Luonnonvesissä...

Slurpssss

Voi olla, että en ole yksin oivallukseni kanssa, mutta haluan silti jakaa sen...

Alkukesästä vedet ovat usein niin kylmiä, että ajatuskin vesijuoksusta tekee olon kohmeiseksi. Mökille on silti päästävä ja vesi väikkyy houkuttelevana.
Hankin itselleni sellaisen pitkälahkeisen ja -hihaisen märkäpuvun. Lisäksi vielä avantouimareitten tossut, niin johan tarkeni.
Olen tehnyt pitkiä juoksulenkkejä kolmetoista asteisessa vedessä. Juoksen aina rannansuuntaisesti!

4

1945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnonvesissä

on tosi ihanaa harrastaa vesijuoksua itsellä kanssa pitkä 3mm märkäpuku sillä kyllä tarkenee mukavasti eikä se haittaa yhtään vesijuoksua ja on siitä pikkusen apuakin se hiukan auttaa kelluttamaankin ei muutakun muutkin kokeilemaan

• luonnonvesiin

Onko teillä tietoa mistä saisi ostaa märkäpuvun kohtuuhintaan kun kyse ei ole kilpailusta vaan harrastuksesta. Mielestäni 260e ja ylöspäin olevat hinnat märkäpuvusta vesijuoksuun on liian kalliita. Onkai niitä käytettyjä jossakin, mutta mitähän kautta niitä vois kysellä, tiedättekö.

• luonnonvesissä
        luonnonvesiin kirjoitti:

Onko teillä tietoa mistä saisi ostaa märkäpuvun kohtuuhintaan kun kyse ei ole kilpailusta vaan harrastuksesta. Mielestäni 260e ja ylöspäin olevat hinnat märkäpuvusta vesijuoksuun on liian kalliita. Onkai niitä käytettyjä jossakin, mutta mitähän kautta niitä vois kysellä, tiedättekö.

kyllä niitä käytettyja märkäpukuja löytyy esimerkiksi snorkkelin netistä, Huuto netissäkin näkyy olevan myynissä mutta aina ois hyvä jos pääset sovittamaan märkäpukua ostohetkellä koska sen pitäisi istua aika napakasti että vesi ei pääse sen sisällä vaihtumaan

• vesijuoksija
        luonnonvesiin kirjoitti:

Hei!
        mini manissa näky olevan Blue wave pitkiä 3mm märkäpukuja näyttivät ihan hyvän näköisiltä ja laadukkailta eikä hintakaan ollu paha 49€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6684
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3442
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2770
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2438
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1963
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1842
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1680
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1548
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1502
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1482
    Aihe