Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Exel Chill! mitä mieltä???

Exel...

Niin mitä mielt olette exelin uudesta mallistosta, itse tilasin jo ja olen pitänyt sitä limited editionia jo kädessäkin ja todella upean tuntunen mitäs mieltä työ ootte?

94

10886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manu69_

      Eilein sain Chill 2.7:n käteeni, ja kovasti odottelen siis seuraavai treenejä! :) Eli erittäin hyvältä tuntunut.

      • 9 vuotta pelannut

        Chill tuntuu kädessä kyllä hyvältä ja jämäkältä, mutta odottakaas vaan kun pääsette tositoimiin... Ensinnäkin kun lapaa muokkaa siitä tulee aivan outo eli se vääntyy niistä kohtiin mistä ei kuuluisi. Jos lapaa jättä muokkaamatta on tunnelma sama kun lapiolla pelais ranarit lähtee pitkin vittua ja lämärit ei nouse sitten kirveelläkään. Suosittelen ettette osta KO mailaa.


      • p3te
        9 vuotta pelannut kirjoitti:

        Chill tuntuu kädessä kyllä hyvältä ja jämäkältä, mutta odottakaas vaan kun pääsette tositoimiin... Ensinnäkin kun lapaa muokkaa siitä tulee aivan outo eli se vääntyy niistä kohtiin mistä ei kuuluisi. Jos lapaa jättä muokkaamatta on tunnelma sama kun lapiolla pelais ranarit lähtee pitkin vittua ja lämärit ei nouse sitten kirveelläkään. Suosittelen ettette osta KO mailaa.

        9-vuotta pelannut mutta hel***in tyhmä. Se on edelleen makuasia se että pitääkö jotain vai ei. Itse pidän oikein paljon Chillistä! ja sen ominaisuuksista. P.S. Samantapainen kommentti oli myös Youtubessa mitä katselin...


      • tontsaoujee

      • kokemusta on::))
        9 vuotta pelannut kirjoitti:

        Chill tuntuu kädessä kyllä hyvältä ja jämäkältä, mutta odottakaas vaan kun pääsette tositoimiin... Ensinnäkin kun lapaa muokkaa siitä tulee aivan outo eli se vääntyy niistä kohtiin mistä ei kuuluisi. Jos lapaa jättä muokkaamatta on tunnelma sama kun lapiolla pelais ranarit lähtee pitkin vittua ja lämärit ei nouse sitten kirveelläkään. Suosittelen ettette osta KO mailaa.

        pettele pelaamaan!!!!!!!


      • osaava pelaaja
        kokemusta on::)) kirjoitti:

        pettele pelaamaan!!!!!!!

        opettele pelaamaan kun et osaa!!!!chillillä vedot lähtevät hyvin


      • jermujermu2
        9 vuotta pelannut kirjoitti:

        Chill tuntuu kädessä kyllä hyvältä ja jämäkältä, mutta odottakaas vaan kun pääsette tositoimiin... Ensinnäkin kun lapaa muokkaa siitä tulee aivan outo eli se vääntyy niistä kohtiin mistä ei kuuluisi. Jos lapaa jättä muokkaamatta on tunnelma sama kun lapiolla pelais ranarit lähtee pitkin vittua ja lämärit ei nouse sitten kirveelläkään. Suosittelen ettette osta KO mailaa.

        9 vuotta pelannut! Olen tismalleen samaa mieltä ja tismalleen samanlainen kokemus.. nyt ostin uuden soft lavan tuohon.. kokeilen sillä.. mutta varsi on 2.5.. en tiedä miten sopivat yhteen?

        Mut tuo maila on muuten kuin rautakanki.. olin kentän maalitykki vuosia kunnes ostin tuon mailan.. olin vain niin pöljä että väkisillä yritin pelata puol vuotta tuolla.. muka että tuntuma löytys.. ihan sama olis lapion kanssa heilua kentällä.. paska maila.


    • CHILL!

      Hyvä maila, suosittelen kaikille jotka ovat vähänkin aikaa pelanneet salibandya. Double grip system, hyvä juttu. Mailan lyhentäminen on helppoa.
      Itse en ole vielä ostanut mutta kauppa on jo valmiina,
      mulle varattu sieltä maila joten kaikki hyvin. x)
      9/10 Mailalle annan arvosanaksi

    • Exel

      Todella hyvä lapa , varsi ja grippi Hintaan nähden (79,90e) prismassa


      SUOSITTELEN KAIKILLE !

