kuinka saada takaisin? Kuinka oppia arvostamaan itseään?
Ihmiset joiden kanssa kaveraanut vuosia, niin ei kenenkään kanssa enää mitään. Ei koska erosin miehestä. Ei hääppöseltä tunnu huomata että miehen vuoksi on siedettyä minuakin. Kaikki olikin vain miehen kavereita. Kaikki ihmiset olen kadottanut ympäriltäni ja jäljellä on vain minä ja kotini seinät ja lattialla itsetuntoni muruset.
Kadotettu itsetunto
4
112
Vastaukset
- välttämättä
ole "sietäneet" sinua miehen takia. ovat ehkä pienessä päässään päätyneet tekemään rajun ratkaisun että jatkavat vain toisen kanssa ystävyyttä ja ilmeisesti valitsivat sen voimakkaamman persoonan jonka kelkkaan hyppäsivät. ei se sinusta huonoa ihmistä tee.
nyt sinulla on mahdollisuus saada uusia ystäviä töistä, harrastuksista naapureista. sellaisia jotka ovat sinun ystäviäsi ja hyväksyvä sinut olit sitten sinkku tai parisuhteessa.
kumma juttu muuten tuo että joidenkin mielestä ihmisarvo määräytyy sen mukaan onko parisuhteessa vai sinkku?- ......
totta, nyt kun olen yksin niin kaikki ihmiset jotka kotiini tulevat, tulevat vain minun luokseni, koska ei täällä muita ole. Täytyy vain pyytää ihmisiä useammin kylään ja keskittyä näihin muutamaan mitä on, omat sukulaiset ja pari uutta kaveria, eikä aina miettiä menetettyjä ihmissuhteita, kiitos :)
Satuttaa siltikin.
kyse olisi siitä. Ihmiset vain yrittävät olla kieli keskellä suuta ja loukkaamatta ketään. Jos ovat alunperin miehesi kavereita, niin joutuvat valitsemaan miehesi teistä kahdesta helposti. Itseäkin on joskus harmittanut menettää kavereita eron takia, kun se "alkuperäinen" kaveri on kuitenkin se, kenelle on oltava lojaali.
- ...
Ero ei kosketa vain kahta ihmistä, siihen liittyy muitakin.
Pakko alkaa rakentamaan uutta omaa elämää, kyllä sinä siihen pystyt jos haluat. Voit myös saada parempaa, kunhan tuosta tokenet. Tärkeintähän on nyt se että teet niinkuin haluat, loppu tulee itsestään ja omalla painollaan. Loppu on loppu ja luopuminen vaikeaa, mutta se voi olla sinulle parhaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086