Kiharat hiukset suoriksi!

muotityttö96

eli minulla on tosi kiharat hiukset ja en pidä niistä. haluaisin suorat hiukset ja kyllä minä niitä joka päivä suoristelenkin. suoristusraudan vaikutus kuitenkin loppuu päivän aikana ja hiukseni ovat taas ´kiharat... Eli miten saisin ne pysymään pitempään suorana?

kiitti jo etukäteen

12

3790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelonkantaja

      suoristat hiuksiasi päivittäin, suosittelen hankkimaan kampaamosta kuumuudelta suojaavaa ainetta ettei suoristusrauta pilaa hiuksiasi. Saat hyvin pitkäkestoisen ja pysyvän suoristuksen suoristuspermanentilla joka ei koskaan lähde pois, vaan hiuksesi alkavat kihartua sitä mukaa kun uusia kiharia hiuksia kasvaa. Voithan kokeilla suoristavaa shampoota mutta en usko että sillä on kovinkaan suurta vaikutusta.
      Suoristuspermanentti on täydellinen vaihtoehto. Kysy kampaajaltasi.

      • muotityttö96

        kiitos vastauksestasi kyselen parturiltani tuota (:


      • hmmmmmmmmmmmmmm

        Suoristuspermanentti taitaa olla eri asia kuin chi-silkkisuoristus? suoristuspermanentista olen kuullut vain pelkkää huonoa, silkkisuorituksesta pelkkää hyvää... suoristuspermiksestä saattaa tulla suora mutta hiukset saattavat näyttää huonokuntoisilta, silkkisuoristuksessa hiuksista pitäisi tulla suoran lisäksi myös todella kiiltävät ja hyväkuntoisen näköiset


    • paremman

      suoristusraudan. Mulla on kiharat hiukset ja ennen mulla oli joku vähän vanhempi suoristusrauta joka kyllä suoristi hyvin, mutta päivän mittaan tuli taas kiharat. Nyt mulla on tämmönen tosi hyvä suoristusrauta, jonka suoristus kestää siihen asti kunnes hiukset kastuu, sateellakinhan voi laittaa hupun tarvittaessa päähän. :)

      Mutta tosiaan, taitaa toi suoristuspermanentti olla kaikista helpoin ja hyvin, mutta kallein vaihtoehto.

      • kiharapää :D

        joo itsekin haluaisin suoristuspermanentin mut äiti ei lupaa :/ sen mielestä kiharat on kivat... mutta paljon se suunnilleen maksais?


      • Pelonkantaja
        kiharapää :D kirjoitti:

        joo itsekin haluaisin suoristuspermanentin mut äiti ei lupaa :/ sen mielestä kiharat on kivat... mutta paljon se suunnilleen maksais?

        maksaa noin 200 euroa.


      • rituli
        kiharapää :D kirjoitti:

        joo itsekin haluaisin suoristuspermanentin mut äiti ei lupaa :/ sen mielestä kiharat on kivat... mutta paljon se suunnilleen maksais?

        kampaamosta riippuen 30-50 euroa. Itse otan kolmen kk välein suoristuksen juureen, muuten en pärjäisi kiharoideni kanssa. Suosittelen. Silkkisuoristus maksaa kai tuon 200 euroa tai enemmänkin, en ole sitä kokeillut, enkä uskaltaisikaan sen verran hurjia juttuja olen siitä kuullut.


    • mun äiti ei anna ottaa mitään tommosii suoristuksii ja ei se kyl maksaiskaan tommosii järkyttäviä summia, enkä määkään rupee säästämään rahaa tommoseen. mihin tää maailma on menossa?:DD mää suoristan joka aamu ja ei mul oo semmosii lämpösuoja juttuja, ja koitin semmosta suoristussuihketta mutta ei auttanu ollenkaan, tuli vaan limaset hiukset...:/ hitsi ja mul on siis aivan kauheet käkkärät ja nää menee heti pihalla taas kiharalle vaik oon suoristannu ja laittanu lakkkaaki paljo... pystyykö kukaaaan auttamaan?????????? kirjotan kyl siis aivan sairaas myöhäs mut elämä on..

      • PieniKiharapää

        Varmaan suoristat väärällä tavalla, ei millään pahalla, koska en osannut aluksi itsekään. Mulla on kans luonnostaan kiharat, leikkasin sen malliset, että päältä suorat ja alta kiharat. saa kihariksi ja suoriksi jos haluaa. Kirjoitustyylistä luulisin että olet suht´ nuori, niin uskoisit äitiäsi ja olisit iloinen kiharasta ja runsaasta tukasta. Ainakaan se ei ole hiirenhäntä niin kuin suurella osalla suomalaisista. Kikkarapäät kunniaan, tulet vielä rakastamaan tukkaasi, lupaan sen. =) zemppiä


    • toinen kikkurapää

      Ihan tavan kaupastakin saa nykyään lömpösuojasuihkeita hiuksiin. Sellaista kannattaa (ja on lähes sääntö) laittaa ennen suoristamista. Hius vaurioittuu suoristusraudan kuumuudesta ja kärähtää helposti.
      Itse suosittelisin kiharille hiuksille jotakin ihan semmoista suoristavaa/ silottavaa shampoota ja hoitoainetta. Sitten pesun jälkeen jos haluaa föönata hiukset, niin lämpösuoja ensin märkiin hiuksiin ja sitten föönaamaan harjan kanssa. Kannattaa föönätä juuresta latvaan. Sitten voi jos haluaa suihkuttaa vielä hitusen lämpösuojaa latvoihin ja sitten suoristaa.
      Mulla itselläni on luonnonkiharat hiukset ja näin mä olen saanut ne pysymään suht suorina. Toki ilman kosteus saa joskus latvat kääntymään, mutta se on mielestäni ihan kivan näköistä! ;)

    • Anonyymi

      Bana

    • Anonyymi

      Jos on luonnonkiharat hiukset ja haluaisi suorat, toimiiko se, että leikkaa hiukset vaikkapa polkkatukaksi, kasvaako siitä enää laineita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe