Ajankohta tältä vuodelta jo ohi, mutta olen yrittänyt etsiä ,kuulemaani erittäin koskettavaa kappaletta..
Josta minulla ei ole kuin melodia mielessä ( eipä taida auttaa )kun nuoteista ei mitään tietoa.
Toivoisin että joku tunnistaa tämän kappaleen; on vanha ei mitään uusimpia äitienpäivä lauluja.
Tarina, eli laulu kertoo kuinka äiti odottaa jo aikuisia lapsiaan kotiin juhla päivänä, kaikki on laitettu valmiiksi kynttilöitä myöden, kukaan ei kuitenkaan ehdi kylään vaan kynttilät palaa loppuun.tulee soittoja ym. että on sitä ja tätä ei nyt päästä käymään.
Ja vanhus vastaa; ymmärrän sen vanhus vastaa hymyillen, tämä aika on niin kiireinen jne hetken odottelin vain mutta kun äänesi kuulla sain.... en muista enempää tahtoisin muistaa...tietää tämän laulun! en ehdi paljoa googlettaa ym.
Koskettavat sanat elämän kiireeseen. toivottavasti joku teistä tunnistaa heikoista "vihjeistäni" kappaleen ja esittäjän ja kertoisitte minulle. Hyvää kesää kaikille! terv myös äiti
äitienpäivä
laulu?!!
2
609
Vastaukset
- eigga
Kappale nimeltään SUURI PÄIVÄ, esittäjiä mm. Eino Grön
- paljon..
teihin voi aina luottaa ;)) kun kappale hukassa joku aina avittaa kiitos!Tunnistin jo kappaleen nimestä että oikea laulu kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509