minua askarruttaa se, että mitä nämä merkintäkilpailut oikein ovat? siis niitähän järjestetään viikosta toiseen lähes joka hallilla, ja samat naamat ovat aina mittelemässä herruudesta? mikä oikein on kaiken tämän idea???
Kiitokset jo etukäteen!
merkintäkilpailut
5
2309
Vastaukset
- I love bowling
Merkinnät on sellasia kisoja, jossa heitetään useimmiten 6 sarjaa ja se tulos, mikä siitä tulee, lasketaan keilaajan keskiarvoon. Eli, jos haluaa korottaa keskiarvoaan, kandee osallistua merkintöihin... Se ei ole siis mikään ns.
"kunnon" kilpailu.- tuuppari pohjoisesta
Moi,
Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon. - noro
tuuppari pohjoisesta kirjoitti:
Moi,
Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon.jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
????????? - onni
noro kirjoitti:
jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
?????????kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ - Keilaaja234567
onni kirjoitti:
kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ12 vuotta vanha keskustelu mutta vastaampa silti
Meidän hallilla pyörii jatkuvasti joku erikoiskilpailu ja kyllä meillä voi kisalähdöissää heittää 15e merkintäkilpailun pelkästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466