Entä muuta tavaraa. Huonekaluja, astioita, verhoja, jne.?
Ostatko koskaan kirpparilta
14
186
Vastaukset
- k32v
juuri koskaan.
- persona-non-grata
huonekaluja (antiikkiliikkestä), vanhoja astioita käyttöön ... esim. arabiaa.
formula liivin, kaikki silloiset formula radat oli nimetteyinä liivissä.
tarkoitukseni oli että häkkinen kun voittaa maailmanmestaruuden niin lähden liivien kanssa ryyppäämään.jos tulee jotain sopivaa vastaan.
..tuli joitain huonekaluja osteltua....
Vaatteita en ole koskaan ostanut kirppikseltä...tuskinpa mun kokoja paljoa löytyis! X)- Vastaajatar
melko säännöllisesti kirpparilla ja jotain joskus ostankin. Vanhat huonekalut, joita voi tuunata, ovat ykkösostoskohde. Arabia ja muut "arvotavarat" jne.
Melkein kaikkea muuta kuin vaatteita ostan. Vaatteita en siksi, kun jokainen meistä hikoilee ja jäämät jäävät vaatteisiin vaikka kuinka pesisi. Lapsille voin ostaa vaatteita, koska he eivät hikoile samalla tavalla. Vastaajatar kirjoitti:
melko säännöllisesti kirpparilla ja jotain joskus ostankin. Vanhat huonekalut, joita voi tuunata, ovat ykkösostoskohde. Arabia ja muut "arvotavarat" jne.
Melkein kaikkea muuta kuin vaatteita ostan. Vaatteita en siksi, kun jokainen meistä hikoilee ja jäämät jäävät vaatteisiin vaikka kuinka pesisi. Lapsille voin ostaa vaatteita, koska he eivät hikoile samalla tavalla...varsinkin noiden vanhojen huonekalujen entisöinnin suhteen. =)
kaupoista jotain vintage-vaatteita. En tosin pitkään aikaan. Tykkään vanhoista huonekaluista, joten melkein kaikki ovat käytettyjä, mitä tulee hankittua. 50-luvulta taaksepäin. Mitään kippoja tai astoita en ole vielä innostunut keräilemään. Joskus olen ostanut myös 20-luvun verhot. Joiltain kirppareilta voi tehdä myös löytöjä.
- jos nyt ees sellasta
Evvk kauheesti, mutta Vantaalla Horisontti-kahviotalon kirpparilta löysin "kuin uuden" pinkin neulepoolon. Ostin myös biletopin, jonka heitin roskiin sitten. Junamatkojen takia piti löysäillä, siellä ute på vischanilla !
olen ostanut kirpparilta kaikkia noita mitä luettelit. Esimerkiksi uusia talvitakkeja en ole ostanut vuosikausiin kun kirpparilta löytää parempia. Astioista viimeaikoina olen metsästellyt Pehtoori-pannuja. Huonekaluista hankin viimeksi 50-luvun kattovalaisimen, muutenkin diggaan sen aikakauden muotokielestä.
- vänksy
joskus, käytettynä oon ostanut huonekaluja.
Sen sijaan astioita, verhoja tms en oo koskaan ostanut käytettynä...uutenakin saa suhtkoht edullisesti, ja kun ei noita niin usein tarvi ees ostaa. - Kukkonen.
.... ja sopivankokoista ja mallista niin ostan pois.
- sininen_sitruuna
Ehkä lasten vaatteita olen joskus ostanut... itselleni todella harvoin mitään. Jotakin astiaa ehkä joskus viitisen vuotta sitten.
Täällä alkaa nuo kirpputorihinnat olemaan niin huimia, että enemmin ostan ihan uutena. tullut käytyä, mutta mun lemppari nahkarotsi on kirpparilta. Maksoi femman. Viides vuosi menossa jo...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122373Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2421010Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253806- 84786
- 35719
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709