merkintäkilpailut

toniska

minua askarruttaa se, että mitä nämä merkintäkilpailut oikein ovat? siis niitähän järjestetään viikosta toiseen lähes joka hallilla, ja samat naamat ovat aina mittelemässä herruudesta? mikä oikein on kaiken tämän idea???
Kiitokset jo etukäteen!

5

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I love bowling

      Merkinnät on sellasia kisoja, jossa heitetään useimmiten 6 sarjaa ja se tulos, mikä siitä tulee, lasketaan keilaajan keskiarvoon. Eli, jos haluaa korottaa keskiarvoaan, kandee osallistua merkintöihin... Se ei ole siis mikään ns.
      "kunnon" kilpailu.

      • tuuppari pohjoisesta

        Moi,

        Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon.


      • noro
        tuuppari pohjoisesta kirjoitti:

        Moi,

        Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon.

        jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
        merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
        ?????????


      • onni
        noro kirjoitti:

        jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
        merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
        ?????????

        kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
        TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


      • Keilaaja234567
        onni kirjoitti:

        kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
        TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

        12 vuotta vanha keskustelu mutta vastaampa silti

        Meidän hallilla pyörii jatkuvasti joku erikoiskilpailu ja kyllä meillä voi kisalähdöissää heittää 15e merkintäkilpailun pelkästään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe