Olen ajatellut mennä tiistaina ottamaan ko. lävistystä, ja haluaisin nyt kuulla teidän kokemuksianne siitä!
Sattuiko lävistäminen?
Tappi vai rengas?
Kauanko oli kipeä?
Tulehtuiko?
Jos tulehtui niin paraniko helposti?
Vaatiko paljon puhdistusta?
Tuliko verta lävistettäessä?
Paljonko maksoi/missä liikkeessä otit?
Koetin etsiä vanhoja keskusteluja mutta en löytänyt kuin yhden josta sain vähän tietoa, joten ajattelin tehdä uuden.
Kiitos jo etukäteen vastaajille ☺
Kokemuksia Inner Conch:sta?
2
3797
Vastaukset
- ^.-
Lävistäminen ei sattunut. Ihan pieni pisto vain. (:
Tappi :)
En osaa sanoa tarkkaan, kuinka kauan se oli kipeä, mutta mulla meni noin puoli vuotta, että se parani täysin.
Ei tulehtunut. Pari kertaa oli rustopatteja, mutta neki sit lähti pois.
Puhdistin lävistysalueen kaks kertaa päivässä (aamuin illoin) haalealla vedellä. Puhtailla käsillä tietenkin. Lävistäjältä saat sitten neuvoja puhdistmiseen ja muutenkin c:
Mun yks tuttava lävistäjä teki ton lävärin mulle omalla vapaa-ajallaan. Joten mun piti vain hommata koru, ja sain sen (:
toivottavasti tosta oli nyt jotaki hyötyä ^^ - zoru
Itselläni ei ole kokemuksia, mutta muista tiedoistani osaan vastata.
Rustolävistäminen ei satu paljoa muita lävistyksiä enempää.
Kannattaa aluksi ottaa tappi, paranee nopeammin kuin renkaalla. Tosin sisempi conch on aivan ihana renkaalla.
Paranemisaika normaalisti 6-12 kk.
Noudata tarkasti ohjeita niin tulehtumisriski on paljon pienempi.
Joka päivä haajealla vedellä.
Yleensä verta tulee hitusen, riippuu osuuko verisuoneen. Ei kannata pelästyä verta!
Esimerkiksi Lävistysliikkeessä maksaa 35 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818