Milloin kunnon jääshow Suomeen?

starsonice

Miksei Suomeen (eli Helsinkiin) koskaan tule kunnollista jääshowta? Vuosi toisensa jälkeen aina Disney on Ice. Itse olisin kiinnostunut menemään katsomaan sellaista showta, jossa olisi mukana maailman huippuluistelijoita (ilman eläinhahmopukuja). Kun Rahkamo ja Kokko olivat menestyksensä huipulla, heillähän oli omaa nimeään kantava jääshow, jossa oli mukana maailman kärkiluistelijoita. Onko mahdotonta, että Suomessa näkisi enää tällaista? Ainakin Jenkeissä, Kanadassa ja Ranskassa on omat Stars on ice show:t ja olisi tosi hienoa, jos jokin tämäntyyppinen näytös saatais Suomeenkin.

18

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninna

      Mutta myös esim Vaasassa on hyvä jäähalli. Näytöksiä voisi olla vähän täällä ylempänäkin...

      • ...ja siellä PITÄÄ olla myös Evgeni Plushenko mukana!


      • MUTTAH
        Aishwarya kirjoitti:

        ...ja siellä PITÄÄ olla myös Evgeni Plushenko mukana!

        Kannattaa mennä katsomaan esim. pk-seudun seurojen järjestämiä jääshowta ne ovat hyvää tasoa ja maailman kärki muodostelmaluistelu joukkueita!!


      • MUTTAH kirjoitti:

        Kannattaa mennä katsomaan esim. pk-seudun seurojen järjestämiä jääshowta ne ovat hyvää tasoa ja maailman kärki muodostelmaluistelu joukkueita!!

        Olen pikkuhiljaa ruvennut kiinnostumaan myös muodostelmaluistelusta, koska tyttäreni on aloittanut sen harrastuksen. :o)


      • siinä,
        MUTTAH kirjoitti:

        Kannattaa mennä katsomaan esim. pk-seudun seurojen järjestämiä jääshowta ne ovat hyvää tasoa ja maailman kärki muodostelmaluistelu joukkueita!!

        varmaan on hienot esitykset joo, mutta kun suurin osa suomalaisista ei asu pk-seudulla...
        Niin luulevat myös mm säätieteilijät, esim "sadetta on luvassa, ainakin täällä etelässä". Harvemmin sanotaan vaikkapa "helteet jatkuu, ainakin lapissa". Ärsyttävää!


      • siinä, kirjoitti:

        varmaan on hienot esitykset joo, mutta kun suurin osa suomalaisista ei asu pk-seudulla...
        Niin luulevat myös mm säätieteilijät, esim "sadetta on luvassa, ainakin täällä etelässä". Harvemmin sanotaan vaikkapa "helteet jatkuu, ainakin lapissa". Ärsyttävää!

        ...valitettavasti asu pääkaupunkiseudulla...


      • Ninna
        Aishwarya kirjoitti:

        ...valitettavasti asu pääkaupunkiseudulla...

        pääkaupunkiseudulla! Viihdyn hieman väljemmästi =)
        Kivat tapahtumat valitettavasti kuitenkin on siellä...


      • minäminäite
        siinä, kirjoitti:

        varmaan on hienot esitykset joo, mutta kun suurin osa suomalaisista ei asu pk-seudulla...
        Niin luulevat myös mm säätieteilijät, esim "sadetta on luvassa, ainakin täällä etelässä". Harvemmin sanotaan vaikkapa "helteet jatkuu, ainakin lapissa". Ärsyttävää!

        Muistatteko tässä muutama kesä sitten, kun suomessa lukuunottamatta pk-seutua oli aivan upea aurinkoinen kesä? Säätiedotuksissa sanottiin syksyllä, että voi voi kun oli niin kurja ja sateinen kesä..eihän se haittaisi, jos olisi paikallisuutisista kyse, mutta kun ei ole. Melkein 90 % kansasta asuu muualla.


    • lambyfan

      Ärsyttävää, että sen kerran kun Suomessa järjestetään jokin jääshow (tänä torstaina Hgin jäähallissa), mukaan ei tietenkään voida pyytää ketään ulkomaalaista huippuluistelijaa. Tiedoksi vaan, että Tukholmassa parin viikon päästä esiintyy Plushenko, Lambiel, Delobel&Shönfelder ja vaikka ketä!! Olisiko ollut mahdotonta pyytää heitä Suomeen? Ilmeisesti. Minua ei ainakaan kiinnosta pelkästään kotimaiset luistelijat, ainakaan miesten ja jäätanssin puolella :)
      Suomessa on paljon taitoluistelufaneja, jotka olisivat kiinnostuneita näkemään esim. Art on Ice -kiertueen. Miksi kukaan ei pyydä sitä tänne????!!

      • Lambielforvever

        Samat sanat...! Maksaisin tosi mielelläni pääsylipun Plushenkon ja Lambielin näkemisestä, olipa se show sitten Helsingissä tai Turussa tai Oulussa... Mutta Tukholmaan ei mahikset riitä, tarvitsisi ottaa muutama päivä vapaata töistä ja vielä laiva/lentomatkat ja yöpymiset päälle! Uhuu... :( :( :(


      • Lambielforvever kirjoitti:

        Samat sanat...! Maksaisin tosi mielelläni pääsylipun Plushenkon ja Lambielin näkemisestä, olipa se show sitten Helsingissä tai Turussa tai Oulussa... Mutta Tukholmaan ei mahikset riitä, tarvitsisi ottaa muutama päivä vapaata töistä ja vielä laiva/lentomatkat ja yöpymiset päälle! Uhuu... :( :( :(

        Vihdoinkin minä näen Evgenin livenä Tukholmassa! Varasin liput sinne jo Tammikuussa ja ruuaksi olen syönyt suurinpiirtein kynsiäni, kun rahat ovat olleet vähissä, mutta sinne oli pakko heti varata liput. Olen jännittänyt tätä tapahtumaa niin paljon ja nyt se on ihan pian edessä. 2.4.2010 tämä nainen taitaa kupsahtaa rakkaudesta!

        http://anuradha.vuodatus.net


      • utelias vain
        Aishwarya kirjoitti:

        Vihdoinkin minä näen Evgenin livenä Tukholmassa! Varasin liput sinne jo Tammikuussa ja ruuaksi olen syönyt suurinpiirtein kynsiäni, kun rahat ovat olleet vähissä, mutta sinne oli pakko heti varata liput. Olen jännittänyt tätä tapahtumaa niin paljon ja nyt se on ihan pian edessä. 2.4.2010 tämä nainen taitaa kupsahtaa rakkaudesta!

        http://anuradha.vuodatus.net

        kupsahditko rakkaudesta.


      • xoXoxXox

        Ei Suomessa riitä yleisöä kattamaan maailmantähtien kuluja.


      • xoXoxXox kirjoitti:

        Ei Suomessa riitä yleisöä kattamaan maailmantähtien kuluja.

        Voit lukea lisää osoitteesta http://anuradha.vuodatus.net !


      • Stephgeny
        Aishwarya kirjoitti:

        Voit lukea lisää osoitteesta http://anuradha.vuodatus.net !

        Voinpa täysin ymmärtää tunteesi... ;) Plushenko on minunkin suosikkini ja olen iloinen että olen nähnyt hänet livenä ainakin kolme kertaa. Stephanen takia etupäässä tuli se Tallinnan reissu tehtyä!


      • Stephgeny kirjoitti:

        Voinpa täysin ymmärtää tunteesi... ;) Plushenko on minunkin suosikkini ja olen iloinen että olen nähnyt hänet livenä ainakin kolme kertaa. Stephanen takia etupäässä tuli se Tallinnan reissu tehtyä!

        Stephgeny: Kiva kuulla! :o)


      • rrr++
        xoXoxXox kirjoitti:

        Ei Suomessa riitä yleisöä kattamaan maailmantähtien kuluja.

        Kyllä varmasti riittää, on ennenkin ollut paljon katsojia! Täällä on paljon luistelunystäviä, eivätkä ne maailmantähdet nyt NIIN paljon maksa. Samaan syyhyn vedoten täällä ei tarvitsisi järjestää mitään tapahtumaa koskaan.
        Tukholmassa oli varmaan tosi hauskaa! Lähden ensi vuonna sinne, jos täällä ei pystytä taaskaan mitään järjestämään!!


      • xoXoxXox
        rrr++ kirjoitti:

        Kyllä varmasti riittää, on ennenkin ollut paljon katsojia! Täällä on paljon luistelunystäviä, eivätkä ne maailmantähdet nyt NIIN paljon maksa. Samaan syyhyn vedoten täällä ei tarvitsisi järjestää mitään tapahtumaa koskaan.
        Tukholmassa oli varmaan tosi hauskaa! Lähden ensi vuonna sinne, jos täällä ei pystytä taaskaan mitään järjestämään!!

        Juuri oltiin Plan Jäägaalassa todistamassa tyhjiä katsomoita. Tuskin joku Plushenko saisi porukkaa sen ihmeellisemmin liikkeelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe