Olen 22-vuotias opiskelijatyttö, joka kaipaisia pelikaveria Helsingistä. Olen joskus nuorempana pelannut seurassa, mutta nyt on ollut pitkään tauko, joten taidot hiukan ruosteessa. Laittakaa viestiä tänne jos tarvitsette myös pelikaveria :)
Pelikaveria Helsingistä
Rosaliineli.
4
517
Vastaukset
- M82
Hei,
ilmoittautuin tähän sulkapallopelikaverihakuun. Oon 26-vuotias mies pk-seudulta ja pystyn liikkumaan hyvin Helsinkiin. Mailini: [email protected]
T. M82 - orbik
Mies, opiskelija, 23, ja asun Espoossa mutta keskustaan ei ole pahemmin matkaa. Ainakin kesän aikana kiinnostaisi käydä pelailemassa mutta pelikaveri puuttuu. En ole pelannut seurassa mutta en ole täysin aloittelijakaan.
- ........................
Laittakaa mailia [email protected], jotka kaipaavat pelikaveria. Missä käytte yleinsä pelaamassa? Itselläni on hankittuna yliopiston liikuntakortti, joten käytän yleinsä heidän tilojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564