Hei, mitä mieltä miehet ovat naisten selvästi näkyvistä vatsalihaksista?
Millainen on suosikki massu?
Naisen sixpäk
5
572
Vastaukset
- Mieheltä (38v)
Jos vaatteiden alta paistaa, niin ei hyvä ;) ..muuten ei kyllä häiritse, ellei sitten aivan bodarityyppinen muutenkin ole, jolloin ei nappaa.
Suosikki massu on sellainen tasaisen sileä.. eli ei mikään treenattu, mutta ei myöskään olutvatsaa. - JustAnobody
Naisen massu on parhaimillaan, kun pitkät vatsalihakset piirtävät sellaisen veneen mallisen kummuston. Six pack on kunnioitettava, koska se kertoo harjoittelusta, mutta puhtaasti esteettisesti se ei ole ole naisella paras mahdollien, muttei suinkaan huonokaan. Naisen rasvaprosentti ei saisi olla liian alhainen. Kun se alkaa olla alle 15... 16, niin alkaa esiintyä amenorreaa, joka kertoo kyllä siitä, että kaikki ei ole hyvin (ehkä henkisellä puolella). Sopiva rasvaprosentti naisella on siinä parinkympin hujakoilla.
Just silloin kun itse tykkää masustaan.
- siis...
pikkaisen saa näkyä.
- ei ole naisellinen
parhaimmalta näyttää ja tuntuu silitellä pikkasen pömppö pehmeä masu.
Sixpack nainen on muutenkin rasvaton - ei minun makuun. Mutta tärkeintä että ite tykkäät mahastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7206816- 731293
"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet632899Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi173842Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy16839Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.84704Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke120698Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?49666Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov47661Yle-kysely: SDP ohitti perussuomalaiset - Keskusta romahti jo vihreiden taakse
Ylen tuoreessa kannatusmittauksessa kärkikolmikon kannatuserot kaventuivat entisestään. Kokoomus on ykkössijalla 2,5 prosenttiyksikön erolla SDP:hen.165661