Tekaisin anonyymin profiilin facebookkin ihan tirkistelymielessä. Iski apatia ku näki minkälaisia "verkostoja" lapsuudenaikaiset tutut ovat vuosien saatossa muodostaneet.....
Sit tuli mieleen, että montako nimee sun naamakirjassa on?
Monenko kanssa niistä oot harrastanut vaakamambo?
Pisti vaan hymyilyttää ku erään poken/vartija/personal trainerin naamakirja muistutti "sängynpäätyä lovineen". Onks se isokin meriitti naiselle päästä jonkun facebook-listalle :)
Olipas masentavaa....
25
186
Vastaukset
- kukkonen.
*ihminen jolla ei ole omaa elämää kyylää toisten elämää*
Richartti kirjoitti:
Mä oon täysin tietoinen siitä, että mun oma henkilökohtainen elämä päättyi keväällä 2003.
.
Mun henkilökohtainen elämä päättyi 1991. Tosin täytyy kyllä sen verran leveillä, että se alkaa taas tuossa viimeistään 2013 kun nuorimmainenkin täyttää 18v. Tosin se jo haaveili että muuttaa sitten peruskoulun jälkeen pidemmälle koulun perässä.
Se tietäisi itsenäisen uuden elämän alkua jo parin vuoden päästä... voi lol.. :)
.
ainoastaan kahden kanssa, onko hyvä vai paha???
Richartti kirjoitti:
....olettaen, että oot ollut "sinkku" vuosia(?)
ja toinen entinen rakastajatareni.
ei miul ole kuin 9 facebook kaveria niistä 7 naisia, kaksi naisista on sukulaisia jotka asuvat uruguayssa, kolme platonisia kavereita
- ...
En ole koskaan vieraillut facebookissa. Ajatus on luotaantyöntävä.
Mulle iski uteliaisuus, kun parin kuukauden aikana useampi ihminen on kysellyt oonko facebookissa. Tsekkasin palvelun ja totesin että ei siellä ole mulle mitään sellaista minkä takia haluaisin sinne itseni "ilmoittaa".
- Serpico
Mä luulen että se on kyseisille akoille meriitti :D Mä olen nähnyt vastaavia verkostoja.
Ne oli lähinnä niitä joiden arvomailmaa en osannut edes nuoruudessani(kaan) arvostaa. Tosin osa niistä oli ihan hauskaa baariseuraa tjms.
- vänksy
Monenko kanssa niistä oot harrastanut vaakamambo?
1 ja ½ miehen kanssa. Kauheeta. Mitähän kaikki nyt oikein ajattelee.:/- Serpico
Mutta mä mietin sitä puolikasmiestä. Että millä tavalla se on puolikas ja että toivottavasti ei tiedä että tarkoiktat häntä :/
.
Kerro nyt mitä toi puolikas mies tarkoittaa. En keksi millään miten se on mahdollista :)
.- vänksy
Papu.Sparrow kirjoitti:
.
Kerro nyt mitä toi puolikas mies tarkoittaa. En keksi millään miten se on mahdollista :)
.et otetaan vaatteet pois jossain yli kolmen promillen humalassa, sit aletaan asettautumaan yhdyntäasentoon. Se kaikki säätäminen kestää ehkä jonkun vartin/20 minuuttia, sit melkein jo aletaan hommiin, niin sit toinen sammuu. Se on puolikas yhdyntä.
vänksy kirjoitti:
et otetaan vaatteet pois jossain yli kolmen promillen humalassa, sit aletaan asettautumaan yhdyntäasentoon. Se kaikki säätäminen kestää ehkä jonkun vartin/20 minuuttia, sit melkein jo aletaan hommiin, niin sit toinen sammuu. Se on puolikas yhdyntä.
...hävetti jälkeen päin niin paljon, että toista kertaa ei kehdannut yrittää?
vänksy kirjoitti:
et otetaan vaatteet pois jossain yli kolmen promillen humalassa, sit aletaan asettautumaan yhdyntäasentoon. Se kaikki säätäminen kestää ehkä jonkun vartin/20 minuuttia, sit melkein jo aletaan hommiin, niin sit toinen sammuu. Se on puolikas yhdyntä.
.
Siis sellainen yritys. Juu, kyllä siitä puolikas sopii antaa kun koko homma oli puolikas ;)
.- vänksy
Richartti kirjoitti:
...hävetti jälkeen päin niin paljon, että toista kertaa ei kehdannut yrittää?
minä, joka sammui. Mutta siis teoriassa se ois voinut olla kumpi tahansa. Mitä hävettävää tollasessa nyt on.. oppii vaan ettei kannata sammumispisteessa harrastaa seksiä.
vänksy kirjoitti:
minä, joka sammui. Mutta siis teoriassa se ois voinut olla kumpi tahansa. Mitä hävettävää tollasessa nyt on.. oppii vaan ettei kannata sammumispisteessa harrastaa seksiä.
.
Se ärtsin hyvä video jolle nauroin vatsa kippurassa pitkään. Ei nyt välttämättä suhun osu mutta humalaisista tuli mieleen.. jostain syystä.. mustakin tuntuu että se vois osua muhun.. Siinä pari humalaista aikoo harrastaa seksiä. Hitsit kun en muista sen nimeä tms. Se oli kyllä hyvä :)
.- nussima lutka.
Vittu miten porukka täällä kehtaa tunnustaa tollasia? Ei se ole edelleenkään mikään meriitti.
"Nussin feisbuuk kamuja."
Ei juma. - vänksy
nussima lutka. kirjoitti:
Vittu miten porukka täällä kehtaa tunnustaa tollasia? Ei se ole edelleenkään mikään meriitti.
"Nussin feisbuuk kamuja."
Ei juma.oisko siellä joku 17 miestä ja niistä 1½ kanssa seksiä, niin onhan se ihan mielettömän lutkamaista touhua. Oikein itseäkin kauhistuttaa.
.
Ei ole naamakirjassa profiilia eikä tule. Missään nimessä mun nimeä ei löytyisi kenenkään sellaisen listasta jonka kanssa olisin sängyssä ollut. Minähän en niiden kanssa kaveeraa sen jälkeen kun tiet on eronnut. Ei olisi meriitti vaan säälittävää ja noloa roikkumista tms. Ei sovi mun vartalolle eikä tyyliini.
.- rapiskarpalo
nimet siellä on vain broidien ja heidän vuoksi rekkasinkin tai yhden heistä kun en muuten näkis niitä sen loma/muita kuvia ja vanha frendi joka asuu nykyisin toisessa maassa otti broidiin yhteyttä ja kyseli mua (aatella joku kyselee muakin ja haluaa kuulla mun kuulumisia).
Yksi eksä kehtasi pyrkiä sivulleni frendiksi mutta hylkäsin ja syystä ettei mulla ole sille niin paljoa sanottavaa ja muutenkin tuo naamakirja toimii noiden muutaman kanssa kanavana jossa käyn katsomassa heidän valokuviaan (ihan kun en näkisi niitä kuvia kun käyn kylässä, tosin muutama asuu niin kaukana ettei kovin usein tuu edes käytyä.)- sivustoa :::
ja olen varoiksi blokannut sen filttereillä ettei tule minkään linkinkään kautta sinne mentyä
..jonkin asteinen kilpailu menossa ihmisillä siellä, et kenellä on eniten "kavereita"!
Tulee jotenkin pateettisesti mieleen noi ylä-aste meiningit kun se suosio oli monelle henki ja elämä! ;D
Itsellä oli viime vuonna naamakirja käytössä...mut poistin sen ku tuppas täyteen kaiken maailman postia ja muita muka-hauskoja juttuja! ;( ..en ehtinyt käyttää sitä kuin noin 6kk... Mielestäni melko turha juttu...- Marie-Cecile
"Sit tuli mieleen, että montako nimee sun naamakirjassa on?" joku 80
"Monenko kanssa niistä oot harrastanut vaakamambo?" yhden
"Onks se isokin meriitti naiselle päästä jonkun facebook-listalle.".. ömm... en tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777