Moi, olen parikymppinen tyttö ja haluaisin hutkia tennistä Vaasassa. Olen pelaillut kavereiden kanssa silloin tällöin, viimeksi viime kesänä. En ole aktiivinen lajin harrastaja, en ole siis pelannut missään seurassa tms, mutta jos sinäkin haluaisit oppia lisää ja tykkäät pelata pallopelejä, niin kerro toki innostuksestasi.
Vastaukset 1
- Tapsakasiviis
Otsikko pisti silmään, vaasasta kun olen ja kesäliikunnat kuten tennis ollut viimeaikoina mielessä. Eilen tuli kausi avattua parin kaverin kanssa. Huutavaa pulaa ei siis pelikumppaneista ole, mutta kaikilla on kuitenkin omat aikataulunsa ja muut harrastuksensa niin välillä voi tulla pattitilanteita ettei saa ketään mukaan kun tenniskärpänen puree.
Olen sitä rumempaa sukupuolta ja viime vuonna tuli elämäni ensimmäistä kertaa tennistä palloteltua. Eli lähinnä pelaaminen on tuota hutkimista ilman sen hienompia teknisiä säväytyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496