nahkahousut miehellä?

nahkahousut

Tuolla jo aiemmin oli jotain nahkahousuihin liittyvää. Ja siitä tulikin mieleeni miten naiset suhtautuvat näihin miesten jaloissa?

Itse 25v ja hoikka vartaloinen mies. Pidän nyörinahkafarkkuja kesällä moottoripyörällä ajaessani ja siinä samalla tietenkin kaupungilla liikkuessani kävellen.. Mukavat ja helpot pitää puhtaina, eikä myöskään normaali lämpöisissa sisätiloissa liian kuumat, vaikka moni niin luulee. Eivät loppuen lopuksi paljoa normi farkuista eroa.

En ymmärrä tuota yleistä nahkojen leimaamista miehillä homoudeksi. Mielestäni ne ovat vain yhdet housut muiden joukossa ilman, että niiden kantajasta sen suurempaa päätelmää voisi tai pitäisi tehdä..

56

9500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen pahoillani

      mutta ensivaikutelma nahkahousuista jonkun muun kuin motoristin päällä on vähän.... :/

      Eihän sitä kaupassa tiedä onko jollain moottoripyörä tai ei... Mutta jos on niin sitten voi tulla prätkäjengi-leima otsaan, ellei juuri sitä halua...

      Nahkahousut vaan on vähän out kaikissa jaloissa

      • Oletko kenties

        liikaa elokuvia katsonut? Nämä 1%-prätkäjengiläiset eivät missään nahkahousuissa pyöri, eri asia nämä 5kympin villityksessä olevat papat.


    • sinulle..

      Ensinnäkin nahkahousut näyttävät tyhmiltä jonkun rimppakintun päällä, tulee mieleen joku andy mccoy. Toiseksi jos sä pidät muualla kuin ajaessa esim leffoihin mennessäsi niitä tai jossain sunnuntai piknikillä niin kyllä ihmiset vähän pitkään katsovat.

      • nahkahousut

        Leffaan mentäessä kyllä saattaa olla päällä, jos kerran pyörällä on liikkeellä. Siinä on paha mennä vaatteita liiemmin vaihtelemaan. Mutta muuten en niitä pidä. Kyllä muuten kesällä pidetään kesäisempiä vaatteita. Tilanteeseen tilanteen mukaan.

        En nyt ihan niin ripakinttu ole, kuin Andy, mutta melko hoikat jalat kumminkin. Omasta mielestäni nuo nahkahousutkin kuitenkin istuvat varsin hyvin. Varsinkin sopivan t-paidan kanssa sopii hyvin kokonaisuuteen, eikä erotu liiaksi..


    • ei, ei ja ei

      Minä en pidä nahkahousuista. Minun silmääni ne vain eivät miellytä. Eivät ole kovin miehekkäät mielestäni. Tunnen kyllä naisia, jotka nahkahousumiehistä pitävät, varsinkin jos näillä on vielä pitkä tukka ;) Myöskään pitkätukkaiset miehet eivät ole minun makuuni. Niin kuin näet, makuja on monia.

      • nahkahousut out

        yöks


      • kateus on toinen lu
        nahkahousut out kirjoitti:

        yöks

        kyllä nahka housut on makeet itsellä on ja pidän niitä pitää
        yllä aika paljon kysyn oletko kateudesta mustaan nahkaan
        olen mielestäni ok.


      • Anonyymi
        kateus on toinen lu kirjoitti:

        kyllä nahka housut on makeet itsellä on ja pidän niitä pitää
        yllä aika paljon kysyn oletko kateudesta mustaan nahkaan
        olen mielestäni ok.

        Ne.on tosi ihnat


    • niin ku ku

      pieru ei pääse sillai haihtumaan heti,jää sinne housun sisään se haju sillai pitemmäks aikaa..:)

      • Anonyymi

        Mix pienet?


    • Horst

      Polvipituiset mokkanahkahousut henkseleillä, sehr gut!

    • sportster86

      kirjoittajan kanssa.
      Itse myös samantyyppisiä nahkahousuja kesäisin moottoripyörällä liikenteessä ollessani pidän. Hyvät siihen tarkoitukseen, mutta en kyllä muuten jalkaan laita, jos autolla liikenteessä tai muuten ulos lähtee..

      Eikä pahemmin ole tullut miettineeksi, että sopiiko ne tai mitä mieltä muut ovat niistä.

      • sua ne,

        ne varmaan komistaa tosi paljon :) Hiihdätkö ne myös päällä?
        Nahkablyysat eivät rimppakintuille sovi, haetko jotain "bad-ass" lookia niillä??


      • Mies 31
        sua ne, kirjoitti:

        ne varmaan komistaa tosi paljon :) Hiihdätkö ne myös päällä?
        Nahkablyysat eivät rimppakintuille sovi, haetko jotain "bad-ass" lookia niillä??

        Kyllä nahkahousut sopii niin miehelle kuin naisellekin. Itse käytän moottoripyörällä ajaessa ja välillä vapaa aikanakin. käytiin vaimon kanssa ravintola-illallisella ja meillä molemmilla oli nahkahousut eikä tullut mitään ihme katseita. Mutta liian laiha jos on niin silloin en suosittele nahkahousuja. Nahkahousut pitää olla farkkumalliset eli ns.farkut jotka on tehty nahasta. Pilli nahkahousut sopii muusikoille.


      • yäk
        Mies 31 kirjoitti:

        Kyllä nahkahousut sopii niin miehelle kuin naisellekin. Itse käytän moottoripyörällä ajaessa ja välillä vapaa aikanakin. käytiin vaimon kanssa ravintola-illallisella ja meillä molemmilla oli nahkahousut eikä tullut mitään ihme katseita. Mutta liian laiha jos on niin silloin en suosittele nahkahousuja. Nahkahousut pitää olla farkkumalliset eli ns.farkut jotka on tehty nahasta. Pilli nahkahousut sopii muusikoille.

        Älkää kiltit älkää. Älkää panko nahkahousuja. Seuraava keskustelu.


      • Harvinaistaherkkua, naisille
        yäk kirjoitti:

        Älkää kiltit älkää. Älkää panko nahkahousuja. Seuraava keskustelu.

        Hetero mies vaikka olenkin, niin pidän nahkahousuista sekä miehellä, että varsinkin naisella. Itsekin käytän niitä aika-ajoin, ja en välitä yhtään siitä, että jotkut (pervot ja surkeutuneet persoonat) joskus tuijottelevatkin. Aivan sama mulle. Kukaan ei ole uskaltanut tulla naamatusten sanomaan mitään herjauksia, koskaan. Kehuja olen kyllä muutamaan otteeseen kuullut, naisten suusta. Eiköhän ne mielikuvat ja päätelmät ole lähinnä sen katsojan päässä, ja jos joku siis kuvittelee nahkahousumiehen olevan homo, niin luulen hänen vain toivovan sitä. Nahka (housissakaan) ei tee homoa. Pikkuisen vaatii tietysti itsetuntoa kulkea niissä "ylpeänä". I do what i want, and others what they can.


      • arvaa2
        Harvinaistaherkkua, naisille kirjoitti:

        Hetero mies vaikka olenkin, niin pidän nahkahousuista sekä miehellä, että varsinkin naisella. Itsekin käytän niitä aika-ajoin, ja en välitä yhtään siitä, että jotkut (pervot ja surkeutuneet persoonat) joskus tuijottelevatkin. Aivan sama mulle. Kukaan ei ole uskaltanut tulla naamatusten sanomaan mitään herjauksia, koskaan. Kehuja olen kyllä muutamaan otteeseen kuullut, naisten suusta. Eiköhän ne mielikuvat ja päätelmät ole lähinnä sen katsojan päässä, ja jos joku siis kuvittelee nahkahousumiehen olevan homo, niin luulen hänen vain toivovan sitä. Nahka (housissakaan) ei tee homoa. Pikkuisen vaatii tietysti itsetuntoa kulkea niissä "ylpeänä". I do what i want, and others what they can.

        On kyllä harvinaisen väsynyttä juttua. Kaikki mahdolliset kliseet yhdessä ketjussa.


      • jekjkhewörht
        arvaa2 kirjoitti:

        On kyllä harvinaisen väsynyttä juttua. Kaikki mahdolliset kliseet yhdessä ketjussa.

        Jep. Useimman suomalaisen mielestä nahkahousuja käyttävä mies on joko homoseksuaali tai fetisisti. - Voi hyvää päivää! Ilmeisesti Tom of Finland vaikuttaa edelleen ihmisten asenteisiin, ja vahvasti. On kyllä totta, että nahkahousut eivät sovi kaikille, vai pitäisikö sanoa tarkemmin, että tietylle vartalotyypille sopii tietynlainen housumalli. - Itse tilasin nahkahousut turkisompelijalta. Kyllä kannatti, vaikka kalliiksi tuli. Ompelija kertoi omistavansa itsekin nahkahousut. Harmi vaan, ettei hänellä ollut ne päällä ompelimossa asioidessani. Hakiessani valmiit housut, ompelija vielä muistutti siitä, että niitä pitäisi käyttää yleisesti joka paikassa. Toistaiseksi olen käyttänyt niitä vain kotona. Tuntui hieman siltä, että myös ompelija itse arasteli käyttää housuja yleisesti julkisilla paikoilla.


      • Nahkahousuhetero
        Mies 31 kirjoitti:

        Kyllä nahkahousut sopii niin miehelle kuin naisellekin. Itse käytän moottoripyörällä ajaessa ja välillä vapaa aikanakin. käytiin vaimon kanssa ravintola-illallisella ja meillä molemmilla oli nahkahousut eikä tullut mitään ihme katseita. Mutta liian laiha jos on niin silloin en suosittele nahkahousuja. Nahkahousut pitää olla farkkumalliset eli ns.farkut jotka on tehty nahasta. Pilli nahkahousut sopii muusikoille.

        Minä käytän usein nahkahousuja. Tämä alkoi siitä, kun vaimoni kanssa kävimme SPR:n Kontissa kaatsomassa, löytyisikö farkkuja. Vaimoni bongasi farkkumalliset nahkahousut, naisten. Hän ehdotti, että kokeilisin niitä. Kokeilin niitä, olen aina haaveillut sellaisista, mutta ovat yleensä kalliita. Ne sopivat minulle täydellisesti, ostin ne hintaan 8 e. Olen käyttänyt niitä usein julkisesti


      • Nahkamies38
        Harvinaistaherkkua, naisille kirjoitti:

        Hetero mies vaikka olenkin, niin pidän nahkahousuista sekä miehellä, että varsinkin naisella. Itsekin käytän niitä aika-ajoin, ja en välitä yhtään siitä, että jotkut (pervot ja surkeutuneet persoonat) joskus tuijottelevatkin. Aivan sama mulle. Kukaan ei ole uskaltanut tulla naamatusten sanomaan mitään herjauksia, koskaan. Kehuja olen kyllä muutamaan otteeseen kuullut, naisten suusta. Eiköhän ne mielikuvat ja päätelmät ole lähinnä sen katsojan päässä, ja jos joku siis kuvittelee nahkahousumiehen olevan homo, niin luulen hänen vain toivovan sitä. Nahka (housissakaan) ei tee homoa. Pikkuisen vaatii tietysti itsetuntoa kulkea niissä "ylpeänä". I do what i want, and others what they can.

        Käytiin vaimon kanssa Fidassa. Vaimo löysi farkumalliset nakahousut koko 38 (naisten), ja ehdoti, että kokeilisin niitä. Sanoin, että en halua homohousuja. Hän vastasi siihen, että änellähän nahkahousut, eikä hän ole lepakko. Menin kokeilemaan niitä housuja, ne sopivat täydelliesti minulle, ja ostin ne (8 e). Olen käyttänyt niitä usein eri tilanteissa. Ne ovat eri kätevät loskakelillä, jos lahkeet likaantuvat, niin ne puhdistuvat helposti kostealla rätillä.


      • Anonyymi
        arvaa2 kirjoitti:

        On kyllä harvinaisen väsynyttä juttua. Kaikki mahdolliset kliseet yhdessä ketjussa.

        Tosi hienoo et suomen miehet alkaa käyttään.n.nahkahousuja..


      • Anonyymi
        Nahkahousuhetero kirjoitti:

        Minä käytän usein nahkahousuja. Tämä alkoi siitä, kun vaimoni kanssa kävimme SPR:n Kontissa kaatsomassa, löytyisikö farkkuja. Vaimoni bongasi farkkumalliset nahkahousut, naisten. Hän ehdotti, että kokeilisin niitä. Kokeilin niitä, olen aina haaveillut sellaisista, mutta ovat yleensä kalliita. Ne sopivat minulle täydellisesti, ostin ne hintaan 8 e. Olen käyttänyt niitä usein julkisesti

        Hieno homma


    • Nahkahousumies 25v

      Voi juma että naurattaa nämä jotka on niin EI nahkahousuille. Miten se teidän elämää hankaloittaa jos jollakin miehellä tai naisella on nahkahousut. Miksi te vedätte pultit toisten pukeutumisesta. Saatteko te kuolemantuomion jos te ette valvo toisten pukeutumista ja hauku sitä. Sen kun vaan jatkatte sitä mollaamista ja herjaamista, voitte olla varma et nahkahousujen käyttö lisääntyy.

      Mä käytän nahkahousuja ihan omaksi iloksi, eikä vois vähempään kiinnostaa mitä muut ajattelee. Olen hetero mies, elän naisen kanssa parisuhteessa eikä miehet kiinnosta. Naistani ei haittaa, ei haittaa et käytän nahkahousuja. Päinvastoin, hän käskee käyttämään niitä kokoajan ja aikoo itsekkin sellaiset nyt hankkia.

      Ja sille joka kommentoi et "olen pahoillani, mut nahkahousuinen mies herättää tietyn kuvitelman"... Käyppäs vaikka Bandidoksen tai Hell´s Angels-porukoille kertomassa tuo. Mut muista tehä testamentti ennenkuin aukaiset suusi...

    • ,f79f,7f

      Ei mua ainakaan haittais, jos housut sopivat muuten ihmisen tyyliin, eikä ihmisellä ole valtavaa vatsaa. Nahkahousuihin liittyy kauheasti kaikenlaisia ennakkoluuloja, mutta housut nekin vaan on.

    • Miramella

      Ei mitään väliä mitkä byysat on. Kunhan on muuten järki päässä ja hymy huulilla. Tärkeintä on, että ihminen on tyytväinen itseensä ja elämäänsä muitten mielpiteen on toissijainen seikka. Sitten jos alkaa olla ongelmia kannattaa alkaa miettimään, että missä vika.

      Nahkhousut on ihan jees. Riippuu tosin mallista ja kantajan mallista, mutta makuja on monia.

      • FeliFel

        Hevari/gootti/motoristimiehillä nahkahousut on NAM (myös pitkät hiukset mielellään), mutta kyllä se kieltämättä pistää miettimää, miksi ihan taviksen näköisellä/oloisela tyypillä ne nahkapökät on. Onko se... h-h-h-homo??

        Tosin ihan sama vaikka olisikin, minusta homot ovat kivoja! Varsinkin sellaiset Tom of Finland-tyyppiset :D


      • keskiyön kulkija
        FeliFel kirjoitti:

        Hevari/gootti/motoristimiehillä nahkahousut on NAM (myös pitkät hiukset mielellään), mutta kyllä se kieltämättä pistää miettimää, miksi ihan taviksen näköisellä/oloisela tyypillä ne nahkapökät on. Onko se... h-h-h-homo??

        Tosin ihan sama vaikka olisikin, minusta homot ovat kivoja! Varsinkin sellaiset Tom of Finland-tyyppiset :D

        Mielenkiintoinen aihe alue; Itse oon ns. massasta poikkeava, persoonallinen 35v. Mies! en omista enkä harrasta moottoripyöriä, mutta silti päälläni nahkahousuja pidän, siinä missä normaaleita farkkujakin! Itse en näe minkäänlaista estettä käyttää nahkahousuja töissä, työvaatteina! Ovathan ne tyylikkäät, siistit ja tummat! Ajan itse taksia, mutta pitääkö aina joka paikassa ajatella hyväksyvätkö muut minut sellaisena kuin oon, pitääkö yhteiskuntaa pitää rasitteena sille, ettei uskalla olla oma itsensä! Toki itse värjään hiuksiani tällä hetkellä mul on violetin väriset lyhyet hiukset, kynsissäni käytän väritöntä kiiltävää rimmeliä! Asun ja elän naisen kanssa avoliitossa ja ainakin hän hyväksyy minut sellaisena kuin oon kuin myös kaikki ystäväni! Saako perus massasta erota?

        -Keskiyön kulkija

        Hyvää uutta vuotta 2010


    • lottamari

      No, ei kai sitä moottoripyörää ajaessa verkkareissakaan mennä, kunnon vermeet kuuluukin olla päällä. Nahkahousut sopivat motoristeille, mutta muuten nahkahousut miehen jaloissa on aika äijäilyä, ja aikas kaamean näköistä. Farkut jalkaan, kun ei olla ajossa, muuten tietysti pyörän päällä nahkaa päälle.

