merkintäkilpailut

toniska

minua askarruttaa se, että mitä nämä merkintäkilpailut oikein ovat? siis niitähän järjestetään viikosta toiseen lähes joka hallilla, ja samat naamat ovat aina mittelemässä herruudesta? mikä oikein on kaiken tämän idea???
Kiitokset jo etukäteen!

5

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I love bowling

      Merkinnät on sellasia kisoja, jossa heitetään useimmiten 6 sarjaa ja se tulos, mikä siitä tulee, lasketaan keilaajan keskiarvoon. Eli, jos haluaa korottaa keskiarvoaan, kandee osallistua merkintöihin... Se ei ole siis mikään ns.
      "kunnon" kilpailu.

      • tuuppari pohjoisesta

        Moi,

        Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon.


      • noro
        tuuppari pohjoisesta kirjoitti:

        Moi,

        Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon.

        jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
        merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
        ?????????


      • onni
        noro kirjoitti:

        jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
        merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
        ?????????

        kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
        TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


      • Keilaaja234567
        onni kirjoitti:

        kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
        TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

        12 vuotta vanha keskustelu mutta vastaampa silti

        Meidän hallilla pyörii jatkuvasti joku erikoiskilpailu ja kyllä meillä voi kisalähdöissää heittää 15e merkintäkilpailun pelkästään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe