Minkä väriset on maantienharmaat hiukset?
Olen aina luullut, että olen aito blondi, mutta nyt väitetäänkin, että minulla on ihan tavallinen maantietukka.
Pohjoismaalaisiahan on aina väitetty aidoiksi blondeiksi, mutta onko aito vaalea väri niin ruma, että suomalaisnaisetkin värjäilevät tukkaansa niin paljon, ettei tuo "harmaa" näkyisi.
laittaisin tänne kuvan omasta letistäni, mutta kun ei tähän voi liittää mitään ???
maantienharmaat - millaiset?
5
4128
Vastaukset
- Tummatukkainen
Hyvin harva suomalainen on aito blondi. Katso vaikka aikuisten miesten hiusten väriä, sillä miehet harvemmin värjäävät hiuksiaan. Heillä on suurimmaksi osaksi ns. maantienväriset hiukset. Vertaa sitten suomalaisiin naisiin, jotka ihme kyllä ovat suomalaisia miehiä paljon vaaleampia. Ei tietenkään luonnollisista syistä.
Onko tukkasi väri sama kuin suurimmalla osalla suomalaisista miehistä, katso näkymä vaikka bussissa tai metrossa? Silloin hiuksesi ovat hiekanväriset, hiirenharmaat vai miksikä niitä halutaan kutsua. Toki maailmalla hiekanvärisiä hiuksia pidetään vaaleina. Aitoja vaaleatukkaisia näkee paljon Ruotsissa ja Tanskassa.- Dark&Blond
Totta. Muissa Pohjoismaissa näkee suloisia (luonnollisia) liinapäämiehiä, joita ei juuri kohtaa Suomessa.
- suomessa
Dark&Blond kirjoitti:
Totta. Muissa Pohjoismaissa näkee suloisia (luonnollisia) liinapäämiehiä, joita ei juuri kohtaa Suomessa.
suomessa näyttää olevan todella paljon vaaleahiuksisia? tarkoittaakohan se sit maantienharmaita vai aitoja blondeja..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaaleahiuksisuus
niin tässä on tätä minun tukkaa, onko se nyt vaaleaa vai maantienharmaa, tai kenties jotain ihan muuta :)
kannattaako minun vaalentaa, raidoittaa vai vetää kokonaan ruskeaksi. Olen kokeillut ruskeaa kestoväriä, mutta kun se haalistuu niin nopeasti pois...
http://img529.imageshack.us/img529/1926/lettim.jpg - rekisteröitymätön**
suomessa kirjoitti:
suomessa näyttää olevan todella paljon vaaleahiuksisia? tarkoittaakohan se sit maantienharmaita vai aitoja blondeja..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaaleahiuksisuus
niin tässä on tätä minun tukkaa, onko se nyt vaaleaa vai maantienharmaa, tai kenties jotain ihan muuta :)
kannattaako minun vaalentaa, raidoittaa vai vetää kokonaan ruskeaksi. Olen kokeillut ruskeaa kestoväriä, mutta kun se haalistuu niin nopeasti pois...
http://img529.imageshack.us/img529/1926/lettim.jpgAito blondi olet. Tuo maantienharmaa, "likainen" blondikin kun on geneettisesti blondi. Ja sinulla on siitä vielä varsin vaalea versio.
Hyvin harvat blondit ovat täysin pigmentittömiä - suurin osa on näitä jossain määrin harmaaseen taittuvia. Nykyään vaan käytetään niin kovin paljon kemikaaleja omaa luonnollista väriä korostamaan, että käsitys siitä, millainen on luonnollinen blondi on hämärtynyt. - Anonyymi
rekisteröitymätön** kirjoitti:
Aito blondi olet. Tuo maantienharmaa, "likainen" blondikin kun on geneettisesti blondi. Ja sinulla on siitä vielä varsin vaalea versio.
Hyvin harvat blondit ovat täysin pigmentittömiä - suurin osa on näitä jossain määrin harmaaseen taittuvia. Nykyään vaan käytetään niin kovin paljon kemikaaleja omaa luonnollista väriä korostamaan, että käsitys siitä, millainen on luonnollinen blondi on hämärtynyt.Miksi tyypit eivät voi, myöntää että suurimmalla osalla on oikeasti vaaleanruskeat hiukset. Aika harvalla ketkä sanoo omaavansa maantienharmaat, on oikeasti sen sävyiset hiukset. Suurimmalla osalla on perus vaaleenruskeat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684