      Nahkahoustut muilla kuin motoristien jaloissa kertoo kyllä kantajastaan aika paljon, vai mitä?

      • Mies 25v

        ne nahkahousut sitten kantajastaan kertovat, jos ovat muilla kuin motoristeilla...

        Itsekäytän mustia nahkahousuja, olen avoliitossa naisen kanssa ja meillä peräti jälkikasvuakin siunaantunut. Eikä avovaimo ole koskaan valittanut nahkahousuista. Itseasiassa hän vaatii pitämään niitä aika usein...


      • lottamari
        Mies 25v kirjoitti:

        ne nahkahousut sitten kantajastaan kertovat, jos ovat muilla kuin motoristeilla...

        Itsekäytän mustia nahkahousuja, olen avoliitossa naisen kanssa ja meillä peräti jälkikasvuakin siunaantunut. Eikä avovaimo ole koskaan valittanut nahkahousuista. Itseasiassa hän vaatii pitämään niitä aika usein...

        Hyvä, jos avovaimolle kelpaa. Se riittää ja kelpaa silloin sinullekin, muiden mielipiteet saat unohtaa.


      • Mies 25v
        lottamari kirjoitti:

        Hyvä, jos avovaimolle kelpaa. Se riittää ja kelpaa silloin sinullekin, muiden mielipiteet saat unohtaa.

        sä et sitten ymmärtänyt lausetta "No mitäs ne nahkahousut sitten kantajastaan kertovat, jos ovat muilla kuin motoristeilla..." Yritin saada sua sanomaan mitä ajattelet mutta mä sanon sen nyt...

        Eli sun mielestä nahkahousuja käyttävä mies on homo. Ei siinä mitään, mielipiteeseen on oikeus. Mutta miten juuri nahkahousut tekevät miehestä homon? Sama asia kuin se jos naisella on pipo päässä, hän on lesbo. Eli pointti on se, että vaatekappale oli mikä tahansa, määrittää ihmisen sexuaalisen suuntautumisen. Toivottavasti itse et käytä edes nahkahanskoja tai kenkiä koska ne tekevät sinusta silloin lesbon... Homoseksuaalihan käyttää nahkavaatteita, eikö?


      • lottamari
        Mies 25v kirjoitti:

        sä et sitten ymmärtänyt lausetta "No mitäs ne nahkahousut sitten kantajastaan kertovat, jos ovat muilla kuin motoristeilla..." Yritin saada sua sanomaan mitä ajattelet mutta mä sanon sen nyt...

        Eli sun mielestä nahkahousuja käyttävä mies on homo. Ei siinä mitään, mielipiteeseen on oikeus. Mutta miten juuri nahkahousut tekevät miehestä homon? Sama asia kuin se jos naisella on pipo päässä, hän on lesbo. Eli pointti on se, että vaatekappale oli mikä tahansa, määrittää ihmisen sexuaalisen suuntautumisen. Toivottavasti itse et käytä edes nahkahanskoja tai kenkiä koska ne tekevät sinusta silloin lesbon... Homoseksuaalihan käyttää nahkavaatteita, eikö?

        Äläpäs laita sanoja minun suuhuni, en ole väittänyt niin, vaan sinä itse päättelet nyt niin. Näen ne pikemminkin äijäilynä, mutta ihan jees ne ovat, jos on hyvä kroppa. Käytän ajossa nahkakäsineitä ja kenkiä, mutta miten saat naisen näyttämään lesbolta ne päällä, sitä en tajua? Vaatteet kyllä kertovat kantajastaan paljon ja homot tykkäävät aika menevistä vaatteista, kuten nahasta, voipi olla, voipi olla, että olet saala homppeli.


      • Mies 25v
        lottamari kirjoitti:

        Äläpäs laita sanoja minun suuhuni, en ole väittänyt niin, vaan sinä itse päättelet nyt niin. Näen ne pikemminkin äijäilynä, mutta ihan jees ne ovat, jos on hyvä kroppa. Käytän ajossa nahkakäsineitä ja kenkiä, mutta miten saat naisen näyttämään lesbolta ne päällä, sitä en tajua? Vaatteet kyllä kertovat kantajastaan paljon ja homot tykkäävät aika menevistä vaatteista, kuten nahasta, voipi olla, voipi olla, että olet saala homppeli.

