eläkeläistä? Eli sairaseläkkeellä olevaa alle 45vuotiasta. Mitä ajattelet heistä?
Kuuluuko ystävä/tuttavapiiriisi
11
243
Vastaukset
ai sellanen nimitys. Äkkiseltään tulee mieleen kolme. Yksi selän takia, yksi reumasairauden takia ja yksi mielenterveydellisten ongelmien takia. Kellään ei taida olla farkkutakkia. Tai ehkä yhdellä? Heissä ei ole mitään yhteistä keskenään joten en osaa ajatella heitä ryhmänä.Yhden sairaseläke on isompi kuin monen ihmisen palkka. Ajattelen, että on heidän kannaltaan kurja että heillä on sairaus, mutten ajattele heitä mitenkään sairauden kautta.
- olen tosi jobaut!
Tunnen itseni.Olen rauhallinen,kuten Risto Ranta CD:llään kehoitti minua.
Osaan löytää itsestäni avaimen.Työnnän sen sisälleni.
Lennän kohti varpuslaumaa, se pöreilee penkkien päällä.
Maassa on turvani, mullassa on vararavinneni.
Kuvittelen itselleni kahta pulssia.
Olen eteisyyksieni mahjavsskooleksissa.
Voin avata silmäni, ja lekottaa raajojani.
Kiitos, Risto Ranta, että saan taas kävellä.
(LÄHDE/-viittaus :// Risto Ranta, mielenterveysseura,CDt rauhoittavalla musiikilla sekä Rannan puheella.). - vänksy
tunne. En ole ajatellut mitään.
Yksi nainen. - Pitkäaikaisin lapsuudenystäväni. - Silloin kun ajattelen häntä erityisesti, mietin kuinka elämä sentään on kohdellut minua silkkihansikkain, ainakin toistaiseksi.
- rusalkaa
kaikkien ihmisten kaikenlaisia asioita. Luulen, että jokunen on sairaseläkeläinen. Olen nykyään aika monen ihmisen kanssa tekemisissä...enkä ole ensisijaisesti kiinnostunut siitä, mistä kukakin elantonsa saa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 54738
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450