näköjään palsta taas tosi hyväs mallis.
Valtavan hieno juttu,
17
144
Vastaukset
- tai ole
kiinnostunut sun jutuista. Täällä on monia joilla ei ole mitään hajua kuka sä olet, sorry:D
- nipokatti**
nyt ei tunnista kukaan.Eikä vois vähempää kiinnostaa sun kommentit.Mee himaas kasvamaan räkänenä.
- ap.
niin se olis oikiasti hieno juttu.
Uudistukset täällä palstalla on mun mielestä hyvä asia, mut niinku kaiken maailman tukiakin, niin samoin täällä käytetään nyt näitä uudistuksia vääriin tarkoituksiin, väärin tarkoitusperin jne. Jotta, älkää ihmetelkö, että miksi kaikki asiat on tässä maassa tehty niin vaikeaksi. - HooVee
ap. kirjoitti:
niin se olis oikiasti hieno juttu.
Uudistukset täällä palstalla on mun mielestä hyvä asia, mut niinku kaiken maailman tukiakin, niin samoin täällä käytetään nyt näitä uudistuksia vääriin tarkoituksiin, väärin tarkoitusperin jne. Jotta, älkää ihmetelkö, että miksi kaikki asiat on tässä maassa tehty niin vaikeaksi.oikeaa ja mikä väärää? Sun pitäisi vähän selventää tuota, niin asiasta voisi keskustella lisääkin.
- ap.
HooVee kirjoitti:
oikeaa ja mikä väärää? Sun pitäisi vähän selventää tuota, niin asiasta voisi keskustella lisääkin.
olikohan ylläpidon tarkoitus näillä uudistuksilla nostaa vuosia vanhat hetken mielijohteet takaisin etusivulle?
- HooVee
ap. kirjoitti:
olikohan ylläpidon tarkoitus näillä uudistuksilla nostaa vuosia vanhat hetken mielijohteet takaisin etusivulle?
mutta ylläpitäjä tekee muutoksensa palvelemaan koko suomi24:sta eikä tiettyä yksittäistä "kipeää" palstaa. Suurin osa palstoista on paljon hiljaisempia kuin "Miehen logiikkaa". Ehkä tämän palstan vakiokävijöillekin tekisi hyvää käydä keskustelemassa välillä jossain muualla kuin vanhojen tuttujen kanssa, varsinkin kun jotkut palstalaiset toisia niin kovasti ärsyttävät.
Mielestäni myöskään itsekritiikki yleensä ei ole tarpeeksi avauksia tehdessä, joten toivottavasti vanhojen oksennusten kaivelulla on edes kasvattava vaikutus. Edelleen vuosia vanhojen nostot ei mitenkään estä keskustelemasta aiheista, joista keskustelijoilla on jotain sanottavaa. Minä lukisin mieluummin palstaa jossa on kymmenen mielenkiintoista kirjoitusta / päivä kuin tuhat jaaritusta siitä mitä palstalainen x on sinä päivänä löytänyt nenäänsä kaivaessaan. - Hah ja huh
ap. kirjoitti:
Varmasti sinun pääkriteerisi täällä kirjoittelulle onkin ollut ylläpidon tarkoitusten tarkkailu ja pohdiskelu.
- ap.
HooVee kirjoitti:
mutta ylläpitäjä tekee muutoksensa palvelemaan koko suomi24:sta eikä tiettyä yksittäistä "kipeää" palstaa. Suurin osa palstoista on paljon hiljaisempia kuin "Miehen logiikkaa". Ehkä tämän palstan vakiokävijöillekin tekisi hyvää käydä keskustelemassa välillä jossain muualla kuin vanhojen tuttujen kanssa, varsinkin kun jotkut palstalaiset toisia niin kovasti ärsyttävät.
Mielestäni myöskään itsekritiikki yleensä ei ole tarpeeksi avauksia tehdessä, joten toivottavasti vanhojen oksennusten kaivelulla on edes kasvattava vaikutus. Edelleen vuosia vanhojen nostot ei mitenkään estä keskustelemasta aiheista, joista keskustelijoilla on jotain sanottavaa. Minä lukisin mieluummin palstaa jossa on kymmenen mielenkiintoista kirjoitusta / päivä kuin tuhat jaaritusta siitä mitä palstalainen x on sinä päivänä löytänyt nenäänsä kaivaessaan.maailmansa avartaminen ei ole kenellekään huono juttu. Se vaan pitää ensin uskaltaa, tai haluta omaehtoisesti tehdä. Tämä sopeutumattmuuteni ja kapeakatseisuutenihan on vain minun ongelmani.
- ap.
Hah ja huh kirjoitti:
Varmasti sinun pääkriteerisi täällä kirjoittelulle onkin ollut ylläpidon tarkoitusten tarkkailu ja pohdiskelu.
vaan palsta-addiktio, josta toivonmukaan pääsen kohta lopullisesti eroon.
- HooVee
ap. kirjoitti:
maailmansa avartaminen ei ole kenellekään huono juttu. Se vaan pitää ensin uskaltaa, tai haluta omaehtoisesti tehdä. Tämä sopeutumattmuuteni ja kapeakatseisuutenihan on vain minun ongelmani.
epäilyttää että tämä todennäköisemmin on parodiaa kuin itseironiaa. Ihan sama mulle:)
- ap.
HooVee kirjoitti:
epäilyttää että tämä todennäköisemmin on parodiaa kuin itseironiaa. Ihan sama mulle:)
tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut olla itseironinen tai parodinen. Jos täällä joku haluaa minuna esiintyä, niinkuin tuo timantin kommentin alle lisäyksen tehnyt tyyppi, niin se on hänen häpeänsä, jos sitä edes kykenee tuntemaan. Minulla taas ei palstalle taida olla mitään annettavaa, eikä tällä palstallakaan kyllä minulle mitään annettavaa. Tää palsta on mun mielestä siinä sortis, et tääl häviää enemmän kuin voittaa. Joten, mun nyt on vaan viisaampi pysyä toistaseksi poissa. Kiitti kommenteista, ja hyvää jatkoa! :)
- HooVee
ap. kirjoitti:
tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut olla itseironinen tai parodinen. Jos täällä joku haluaa minuna esiintyä, niinkuin tuo timantin kommentin alle lisäyksen tehnyt tyyppi, niin se on hänen häpeänsä, jos sitä edes kykenee tuntemaan. Minulla taas ei palstalle taida olla mitään annettavaa, eikä tällä palstallakaan kyllä minulle mitään annettavaa. Tää palsta on mun mielestä siinä sortis, et tääl häviää enemmän kuin voittaa. Joten, mun nyt on vaan viisaampi pysyä toistaseksi poissa. Kiitti kommenteista, ja hyvää jatkoa! :)
uskon että olet oikeassa. Joskus palstalla on annettavaa, joskus voi itsellä olla annettavaa palstalle ja useimmin sitten taas ei kumpaakaan, koska on parempi jatkaa eteenpäin tai tehdä jotain muuta. Hyvää jatkoa.
- ap.
ap. kirjoitti:
En ole tavannut yhtäkään palstalaista ja jos joku sellaista väittää, niin hän puhuu paskaa. En ala tuntemattomia kehumaan "vastapalveluksena" vaikka minua onkin täällä mielistelty.
- Hoovee
olla ihan yhteistä näkemystä siitä mikä on hyvä. Aikansa kutakin ja vaihtelu virkistää joten minunkin mielestäni kaikki on hyvässä mallissa. Joskus sitten taas jotain muuta.
jo ihan ikävä sua tänne palstalle kun eilen luin noita sun juttuja täältä :)
- ap.
mutta yleisesti kyllä motivaatio tänne kirjoittamiseen laskee entisestään, koska en minä ainakaan edes muista milloin tää palstan avaaminen olis positiivisesti yllättänyt.
- ap.
ap. kirjoitti:
mutta yleisesti kyllä motivaatio tänne kirjoittamiseen laskee entisestään, koska en minä ainakaan edes muista milloin tää palstan avaaminen olis positiivisesti yllättänyt.
en kyllä kaipaaa yhtähään palstalaista, että siinä mielessä turhaa tuollasta on mumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2426384Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1965946Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai175499Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j804191Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1433523Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1303323HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok233036Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan82502Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2632449- 1302284