        "Käytän ajossa nahkakäsineitä ja kenkiä, mutta miten saat naisen näyttämään lesbolta ne päällä, sitä en tajua?"

        Ihan samalla tavalla kuin sinä näet nahkahousuja käyttävän miehen homona. Et taaskaan ymmärtänyt pointtia: VAATEKAPPALEEN PERUSTEELLA MÄÄRITETÄÄN IHMISEN SEKSUAALINEN SUUNTAUTUMINEN. Käyttäähän homot muitankin vaatteita, eli täten oli päälläni mitä tahansa, niin olen sala/julki-homo. Ihan samalla tavalla voidaan jostain naisten vaatteesta tehdä lesbo-symbooli. Eli siis: Nahkaan pukeutuva mies on homo ja villavaatteisiin pukeutuva nainen lesbo. Toi on vaan esimerkki

        "homot tykkäävät aika menevistä vaatteista, kuten nahasta"-> 1. Mistä sä sen tiedät mistä homot tykkää ja 2. Tuon lauseen jälkeen on turha selittää ettet pidä nahkaan pukeutuvaa miestä homona.

        Sori, puhuit itsesi pussiin...


      • lottamari
        Mies 25v kirjoitti:

        "Käytän ajossa nahkakäsineitä ja kenkiä, mutta miten saat naisen näyttämään lesbolta ne päällä, sitä en tajua?"

        Ihan samalla tavalla kuin sinä näet nahkahousuja käyttävän miehen homona. Et taaskaan ymmärtänyt pointtia: VAATEKAPPALEEN PERUSTEELLA MÄÄRITETÄÄN IHMISEN SEKSUAALINEN SUUNTAUTUMINEN. Käyttäähän homot muitankin vaatteita, eli täten oli päälläni mitä tahansa, niin olen sala/julki-homo. Ihan samalla tavalla voidaan jostain naisten vaatteesta tehdä lesbo-symbooli. Eli siis: Nahkaan pukeutuva mies on homo ja villavaatteisiin pukeutuva nainen lesbo. Toi on vaan esimerkki

        "homot tykkäävät aika menevistä vaatteista, kuten nahasta"-> 1. Mistä sä sen tiedät mistä homot tykkää ja 2. Tuon lauseen jälkeen on turha selittää ettet pidä nahkaan pukeutuvaa miestä homona.

        Sori, puhuit itsesi pussiin...

        Miksen tietäisi, jos kerran tunnen monta homoa ja he kyllä pukeutuvat toiset aika räväkästikin. Sinä määrittelet vaatekappaleen perusteella ihmisen seksuaalisen suuntautumisen, en minä, eikä kukaan muu. Sinähän sitä ehdotit, että nahkaan pukeutuva mies on homppeli, en minä. Minä puhuin äijäilystä, jos satuit lukemaan oikein, muru.


      • Mies 25v
        lottamari kirjoitti:

        Miksen tietäisi, jos kerran tunnen monta homoa ja he kyllä pukeutuvat toiset aika räväkästikin. Sinä määrittelet vaatekappaleen perusteella ihmisen seksuaalisen suuntautumisen, en minä, eikä kukaan muu. Sinähän sitä ehdotit, että nahkaan pukeutuva mies on homppeli, en minä. Minä puhuin äijäilystä, jos satuit lukemaan oikein, muru.

        Jos minä olen ainoa joka määrittelen vaatekappaleen perusteella ihmisen seksuaalisen suuntautmisen, miksi suurin osa ihmisistä pitää nahkaan pukeutuvaa miestä homona?

        Minkä takia minä pitäisin nahkaan pukeutuvaa miestä homona, jos kerta itse pukeudun nahkaan???

        No, antaa olla. En näköjään osaa tarpeeksi selvästi esittää asiaani niin olkoon...


      • vastaantulija
        Mies 25v kirjoitti:

        Jos minä olen ainoa joka määrittelen vaatekappaleen perusteella ihmisen seksuaalisen suuntautmisen, miksi suurin osa ihmisistä pitää nahkaan pukeutuvaa miestä homona?

        Minkä takia minä pitäisin nahkaan pukeutuvaa miestä homona, jos kerta itse pukeudun nahkaan???

        No, antaa olla. En näköjään osaa tarpeeksi selvästi esittää asiaani niin olkoon...

        Mitä väliä sillä on, jos joku sattuu pitämään homona? Veikkaanpa, että valtaosa ihmisistä ei kuitenkaan kulje kaupungilla luokittelemassa vastaantulijoita vaatteiden perusteella homoihin ja heteroihin, joten siinäkin mielessä on ihan turha miettiä, mitä muut ajattelee. Ei ne ajattele sitä, niillä on jotain muuta mielessä.


    • were

      Ovathan nahkahousut ihan hyvän näköiset jos ne ihmisen tyyliin sopii. On vastaan kävelly parikin tapausta missä miestä on nahkahousut pukenu todella hyvin

    • Anon666

      Että nahkahousut vaatii munaa käyttäjältään

    • hannes2

      moikka olen ripa ikä on 35 v. minä tykkän musta nahka puketuva nahkahuosut ja ulkoilen ne jalassa ei nissä tule kuumma vantaalla puh 0466555095 [email protected] terve risto

      • OMG!!!

        Mä oon nähny homoja nahkahousuissa, farkuissa, puvunhousuissa, shortseissa ja ties missä housuissa. Pitääkö nyt sit alkaa epäillä kaikkia miehiä homoiks ihan vaan sen takia että niillä on housut jalassa?


      • ExplodedShitLoad
        OMG!!! kirjoitti:

        Mä oon nähny homoja nahkahousuissa, farkuissa, puvunhousuissa, shortseissa ja ties missä housuissa. Pitääkö nyt sit alkaa epäillä kaikkia miehiä homoiks ihan vaan sen takia että niillä on housut jalassa?

        Toi on ihan totta! NAHKAHOUSUT ON MUN MIELESTÄ KOMIAT! Mua vaan kiinnostaa vinguttaa mun kitaraa niin paljon että korvat hajoo. Ostin lisää kaiutinkaappejakin vielä niin että naapuritki tykkää! Vissii. Kuule vaikka oonkin vasta 17v, nii mää oon käyny läpi tän koko nykynuoriso paskan ja voin sanoo et homoks haukutaan IHAN KETÄ VAAN. Mua ei kiinnosta jos ihmiset kyttää tai nauraa mua, koska kaikki se on paskaa sen rinnalla mihin mää uskon ja sehän on thrash metal. Mulla on nahkahousut (itse muokannut täysin pillit loppuun saakka, koska tässä typerässä maassa myydään vain sellaisia jotka ovat korkeintaan kireitä reisistä ja lahkeista taas jää liian vajaaksi. Jotkut väittää että "miten ne sitten muka saa jalkaan jos ne on niin kireet??" No mites ne sillon 80-luvulla sitten saatiin jalkaan? Miksei nytkin), myös pillifarkuissa sama homma (todella pillit), prätkärotsi, rässiliivi (merkeistä mm. Slayer, Anthrax, Bathory, Dimmu Borgir, Venom, Exploited, Metallica, Cannibal Corpse, Sepultura jne.), panosvyö ja kaikkea muuta kivaa

        Mutta että ei karata liikaa aiheesta niin nahkahousut on ihan oma juttu. Nehän sopii mainiosti kaikille prätkätyypeille, ja gangsteriklubeille. Ne on ihan niiden oma juttu. Ja nehän on kovia tyyppejä että ei niitäkään varmaan paljoa kiinnosta toisten mielipiteet.

        Ja jottei kellekkää jäis pahamieli nii tää on vaa mun mielipide \m/ rock on


    • leatherdude

      äijien housut sillä pelokkaat hiirulaiset ei uskalla niitä pitää eli niiltä puuttuu munaa. Homous on nahkahousuista kaukana.

      • Minäkö puuma?

        Mun työpaikalla oli kerran yks nuori mies, jolla oli mustat nahkahousut, valkaistu tukka ja erottuvat etuhampaat. Mun mielestä heppu näytti ihan tyrkyltä pupulta. Otin tavaksi uittaa sitä minun kylpyammeessani.


      • lederman
        Minäkö puuma? kirjoitti:

        Mun työpaikalla oli kerran yks nuori mies, jolla oli mustat nahkahousut, valkaistu tukka ja erottuvat etuhampaat. Mun mielestä heppu näytti ihan tyrkyltä pupulta. Otin tavaksi uittaa sitä minun kylpyammeessani.

        Kattavia keskusteluja miehistä ja naisista nahkahousuissa

        www.nahkafoorumi.com


      • Nahka on kaunista

        sanottu. Se on täysin oma valinta jos pukeutuu valtavirrasta poiketen. Tavoite ei ole provosoida eikä herättää huomiota tai mielikuvia. Pikemminkin tapa näyttää että on sinut itsensä kanssa.


      • ogiohoihiojo
        Nahka on kaunista kirjoitti:

        sanottu. Se on täysin oma valinta jos pukeutuu valtavirrasta poiketen. Tavoite ei ole provosoida eikä herättää huomiota tai mielikuvia. Pikemminkin tapa näyttää että on sinut itsensä kanssa.

        Minusta se on niin hottia jos miehellä on nahkahousut JOS on sen tyylinen muttenkin. Tykkään pitkätukista ja sden henkisistä miehistä.


    • rouvanamu.47

      Joku väitti tätä kattavaksi nahkahousukeskusteluksi, no ei ole koska täällä ei mainita nimeä Mattiesko Hytönen, liitän tähän vielä termin intiaanitukka niin tämä on puolestani kattava keskustelu nahkahouista. !

      • Nahkaliike

        Nahkahousut ovat mauttomat, mutta aina löytyy niitä joilla ei ole tyyliä.
        Mä myisin nahkahousuja kenelle vaan kuinka paljon vaan, valitettavasti tyylitiedottumuus asuu enää Junttilassa ja natsi saksakin on yhtä mennyttä kuin nahkahousut.

        Sirkuksen lisäksi pellen asuihin pukeutuu yhä harvempi. Mikä on myynnin kannalta huono mutta katukuvan näkökulmasta hyvä.
        Asioilla on aina vähintään kaksi puolta, etupuoli ja perspuoli.
        Nahkahousut ovat niin syvältä että harva on niin syvällä käynyt.
        Mautonta mutta sopii tyyliin.


    • y6udy

      Ihan turhaan pohdit tuota. Annat palaa vaan ja pidät niitä jos haluat! Ainahan niitä katselijoita löytyy niin positiivisessä kuin negatiivisessa mielessä löytyy. Kun itsekin näkee jonkun jolla on erilaisempaa niin ei siitä nyt sen kummempaa ajattele vaikka se sitten ei olisikaan niin hyvännäköistä omaan silmään. Todella vähän ihmiset reagoivat loppujen lopuksi toisiin ihmisiin.

      Nykyään näkee muutenkin niin monennäköistä pukeutumista niin kyllä tänne mahtuu:)

    • typsy

      Jaa...tietynlaisilla miehillä yhdistän homouteen, mutta miehekkäille ja itsevarmoille rock-/hevipojille ne sopii, ainakin nuorehkoille :D voivat olla jopa seksikkäät.

      • bergen1

        Mikä mättää,kun mihellä nahkahousut,kaikki päin p.tä, naisella nahkhousut yes,siinäkö tasa arvo. Mulla yli 20v mp.aina nahat, en oskaan ajatellut että voisin ajaa räteillä,koska nainen sano vain nahat,niin ajeltiin. Toki talvella katsotaan kun on nahkafarkut, pitäis kai olla kun p....... , junttilan seinässä flanelipaita ja lökäp.jalassa. Suomi mies,perjantaina kossu,la,kossun jämät sauna,su.?. Sitten tallinnaan,tennis sukat jalkaan,perityt teryleenit jalkaan,ja sitte tallinnaan, ei ihme että sanovat kun suomalaiset tulee, nyt ne kahisevat tulee ellos tuulip.kansa saapuu.
        Olisiko aika, tai antaa olla,mutta antaa olla,( vähän avata katseita,)


    • KATUNAHKAA----->GAY

      NomNomNOm ;)

      Onko semmoset homopöksyt persläpällä? Tuikkaan kuivana sun kakkoseen!

    • nobody69

      Käytän säännöllisesti nahkahousuja sekä nahkaisia sortseja, ainoa ongelma on joskus, että alkaa seisomaan kun kerää katseita.

    • Anonyymi

      Tottakai nahkahousuissa voi olla missä haluu.oli ne sitte miesten tai naisyen housut..voi.olla nautinto pitää miehellä naisten nahkahousuja.ja tiukkia .hienon näköset.pitäkää miehet.ja tiukkoja

    • Anonyymi

      Mulla meni 15v nahkahousuista haaveillessa ja vuosi sitten ostin ensimmäiset. Nykyään ei muuta tee mieli käyttääkkään.

    • Anonyymi

      Nahkaiset pussihousut on parhaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe