Hei, mitä mieltä miehet ovat naisten selvästi näkyvistä vatsalihaksista?
Millainen on suosikki massu?
Naisen sixpäk
5
619
Vastaukset
- Mieheltä (38v)
Jos vaatteiden alta paistaa, niin ei hyvä ;) ..muuten ei kyllä häiritse, ellei sitten aivan bodarityyppinen muutenkin ole, jolloin ei nappaa.
Suosikki massu on sellainen tasaisen sileä.. eli ei mikään treenattu, mutta ei myöskään olutvatsaa. - JustAnobody
Naisen massu on parhaimillaan, kun pitkät vatsalihakset piirtävät sellaisen veneen mallisen kummuston. Six pack on kunnioitettava, koska se kertoo harjoittelusta, mutta puhtaasti esteettisesti se ei ole ole naisella paras mahdollien, muttei suinkaan huonokaan. Naisen rasvaprosentti ei saisi olla liian alhainen. Kun se alkaa olla alle 15... 16, niin alkaa esiintyä amenorreaa, joka kertoo kyllä siitä, että kaikki ei ole hyvin (ehkä henkisellä puolella). Sopiva rasvaprosentti naisella on siinä parinkympin hujakoilla.
Just silloin kun itse tykkää masustaan.
- siis...
pikkaisen saa näkyä.
- ei ole naisellinen
parhaimmalta näyttää ja tuntuu silitellä pikkasen pömppö pehmeä masu.
Sixpack nainen on muutenkin rasvaton - ei minun makuun. Mutta tärkeintä että ite tykkäät mahastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815