Moi, olen parikymppinen tyttö ja haluaisin hutkia tennistä Vaasassa. Olen pelaillut kavereiden kanssa silloin tällöin, viimeksi viime kesänä. En ole aktiivinen lajin harrastaja, en ole siis pelannut missään seurassa tms, mutta jos sinäkin haluaisit oppia lisää ja tykkäät pelata pallopelejä, niin kerro toki innostuksestasi.
Pelikaveri Vaasasta?
pallopeleistä innostunut
1
196
Vastaukset
- Tapsakasiviis
Otsikko pisti silmään, vaasasta kun olen ja kesäliikunnat kuten tennis ollut viimeaikoina mielessä. Eilen tuli kausi avattua parin kaverin kanssa. Huutavaa pulaa ei siis pelikumppaneista ole, mutta kaikilla on kuitenkin omat aikataulunsa ja muut harrastuksensa niin välillä voi tulla pattitilanteita ettei saa ketään mukaan kun tenniskärpänen puree.
Olen sitä rumempaa sukupuolta ja viime vuonna tuli elämäni ensimmäistä kertaa tennistä palloteltua. Eli lähinnä pelaaminen on tuota hutkimista ilman sen hienompia teknisiä säväytyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986