      • Josba?

        chill on loistava maila kannattaa ostaa jos harrastaa jos et harrasta vähän turhan kallis hanke. Mutta jos osaa pelata niin loistava.


      • JuuNääs
        Josba? kirjoitti:

        chill on loistava maila kannattaa ostaa jos harrastaa jos et harrasta vähän turhan kallis hanke. Mutta jos osaa pelata niin loistava.

        Itel ei oo sinänsää chill mailaa mut SB lapa on tos mun exel E 3,0. Suosittelen kaikil lapaa/mailaa kikat, vedot lähtee iha vitun hyvi. Ja mun mielest lapaa ei tarvis ees käyristää yhtää se menee heti pilal jos sitä alkaa vääntelee sil onnistuu kikat ilma mitää käyrää!!


      • ug,hjj
        JuuNääs kirjoitti:

        Itel ei oo sinänsää chill mailaa mut SB lapa on tos mun exel E 3,0. Suosittelen kaikil lapaa/mailaa kikat, vedot lähtee iha vitun hyvi. Ja mun mielest lapaa ei tarvis ees käyristää yhtää se menee heti pilal jos sitä alkaa vääntelee sil onnistuu kikat ilma mitää käyrää!!

        OKS SIIT SUN MAILST MENNY JOTAI RIKKI TAI JOTAI? KU JOTKU SANO ET NIIL OIS MENNY RIKKI LAPA TAI SIT VARSI. d:) XD d;) d;(


      • chill! hullu

        AIVAN PARAS SUOSITTELEN KAIKILLE KOKEILE IHMEESSÄ!!!!!!!!:D


      • j
        JuuNääs kirjoitti:

        Itel ei oo sinänsää chill mailaa mut SB lapa on tos mun exel E 3,0. Suosittelen kaikil lapaa/mailaa kikat, vedot lähtee iha vitun hyvi. Ja mun mielest lapaa ei tarvis ees käyristää yhtää se menee heti pilal jos sitä alkaa vääntelee sil onnistuu kikat ilma mitää käyrää!!

        samaamieltä menee vaan pilalle ku alkaa käyristelemään


      • no hitto
        ug,hjj kirjoitti:

        OKS SIIT SUN MAILST MENNY JOTAI RIKKI TAI JOTAI? KU JOTKU SANO ET NIIL OIS MENNY RIKKI LAPA TAI SIT VARSI. d:) XD d;) d;(

        mul on chill 3.2 ja siit on menny piha peleis ja salis lapa iha paskaks mut hyvä maila muute ollu ja lapa, mut helposti menny rikki


    • rikkipoikkipinoon

      viikko sit ostin ja tänää kaveri treeneissä polkas lavan päälle ni varteen tuli halkeama :( toiselta pelikaverilta on myös katkennu chillin 2.7 varsi.. en tiiä mut mulle vaan tuli tunne et se varsi ei kaikista kestävin o..:(

      • Wesc97

        Onkoha toi chill 2,7 mul liian jäykkä oon 12v pituutta löytyy 170,5cm ja painoo joku 60kg ni onkoha se liiän jäykkä ranteihin ja lämyihin. muute oon pakki... vastailkaa......


      • nooba n1

        mun yhellä haverilla oli chill 2.7 ja se meni 1kk sen ostamisen jälkee poikki :(


      • eskojoj
        Wesc97 kirjoitti:

        Onkoha toi chill 2,7 mul liian jäykkä oon 12v pituutta löytyy 170,5cm ja painoo joku 60kg ni onkoha se liiän jäykkä ranteihin ja lämyihin. muute oon pakki... vastailkaa......

        EI TODELLAKAA ite oon kymmene ja pelaan 2.7


      • randomguy strikes
        eskojoj kirjoitti:

        EI TODELLAKAA ite oon kymmene ja pelaan 2.7

        näin se kävi. nyt kaikki tietää et suomi24 on täynnä ipanoita : (


    • fgfgh

      ite en oo oikein perilla noista hommista niin mitä tarkottaa sb ja mb? mitä eroa?

      • assssd

        SB - Soft Blade, eli pehmeä lapa.
        MB - Medium Blade, keskikova lapa.
        HB - Hard Blade, kova lapa.


    • Äyskärimies

      Mulla on itellä Master 2.5 varsi ja lapana kiiltäväpintanen chill-lapa(SB). Tää yhdistelmä toimii tällaselle kädettömälle pelimiehelle oikein hyvin. Ei vaan pallo pysyy todella hyvin hallinnassa ja laukauksetkin lähtee paremmin kuin mitä Bossy-lavalla.

      Toi kiiltäväpintainen lapa toimii mulla paremmin kuin mattapintanen, koska pelialustana on tahmea matto, jossa mattapintanen ei tahdo kulkea kunnolla.

      • lämy

        mun kaverilla on chill ja sillä lähtee tosi kovat lämyt kannatan:)


      • Exeli on paras...
        lämy kirjoitti:

        mun kaverilla on chill ja sillä lähtee tosi kovat lämyt kannatan:)

        Jos aiotte ostaa jonkun 40-80 arvoisen mailan, suosittelen tätä mailaa. Mikäli olet n. 145-158cm, kannattaa ostaa Exel Chill 3.0, koska se on 90cm ja todella kestävä maila. Itse pelaan tällä ja tuntuu todella hyvältä.
        Itsellä on viimeisissä 5 ottelussa tehtynä 3 maalia jokaisessa ottelussa. Olen kylläkin harrastanut kyseistä lajia peräti 10 vuotta. :)


      • (:

        bossy on ehkä exelin turhin lapa koskaan, sitä ei voi vääntää vedot lähtee miten sattuu ja kiertorannarin yrittäminenkin on itsemurha


      • ähäää
        (: kirjoitti:

        bossy on ehkä exelin turhin lapa koskaan, sitä ei voi vääntää vedot lähtee miten sattuu ja kiertorannarin yrittäminenkin on itsemurha

        hölmö lämmitä se lapa eka kunnoll ja sit väännä


      • lämy kirjoitti:

        mun kaverilla on chill ja sillä lähtee tosi kovat lämyt kannatan:)

        sain tänään exel CHILL mailan avan HYVÄ!!!!!


    • tietää mailoista

      aivan paska maila. älkää ostako chiliä koskaan normi käyrä ihan perseestä lapaa ei pysty kunnolla käyristämään ja ranteilla ei mitään osoitetta. kunnon kynämiehille maila jos haluatte tehdä vähänkään muuta kuin kynäillä ja hiroa palloa kulmassa niin ostakaa kunnon maila esimerkiksi unohocci

      • sikakakka

        älkää pliis ostako, on ihan paska meni heti rikki. hankkikaa joku kunnon maila niinku bow28!


      • --perjantai--

        chill on paras työnnä hanuriis se unicokki se o perseest. chilii saa käyristettyy ja sill lähtee ranne ja lämy ja sill voi kynätä -.- pälli.


      • rettr

        työnnää mulkuus se pillittäjä.chill on paras ja bow 28 o paska. väität sitä vaa hyväks ku sull o semmone.


      • lol xd

        nii just pidä vaaa se turpas kiinni ja työnnä se sun unihoccis su mutsin perseesees oot vaa nii paska pelaaja et et osaa pelaa vittu chillil chilli on tarkotettu sellasille jotka oikeesti osaa pelaa ja unihockit sellasille vitun 0 vuotiaille noobeille kuten sullleeee!!!!!!!!!!!!!


      • hardihagadihau

        hyvin sinäkii tunnut tietävän asiasta ku et ees nimee osaa kirjottaa :)


      • fjfn
        lol xd kirjoitti:

        nii just pidä vaaa se turpas kiinni ja työnnä se sun unihoccis su mutsin perseesees oot vaa nii paska pelaaja et et osaa pelaa vittu chillil chilli on tarkotettu sellasille jotka oikeesti osaa pelaa ja unihockit sellasille vitun 0 vuotiaille noobeille kuten sullleeee!!!!!!!!!!!!!

        unihockit on perseest chillit on perseest fat pipe Jai alai 27 iha vitu hyvä!


    • Tep123

      paljonkos tommonen exel chill 2.7 red maksaa?

      • jojojojojojojojo

        kyl se vähä sama verra maksaa ku se valkonenki maksaa eli noin 70-90


      • 155cm
        jojojojojojojojo kirjoitti:

        kyl se vähä sama verra maksaa ku se valkonenki maksaa eli noin 70-90

        oon noin 155cm ja mun maila on about 110cm onko se liian pitkä?


      • chill kylmä

        red maksaa 40€ mut se 0n aika lyhyt


      • a
        155cm kirjoitti:

        oon noin 155cm ja mun maila on about 110cm onko se liian pitkä?

        on. n. 5cm navan yläpuolelta poikki, ni on aika kohillaan.


      • hardihagadihagadihau
        155cm kirjoitti:

        oon noin 155cm ja mun maila on about 110cm onko se liian pitkä?

        muute iha jees mut noin pitkiä mailoja ei oikei mistää löy'y


    • toubi15

      kannattaa ostaa chill koska siinä on hyvä lapa,varsi ja grippi mä ainakin suosittelen. Esim meijän monella joukkuellaisella on chilli ja mä itekki oon kokeillu sitä jä ostan sen tänäviikkona.:) XD

      • fat pipe!

        30 egen mailat on paljo parempii ku chill,se on tönkkö paska.


      • hei tajutkaa
        fat pipe! kirjoitti:

        30 egen mailat on paljo parempii ku chill,se on tönkkö paska.

        se on pelaajast kiinni eikä mailast


      • IFF lapamestari
        hei tajutkaa kirjoitti:

        se on pelaajast kiinni eikä mailast

        Kokeilkaa double curve paljo parempi ku chill!


      • hardihau
        IFF lapamestari kirjoitti:

        Kokeilkaa double curve paljo parempi ku chill!

        double curven ainut hyvä puoli on sen näkö. muuten ihan turhaa paskaa


    • UNIHOC

      No joo siis tää on iha mun oma mielipide, mut mulla oli exel chill 2.7 kai mut ei ollu kovin hyvä. Ainaki mulla tuntu selässä ku pelasin sillä. Kylhän se siit pituudestaki saatto olla mut ei se ollu niin hyvä ku luulin muutenkaa. Ei vedot lähe kauheen kovaa ja lapa on aika huono...

    • RRAZZOR

      Varsi on hyvä kun se on niin kevyt. Mutta se lapa on niinku mela. Sillä vois meloo, Chillin varteen vaan megalomaniac-lapa tai X-Series lapa niin kyllä passoo.

    • Pete.k

      Täällä taas osa pätijöistä henkiseltä iältä korkeintaan 8-vuotta.

      Se on aivan omista tarpeista ja mieltymyksistä kiinni mikä maila on hyvä ja mikä sopii. Toiset tykkää Exelistä, toiset Unihocista jne. Makukysyms hyvin pitkälti: turha kiistellä. Jos toinen tykkää jostain niin en minä mene sille aukomaan siitä. Toki pienen provokaation läpällä saatan heittää..

      Kannattaa ennen ostoa kokeilla mahdollisin keinon mailaa ja tunnustella miltä tuntuu. Sopiva jäykkyys jne. Kaikilla omakohtaista. Itse esim. tykkään pelailla 26mm fexillä. Toki pieniä eroja valmistajilla flexin suhteen. Numeroihin ei aina kannata luottaa.


      Itse omistan tällä hetkellä Blastin Rickie 27 King Series -mailan, joka on todella hyvä omasta mielestäni. Kaverini ei taas tykkää.

      Itse aiheeseen: omasta kokemuksesta Chill! on hyvä maila. Lavan käyristys valmiiksi helpottaa vetoja jne. Varsi on hyvä ja kevyt DoubleGrip -systeemineen. Huom. ovaali ja pyöreä varsi, josta suosin pyöreää (kun omistin em. mailan)

      Lavan taivutuksesta sen verran, että chilliä alunperin ole tarkoitettu kauheaan vääntelyyn ja muotoiluun, vaan valmis pelikelpoinen käyristys. Toki sitä pystyy muokkaamaan ja vääntelemään, mutta tuloksesta ja tästä ei ole omakohtaisia kokemuksia. Ja jos ei lapa miellytä, voi vaihtaa.

      Kaikki mailat kestävät yleensä sen normaali pelaamisen ja käytön. Ei välttämättä johdu mailasta tai merkistä. Jos käytät asiallisesti, pitäisi kaikkien mailojen kestää

      Ja ylemmällä palstaa kiistellään Fatpipe Bowista ja Chillistä.
      Taas omakohtaisista kokemuksista kaapista löytyy S- Bow26 (melkein sama maila kun Bow), josta itse pidän todella paljon. Varsi lähempänä ruumista käyryyksineen helpottaa varsinkin kiertorannetta, ja antaa voimaa vetoihin. Lapana tässä wiz, jota on käyristetty... Alkaa mennä aikalailla offtopicin puolelle joten anteeksi ja koittakaa kestää. Mutta viestin ydin selvillä.

      P.s. Ei maila pelaajaa tee, vaan pelaaja itse. (Mutta maila voi vaikuttaa hieman asiaan)

      Tämä teksti on lähinnä minun oma mielipiteeni asiasta, eikä muitten näkökulma.

      • Tiemuuu

        Hienoa että asiallisia viestejä aina ripoteltu sinne tänne! Alkaa naurattamaan jo nämä

        "nii just pidä vaaa se turpas kiinni ja työnnä se sun unihoccis su mutsin perseesees oot vaa nii paska pelaaja et et osaa pelaa vittu chillil chilli on tarkotettu sellasille jotka oikeesti osaa pelaa ja unihockit sellasille vitun 0 vuotiaille noobeille kuten sullleeee!!!!!!!!!!!!! "

        -linjan kommentit, jotka kuitenkin saa plussia. Mutta mailoista, löytyykö yhtään unihocin mailaa? onko mielipiteitä? on ollut suunnitelmissa ostaa kuun lopussa ensimmäinen unihocin maila


      • hardihauppa
        Tiemuuu kirjoitti:

        Hienoa että asiallisia viestejä aina ripoteltu sinne tänne! Alkaa naurattamaan jo nämä

        "nii just pidä vaaa se turpas kiinni ja työnnä se sun unihoccis su mutsin perseesees oot vaa nii paska pelaaja et et osaa pelaa vittu chillil chilli on tarkotettu sellasille jotka oikeesti osaa pelaa ja unihockit sellasille vitun 0 vuotiaille noobeille kuten sullleeee!!!!!!!!!!!!! "

        -linjan kommentit, jotka kuitenkin saa plussia. Mutta mailoista, löytyykö yhtään unihocin mailaa? onko mielipiteitä? on ollut suunnitelmissa ostaa kuun lopussa ensimmäinen unihocin maila

        unihocit kestäviä, kevyitä ja todella hyvät syötöt lähtee. haittapuolena se että todella kallis.


    • kooveefani

      musta ihan ookoo grippi ja varsi paitsi lapa on ihan vitun sukka lämmeistä tulee roikkoja ja kaikki vedot on muutenkin sillä sukkia en suosittele varsinkaan soft lapaa arvosana on 6/10 muuten se on loisto maila jos ei ois niin sukkaa lapaa

    • suosittelen

      Chill is best! pallo pysyy hyvi lavas ja laukaukset lähtee kovaa. Suosittelen Chill!:iä kaikille jotka osaa pelata :D

    • makuasia

      ja muuten ... se on makuasia mistä mailasta pitää, mulle sopii parhaiten CHILL! myös pituudella on merkitystä.

    • kyllästynyt ininään

      niinpä CHILL! on hyvä maila! ne jotka ei pidä CHILL!:ist on paskoja pelaajia esim unihoc fanit ... unihocci on perseest! suosittelen exelin mailjoa koska ne on kestäviä ... ei chill 2,7 mee rikki ellei sitä hakkaa urpot ... exelin chilliä käyttää myös jotkut suomen maajoukkuepelaajat! se ei siis voi olla huono maila!!!

      • kyllästynyt provoon

        "ne jotka ei pidä CHILL!:ist on paskoja pelaajia esim unihoc fanit ... unihocci on perseest!"

        Hienosti palautit keskustelun asialinjalle : ) onkos itsellä sattumoisin yhtään unihocin mailaa?


      • adsaasd
        kyllästynyt provoon kirjoitti:

        "ne jotka ei pidä CHILL!:ist on paskoja pelaajia esim unihoc fanit ... unihocci on perseest!"

        Hienosti palautit keskustelun asialinjalle : ) onkos itsellä sattumoisin yhtään unihocin mailaa?

        ei mut se on silti! !!!


    • Ihan hyvä

      Chill! lavasta en tykkää mut 2.7 flexinen varsi on todella hyvä.
      Exel X lapa on parempi ku Chill! ainakin minun mielestäni.
      Varsi 10
      Lapa 7
      Grippi 9

    • exel maila

      Minä itse saan kahden viikon päästä mutta haluaisin tietää että onko järkee ostaa.Olen itse 150 pitkä ja painan 39 kiloa niin et kannattaisko ostaa???? Sais 40 uutena.

      • Tiemuuuu

        noilla ulottuvuuksilla pitää ottaa vähintään 26 mm taipumalla oleva maila ja sahata sopivan pituiseksi... jos käsi on pieni, kannattaa ottaa sellainen missä ei ole varsi kauhean iso että saa kunnon otteen. Itse maila on melkein toissijaista: kyllä kaikilla pelaa, kunhan nuo jutut pistää kuntoon


    • Joo...

      Mul on Exel Chill! 3.6 ihan hyvä maila ja lähtee ihan hyvin rankutki eikä taipuile ollenkaa!

    • Exel chile play win!

      Mulla on exel chile ja se on oikeesti yli hyvä harhautuhset ja vedot lähtee hyvin ja lämäri nousee helposti ja tarkasti.Suosittelen mailaa kaikille jotka on hyvii ja tarvii uuden mailan. Arvosana 9/10

    • hauskaa puuhaa

      Oletteko vaihtaneet lapaa tuohon exel chill-mailaan? Minulla oli ainakin lapa liimattu kontaktiliimalla kiinni eikä ollut mitenkään mukava vaihtaa.

    • turvat kii

      pete.k oon täisin samaa mieltä ei maila pelaajaa tee ja te saa***** urpot ette älyy että ihmisel saa olla ihan mikä tahansa maila ja ennenku ruppeette vidduilee nii osta iten täs lähi aikoina chillin lavan exelin mailaan. ja työ jotka haukutte sen mailan niin ootteko ikinä pelaanneet sillä se voi olla vaikka kuinka hyvä ja ittekin oon testannu ihan helskutan jäykkää mailjaa jossa ei ollu krippii ja sil lähti ihan helve*** hyvin!!

    • mörköloistaa

      jjoo ite ainaki ostin chilin ja hyvä maila on. Ainut miinus joka ei mailasta johdu vaa tekijästä että alempi ruuvi ei ottanut kiinni ollenkaa varteen koska vartta ei ollut kunnolla työnnetty lapaan kiinni.. -.- mikäs siinä. sälöjä tuli varren sisää ko laukas ja räsähti. pikkuvitutus.

    • SäbäPro

      Aion ite ostaa tänää Exel Chill! 3.4 Gold Round, oon kokeillu ja tuntu ihan mahtavalta mun kätösissä! Rannarit lähti ja maaleja tuli ku liukuhihnalta! Suosittelen kaikille jotka rannareista pitävät! :)

    • Salibandaaja

      Ite sain vähän aikaa sitte Exelin Ambush 3.0 mailan Chill! lavalla. Ihan hyvältä on tuntunu eikä oo menny ainakaa vielä rikki.(: Itelle on siis simppeli ja mailallahan oli pituutta 95..

      • mailan ostaja

        onko Exel Ambush 3.0 Chillin lavalla sitte hyvä vai kannattaisko siihen laittaa X sän lapa??


      • kyseliä

        meinasin hankkia ton Exelin Ambush 3.0 mailan kysysin onko toi varsi mukava käteen???


      • zingzong6969bolzit
        kyseliä kirjoitti:

        meinasin hankkia ton Exelin Ambush 3.0 mailan kysysin onko toi varsi mukava käteen???

        se on iha vitu hyvä


    • pelaaja 3123

      chill on ihan hyvä maila lapaa lukuunottamatta, grippi on saamarin hyvä ja varsi ok mut lapa on sukka. Fat pipe on paljon parempi. hommatkaa vaikka wiz tai rage!

    • TosiPelaajaC

      Ite ostin tänää ton Exelin Chilli, ja kyllä tuntuu et sillä lähtee, suosittelen Exell Chill! 3.4 Goldia!

      • IFK 4 EVER!

        3.4 käy jousipyssystä :DDDD mut joojoo Chill! on hyvä


    • captain serios

      aivan mahtava maila ite pellaan sillä noissa turnauksissa huomena on ruukissa ja ens viikon tiistaina on siikajoella mutta suositelen sitä aivan kaikillejotka harrastaa salibandyy!!!!!!!

    • XD

      minä ostin tänään exelin chill! ja ensi kokeillut ovat iha hyvältä tuntuneet

    • x lapa

      itel on exel master ja siihen vaihoin x lavan ja vedot ja rannarit lähtee vähä liianki hyvi.loistava lapa toi x lapa.

    • xxxxdnnnsjj

      Onhan toi CHILL! iha Ok Mut itse ostan exel double curve uniflex:in se on paljon parempi siin on vinkkura varsi joka ranne on ylänurkassa ja halutessa vaikka alhaalla Lämikki lähtee jos osaa mahottoman huippu ja viel kohtuu hintanen lisäksi hieno

    • tfghfdfnf

      en nyt sit sanois siit doublecurvest jos ei oo enne pelannu sil.ite koitin kaverin double curvee nii se on ihan paska maila jos ei oo enne pelannu.turhaa heittää ylii 100e johoki paskaa mailaa mil ei oo enne pelannu.

    • nåådendål

      Ostin tuossa tuon doublecurve uniflexin, eikä tosiaankaan ollut turha ostos, 35 euroa intersportin alekorista.

    • fewhrwh

      nii mut oot varmaa joku 100cm-150cm pitkä järkä nii ei ihmekkää ku makso nii vähä mut tarkotan näit 101cm pitkii mailoi jotka on doublecurvee nii en laita semmosee rajaa ees yli 60e et mieluummi chill ku doublecurve

    • chillfan

      khyll toi chill on vaan hyvä syötöt lähtee hyvin normi rannarit ja kierrerannarit lähtee hyvin oma arvosana 9/10

    • jeppe1001

      Maila on hyvä vaikka oli vähän katkasu ongelmii... Et piti vähä fiksaa mut parempi ku vanha tai no nykyään se on ``varamaila`` mut chill on siis parenpi kuin se eikä hinta päätä huimaa. Eilen ostin ja hyvältä tuntu heti eka ``kuivaharjotus``. Mutta se on vaan oma mielipide mutta se on pelaaja joka pelaa eikä maila mutta kandee olla välineet kunnos kuiteski.

    • tarkka

      mulla on chilli vedot on tarkat makso noin 69-79e hyvä maila

    • Lepo vaan.

      Itellä menee Chillin valkoinen MB lapa kuukaudessa niin pehmeeksi, että alkaa pikku hiljaa kypsyttää, Lavan rakenne on vissiin jotenkin outo/heikko. Jos vertaa vaikka FP:n ORC-lapaan tai Exelin Megalomaniac MB lapaan, niin todella eri maailmasta vaikka kuinka olisi MB lapoja. Nyt olen siis tämän vuoden puolella about 60euroa tuhlannu nuihin chillin lapoihin. Ajattelin kokeilla jos tollanen "krominen" kestäs vähä pitempään pehmenemettä.

      Asian pointti oli siis että hyvä lapa ja varsi, melko kalliita vaan lavat ainakin täällä savossa.

      • pillu 69 ah ah AH

        ime isäs boltseja


    • unihocplayer

      chillissä on hyvä varsi ja krippi mutta lapa on paska. luottakaa unihockiin kaikki lähtee hyvin. :DDDD

    • kapteeniitse

      mulla itellä Chill! pink oval 99cm ja se on iha sairaanhyvä MB lavalla ite pelannu säbää jos 4vuotta sarjassa ja kyl huomaa että ei mitää leluja ole tommoset mailat!!

      • XD King's

        Nii


    • hirvi

      suosittelen exelin mailoista joko doublecurve tai chill tai attack 3,0

    • XD King's

      Onko doublecurve hyvä maila

      • -76

        2.7 chillillä pari vuotta pelannut ja istuu käteen kuin hanksa eli itse tykkään. Curve kulkenut mukana treeneissä vuoden ja silloin tällöin tulee sitäkin käytettyä, rannari lähtee mukavasti vaikka itse suorasta varresta tykkäänkin enemmän.


    • jannu maailmat

      Ostakaa Fat Pipe Jai-Alai ja älkää kitiskö, siinä on hyvä maila ja lapa esikäyristetty. Vedot lähtee hyvin, itse pelannut jo 6 vuotta ja veto lähtee noin 180km/h pituutta on 168cm ja painoo 62kg.

    • ihaokseon!!!!

      iha vitun retu maila.. joku chili

      • puktu

        Chillin paras osa on lapa ei mikään varsi. mut must kandee ostaa oxdog Fusion 3.2 on PARAS


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe