Ei minussa mitään ole miksi kelpaisin jumalalle...jos raamattua luen...te puhutte armosta..jos se armo vaan riittää niin miksi sitten mistään muusta puhutaan? Ei kai sitten mitään muuta tarvii puhua...vai? Mulla on sellanen tunne että mä en voi missään tapauksessa kelvata jumalalle...oon tehny kaikki virheet ja tunnelin päässä ei oo valoa.
AVUNHUUTO! PELASTAKAA MINUT!
10
352
Vastaukset
- 1Saara
Ei minussakaan ole mitään miksi kelpaisin Jumalalle. Mutta Jumala rakastaa sinua ja minua ja on antanut Poikansa Jeesuksen Kristuksen kuolemaan meidän syntiemme tähden. Ja Jeesus todella teki sen ja huusi ristillä; se on täytetty! Tämä on se raamatun ilosanoma, jonka saamme uskoa kaikki omalle kohdallemme. Mitään muuta sinun ei tarvitse kuin uskoa tuo todeksi omalle kohdallesi! Ole siunattu, usko ja kiitä Herraa Jeesusta täydellisestä pelastuksesta!
- Valoa kohti
Olen tunnustanut olevasi syntinen. Tervetuloa Jumalan lasten joukkoon.
Room. 4:4 Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,
Room. 4:5 mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi;
Room. 4:6 niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:
Room. 4:7 "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!
Room. 4:8 Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!"
Usko rakas ystävä kaikki sinun syntisi anteeksi, Jeesuksen nimessä ja veressä.
Kun sinä sen uskot vahvas' niin et tule petetyks', vaan pääset helvetin vaivast', tulet taivaaseen vedetyks'. Tässä pelastusasiassa on sellainen järjestys, että Isä kutsuu ihmistä Jeesuksen yhteyteen ja Hän on tie.
Käsittäisin niin, että olet Isän rakkauden kohteena. Hän opettaa sinua näiden kokemusten kautta siihen ymärrykseen, että olet riippuvainen Jeesuksesta.
Tämä on sitten sellainen asia, joka vapauttaa kaikista syytteistä, kun Jeesus ottaa omakseen ja puhdostaa verellään kaikesta synnistä.
Näin Isä antaa lapsia Poikansa Jeesuksen hoitoon ja Hän on luvannut pitää jokaisesta huolta eikä hukkaa yhtäkään.
Usko nyt vapaasti, että armossa on varaa ja veressä on voimaa ihan niinkuin ennenkin.
Siunausta kulkuusi Jeesuksen seurassa.- teuta
Hän voi sinut pelastaa ! Hän on kylläkin jo sen tehnyt ! sinun pitää vain saada
USKO ja sen sinä saat Evankeliumin sanan kuulon alla! Ja kun olet USKOn saanut
kaikki muukin sinulle annetaan . Aamen.- teuta
Onko sinut nyt pelastettu ? pieni visti olis kiva
- unknown
teuta kirjoitti:
Onko sinut nyt pelastettu ? pieni visti olis kiva
mua pelastettu..en tunne, kuule, näe tai muutakaan aistihavaihtoa tee omasta pelastumisestani..oon varmaan peräti säälittävä teidän mielestä..
- 1Saara
unknown kirjoitti:
mua pelastettu..en tunne, kuule, näe tai muutakaan aistihavaihtoa tee omasta pelastumisestani..oon varmaan peräti säälittävä teidän mielestä..
Sinä saat uskoa Jumalan Sanaan!
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. - teuta
unknown kirjoitti:
ja kun sen olet saanut , voit uskoa sen jonka sinulle nyt todistan ,
Jeesue Kristus on lunastanut Golgatalla koko maailman synnit vuonna 33
pitkänä perjantaina , sinun ja minun , se meidän pitää vain USKOa
sen jälkeen on aivan sama koska Jeesus tulee meitä noutamaan
olemmehan silloin valmiit vastaan ottamaan , sillä se on Hän joka
tuomiot pitää viimeisellä ei kukaan muu. USKOTKO.
- ei kannat
vaivata ihtiäns!
- teuta
sitä minä valitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141848Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541312Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126952Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75916- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36817Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62802- 56771