväkseen. Kokemukseni mukaan hyvin käyttäytyvät ja mukavat naiset on piskuinen vähemmistö vain. Ei tarvitse ihmetellä miksi miehet tekee mitä tekee, kun monet ovat sydämensä kylmettäneet ja itsensä rikkoneet näiden "jumalattarien" kanssa. Hyi hitto, kun muistelee. Onneksi viimein löysin sen helmen paskan seasta ja ei tarvitse enää noiden perseilevien ämmien mielivallan kohteena olla. Haistaka kaikki skeidarellat maailman pisimmät P****T!!!!

• Ihmettelevä mies

Menin kuitenkin sovittuna aikana treffipaikalle kun tiesin, että muuten jäisi asia vaivaamaan. Eipä tullut ketään paikalle.
      Eipä voi kun ihmetellä tämän naisen ajatusmaailmaa. Helppoa olisi ollut ilmoittaa, että joutuu perumaan treffit. Mielestäni melkoisen asiatonta käytöstä.

• teit oikein

ja prinsessa ei tehnyt! Ei ollut asiatonta käytöstä, vaan ihan sikamaista skeidaa! No get used to it, jos meinaat näiden nettiprinsessojen kanssa vielä yrittää tutustumista...

• Pihlaja vuodesta 2007

Olen itsekin poistanut profiilini, kun lupaavan tuntuinen mies kutsuu treffeille. Sitä ennen on kyllä kannattanut ottaa se puhelinnumero talteen! Viimeksi poistin vain kaiken tekstin ja laitoin tilalle, että olen ehkä löytänyt sopivan miehen. Yhteydenotot loppuivat melko pian. Kyseinen mies huomasi sitten minun käyneen vielä sivustoilla, vaikka olin jos "sitoutunut olemaan hänen kanssaan". Käskin hänenkin käydä katsomassa miten olin päivittänyt profiilini. Nyt olen uudelleen päivittänyt profiilin, kun miehessä ei ollut muuta vikaa, kun hän ei vain rakastunut minuun enkä minä häneen.

• Miehen logiikkaa!

Hän poisti profiilinsa ja odotti sinua varmaan tuntia aiemmin ja sinä teit työkiireiden takia "oharit". Eihän hän voi telepaattisesti tietää sinun siirtäneen tapaamisaikaa!

• Ihmettelevä mies

En tehnyt ohareita vaan valtavalla kiireellä menin alunperin sovittuun aikaan.

• nainen oli luuseri
        Ihmettelevä mies kirjoitti:

Ensi kerralla pyydä puh.numero, ennen treffien sopimista tai samalla kun sovit treffit.

Itse naisena en kehtaisi mokomaa tehdä, vain kerran on minun treffit mennyt niin etten ollut päässyt niille ja silloinkin jouduin onnettomuuten jonka seurauksena olin 2 päivää tajuttomana.

• paperijoutsen
        Ihmettelevä mies kirjoitti:

.. siskojen puolesta oikein tosissaan. Että naisistakin tullut tuollaisia raukkamaisia ihmetyksiä!
        Olipa hyvä lukea muutama miehinen mielipide naisista! Itse en tekisi tuollaista tylyyttä kellekkään. Jos alkaa jännittämään, niin siitä voisi ystävällisesti ilmoittaa. Ja sinä turhaan olit juossut kieli vyön alla tyhjään tapaamiseen...
        Minusta olisi ainakin ihanaa jos minun vuokseni joku tekisi sellaista!

Minulla onkin profiili galleriassa, siellä on monia mukavan tuntuisia leidejä, kokeile sieltä ja muista pyytää se puhelinnumero ja varmista että se on kyseisen henkilön.

Toivon sinulle parempia ja onnistuneita treffejä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3706
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      60
      776
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe