AVUNHUUTO! PELASTAKAA MINUT!

unknown

Ei minussa mitään ole miksi kelpaisin jumalalle...jos raamattua luen...te puhutte armosta..jos se armo vaan riittää niin miksi sitten mistään muusta puhutaan? Ei kai sitten mitään muuta tarvii puhua...vai? Mulla on sellanen tunne että mä en voi missään tapauksessa kelvata jumalalle...oon tehny kaikki virheet ja tunnelin päässä ei oo valoa.

10

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1Saara

      Ei minussakaan ole mitään miksi kelpaisin Jumalalle. Mutta Jumala rakastaa sinua ja minua ja on antanut Poikansa Jeesuksen Kristuksen kuolemaan meidän syntiemme tähden. Ja Jeesus todella teki sen ja huusi ristillä; se on täytetty! Tämä on se raamatun ilosanoma, jonka saamme uskoa kaikki omalle kohdallemme. Mitään muuta sinun ei tarvitse kuin uskoa tuo todeksi omalle kohdallesi! Ole siunattu, usko ja kiitä Herraa Jeesusta täydellisestä pelastuksesta!

    • Valoa kohti

      Olen tunnustanut olevasi syntinen. Tervetuloa Jumalan lasten joukkoon.

      Room. 4:4 Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,

      Room. 4:5 mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi;
      Room. 4:6 niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:

      Room. 4:7 "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!
      Room. 4:8 Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!"

      Usko rakas ystävä kaikki sinun syntisi anteeksi, Jeesuksen nimessä ja veressä.

      Kun sinä sen uskot vahvas' niin et tule petetyks', vaan pääset helvetin vaivast', tulet taivaaseen vedetyks'.

    • Tässä pelastusasiassa on sellainen järjestys, että Isä kutsuu ihmistä Jeesuksen yhteyteen ja Hän on tie.

      Käsittäisin niin, että olet Isän rakkauden kohteena. Hän opettaa sinua näiden kokemusten kautta siihen ymärrykseen, että olet riippuvainen Jeesuksesta.

      Tämä on sitten sellainen asia, joka vapauttaa kaikista syytteistä, kun Jeesus ottaa omakseen ja puhdostaa verellään kaikesta synnistä.
      Näin Isä antaa lapsia Poikansa Jeesuksen hoitoon ja Hän on luvannut pitää jokaisesta huolta eikä hukkaa yhtäkään.

      Usko nyt vapaasti, että armossa on varaa ja veressä on voimaa ihan niinkuin ennenkin.
      Siunausta kulkuusi Jeesuksen seurassa.

    • teuta

      Hän voi sinut pelastaa ! Hän on kylläkin jo sen tehnyt ! sinun pitää vain saada
      USKO ja sen sinä saat Evankeliumin sanan kuulon alla! Ja kun olet USKOn saanut
      kaikki muukin sinulle annetaan . Aamen.

      • teuta

        Onko sinut nyt pelastettu ? pieni visti olis kiva


      • unknown
        teuta kirjoitti:

        Onko sinut nyt pelastettu ? pieni visti olis kiva

        mua pelastettu..en tunne, kuule, näe tai muutakaan aistihavaihtoa tee omasta pelastumisestani..oon varmaan peräti säälittävä teidän mielestä..


      • 1Saara
        unknown kirjoitti:

        mua pelastettu..en tunne, kuule, näe tai muutakaan aistihavaihtoa tee omasta pelastumisestani..oon varmaan peräti säälittävä teidän mielestä..

        Sinä saat uskoa Jumalan Sanaan!

        3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.


      • teuta
        unknown kirjoitti:

        mua pelastettu..en tunne, kuule, näe tai muutakaan aistihavaihtoa tee omasta pelastumisestani..oon varmaan peräti säälittävä teidän mielestä..

        ja kun sen olet saanut , voit uskoa sen jonka sinulle nyt todistan ,
        Jeesue Kristus on lunastanut Golgatalla koko maailman synnit vuonna 33
        pitkänä perjantaina , sinun ja minun , se meidän pitää vain USKOa
        sen jälkeen on aivan sama koska Jeesus tulee meitä noutamaan
        olemmehan silloin valmiit vastaan ottamaan , sillä se on Hän joka
        tuomiot pitää viimeisellä ei kukaan muu. USKOTKO.


    • ei kannat

      vaivata ihtiäns!

    • teuta

      sitä minä valitan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      4002
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1571
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1376
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1234
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1121
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1118
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1076
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe