maantienharmaat - millaiset?

blondivaiharmaa

Minkä väriset on maantienharmaat hiukset?
Olen aina luullut, että olen aito blondi, mutta nyt väitetäänkin, että minulla on ihan tavallinen maantietukka.
Pohjoismaalaisiahan on aina väitetty aidoiksi blondeiksi, mutta onko aito vaalea väri niin ruma, että suomalaisnaisetkin värjäilevät tukkaansa niin paljon, ettei tuo "harmaa" näkyisi.

laittaisin tänne kuvan omasta letistäni, mutta kun ei tähän voi liittää mitään ???

5

4221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tummatukkainen

Hyvin harva suomalainen on aito blondi. Katso vaikka aikuisten miesten hiusten väriä, sillä miehet harvemmin värjäävät hiuksiaan. Heillä on suurimmaksi osaksi ns. maantienväriset hiukset. Vertaa sitten suomalaisiin naisiin, jotka ihme kyllä ovat suomalaisia miehiä paljon vaaleampia. Ei tietenkään luonnollisista syistä.

Onko tukkasi väri sama kuin suurimmalla osalla suomalaisista miehistä, katso näkymä vaikka bussissa tai metrossa? Silloin hiuksesi ovat hiekanväriset, hiirenharmaat vai miksikä niitä halutaan kutsua. Toki maailmalla hiekanvärisiä hiuksia pidetään vaaleina. Aitoja vaaleatukkaisia näkee paljon Ruotsissa ja Tanskassa.

• Dark&Blond

Totta. Muissa Pohjoismaissa näkee suloisia (luonnollisia) liinapäämiehiä, joita ei juuri kohtaa Suomessa.

• suomessa
        Dark&Blond kirjoitti:

Totta. Muissa Pohjoismaissa näkee suloisia (luonnollisia) liinapäämiehiä, joita ei juuri kohtaa Suomessa.

suomessa näyttää olevan todella paljon vaaleahiuksisia? tarkoittaakohan se sit maantienharmaita vai aitoja blondeja..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaaleahiuksisuus

niin tässä on tätä minun tukkaa, onko se nyt vaaleaa vai maantienharmaa, tai kenties jotain ihan muuta :)
        kannattaako minun vaalentaa, raidoittaa vai vetää kokonaan ruskeaksi. Olen kokeillut ruskeaa kestoväriä, mutta kun se haalistuu niin nopeasti pois...

http://img529.imageshack.us/img529/1926/lettim.jpg

• rekisteröitymätön**
        suomessa kirjoitti:

suomessa näyttää olevan todella paljon vaaleahiuksisia? tarkoittaakohan se sit maantienharmaita vai aitoja blondeja..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaaleahiuksisuus

niin tässä on tätä minun tukkaa, onko se nyt vaaleaa vai maantienharmaa, tai kenties jotain ihan muuta :)
        kannattaako minun vaalentaa, raidoittaa vai vetää kokonaan ruskeaksi. Olen kokeillut ruskeaa kestoväriä, mutta kun se haalistuu niin nopeasti pois...

http://img529.imageshack.us/img529/1926/lettim.jpg

Aito blondi olet. Tuo maantienharmaa, "likainen" blondikin kun on geneettisesti blondi. Ja sinulla on siitä vielä varsin vaalea versio.

Hyvin harvat blondit ovat täysin pigmentittömiä - suurin osa on näitä jossain määrin harmaaseen taittuvia. Nykyään vaan käytetään niin kovin paljon kemikaaleja omaa luonnollista väriä korostamaan, että käsitys siitä, millainen on luonnollinen blondi on hämärtynyt.

• Anonyymi
        rekisteröitymätön** kirjoitti:

Aito blondi olet. Tuo maantienharmaa, "likainen" blondikin kun on geneettisesti blondi. Ja sinulla on siitä vielä varsin vaalea versio.

Hyvin harvat blondit ovat täysin pigmentittömiä - suurin osa on näitä jossain määrin harmaaseen taittuvia. Nykyään vaan käytetään niin kovin paljon kemikaaleja omaa luonnollista väriä korostamaan, että käsitys siitä, millainen on luonnollinen blondi on hämärtynyt.

Miksi tyypit eivät voi, myöntää että suurimmalla osalla on oikeasti vaaleanruskeat hiukset. Aika harvalla ketkä sanoo omaavansa maantienharmaat, on oikeasti sen sävyiset hiukset. Suurimmalla osalla on perus vaaleenruskeat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3763
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      32
      2179
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2074
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1542
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1443
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1172
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1133
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe