haluaisitko tavata? Miksi? Ketkä? Ketä et? Miksi?
Oletko tavannut
12
130
Vastaukset
- penttiperuspatu
ajoittain luulen tapaavani itseni,
ohitse menevä harhan jälkeen jatkan etsimistä. vääntää kättä sen kanssa, ensin vasemmalla ja sitten oikealla, sen jälkeen voin hakea työkyvyttömyyseläkettä.
TheOne kirjoitti:
..mut joudun tuottamaan pettymyksen...mä en väännä kättä! ;)
tällä kertaa,et saa toisen haavetta murskata.
monte24 kirjoitti:
tällä kertaa,et saa toisen haavetta murskata.
..onneks lukemattomia muitakin keinoja päästä sairaseläkkeelle! X)
Minä olen utelias luonne ja olisi toki mielenkiintoista nähdä livenä ihmisiä, joiden kanssa täällä kirjoittelee.
- muka
timanttia esimerkiksi tavannut??
- en,,
En ( ainakaan tietääkseni) koskaan ole tavannut ketään tän palstan kirjoittajista henkilökohtaisesti, eikä nyt myöskään tule ketään mieleen, jota välttämättä haluaisinkaan tavata. Miks keskustelupalstakirjoittajia pitäisi tavata livessä, sitä en ole ymmärtänyt. Useimmilla meistä on omat sosiaaliset piirimme ja mulla ainakin on ihan tarpeeksi kavereita tällä hetkellä - en tarvitse lisää sellaisia keskustelupalstojen kautta. Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö keskustelupalstoilla väliin voisi käydä/ kävisi sympaattisia ja kiinnostaviakin ihmisiä, tai että jotenkin halveksuisin niitä, jotka keskustelupalstakirjoittajiin haluavat henkilökohtaisestikin tutustua. Itselleni vain on riittänyt aivan hyvin keskusteleminen keskustelupalstalla.
Palstoilla joskus esiintyneistä rekisteröitymättömien kirjoittajien kollektiivi-alentajista, yhteen sumppuun niputtajista tai ylipäätään sekoilevista ja rekisteröitymättömiä kirjoittajia toisiinsa sotkevista kirjoittajista en kyllä koskaan haluaisi tavata ketään... ..tavannut useitakin ihmisiä netin kautta.
Mutta en (tietääkseni) ketään tältä palstalta...- Mr.Kalluppi
En kerro kuitenkaan kenet/keitä.
Jk. Miksi se sinua noin kovasti kiinnostaa? En ole koskaan tavannut, ainakaan tietääkseni.
Olisi kiva tavata vaikka Koppis, timanttia ja Ratikka ja kauempaa Serpico ja Maniamania.
Ja moni muukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766