merkintäkilpailut

toniska

minua askarruttaa se, että mitä nämä merkintäkilpailut oikein ovat? siis niitähän järjestetään viikosta toiseen lähes joka hallilla, ja samat naamat ovat aina mittelemässä herruudesta? mikä oikein on kaiken tämän idea???
Kiitokset jo etukäteen!

5

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I love bowling

      Merkinnät on sellasia kisoja, jossa heitetään useimmiten 6 sarjaa ja se tulos, mikä siitä tulee, lasketaan keilaajan keskiarvoon. Eli, jos haluaa korottaa keskiarvoaan, kandee osallistua merkintöihin... Se ei ole siis mikään ns.
      "kunnon" kilpailu.

      • tuuppari pohjoisesta

        Moi,

        Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon.


      • noro
        tuuppari pohjoisesta kirjoitti:

        Moi,

        Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon.

        jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
        merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
        ?????????


      • onni
        noro kirjoitti:

        jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
        merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
        ?????????

        kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
        TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


      • Keilaaja234567
        onni kirjoitti:

        kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
        TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

        12 vuotta vanha keskustelu mutta vastaampa silti

        Meidän hallilla pyörii jatkuvasti joku erikoiskilpailu ja kyllä meillä voi kisalähdöissää heittää 15e merkintäkilpailun pelkästään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe