minua askarruttaa se, että mitä nämä merkintäkilpailut oikein ovat? siis niitähän järjestetään viikosta toiseen lähes joka hallilla, ja samat naamat ovat aina mittelemässä herruudesta? mikä oikein on kaiken tämän idea???
Kiitokset jo etukäteen!
merkintäkilpailut
5
2309
Vastaukset
- I love bowling
Merkinnät on sellasia kisoja, jossa heitetään useimmiten 6 sarjaa ja se tulos, mikä siitä tulee, lasketaan keilaajan keskiarvoon. Eli, jos haluaa korottaa keskiarvoaan, kandee osallistua merkintöihin... Se ei ole siis mikään ns.
"kunnon" kilpailu.- tuuppari pohjoisesta
Moi,
Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon. - noro
tuuppari pohjoisesta kirjoitti:
Moi,
Keilailussa olevat viikottaiset merkintäkilpailut ovat kaikille "pakollisia". 1) Osallistumisoikeus on kaikilla johonkin Suomen keilailuliiton alaiseen keilaseuraan kuuluvilla. 2) Jokaisen viikon ensimmäinen suoritus on ns. merkintäkilpailusuoritus, eli jos heität viikolla samassa hallissa useamman kisan, niin niillä myöhemmillä tuloksilla et enää osallistu merkintäkilpailuun. 3) Jokaisen erikoiskilpailun ensimmäinen suoritus sisältää tämän merkintäkilpailun. 4) Merkintäkilpailussa jaetaan muodollinen rahapalkinto parhaille sijoitusten mukaan: jos kilpailijoita on luokassa vähintään 3, saa ensimmäinen palkinnon. Jos kilpailijoita on vähintään 10, saa kaksi parasta palikinnon, Jos kilpailijoita on vähintään 20, saa 3 parasta palkinnon jne. 4)Nykyisin kaikki kilpailutulokset vaikuttavat keskiarvoon.jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
????????? - onni
noro kirjoitti:
jos varsinainen kisa käynnis ei saa heittää
merkintäkilpailua pelkästään. Aika outoo vai mitä
?????????kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ - Keilaaja234567
onni kirjoitti:
kato se on halliyrittäjän ahneutta vaatii heittämään erikoiskisan saa eguja enempi
TYPERÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ12 vuotta vanha keskustelu mutta vastaampa silti
Meidän hallilla pyörii jatkuvasti joku erikoiskilpailu ja kyllä meillä voi kisalähdöissää heittää 15e merkintäkilpailun pelkästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511