Vaadin että minua epäillään puskissariehunnasta.
Miksi minua ei epäillä
13
160
Vastaukset
- To4D
Kaikkia muita epäillään. Mutta Marplen ja Poirotin hengessä lopulta osoittautuu, että kaikki puskat oletkin koko ajan ollut sinä.
- To4D
buddy-love kirjoitti:
Minähän olen täällä kaikki, paitsi juuri sinä ;)
voi olla sillä tavalla sairas, että saatat olla myös minä, mutta et vain buddy-lovena tiedosta sitä.
To4D kirjoitti:
voi olla sillä tavalla sairas, että saatat olla myös minä, mutta et vain buddy-lovena tiedosta sitä.
Itse kirjoitat minuna ja olet unessa täysin ohjauksessani.
- Jazuli
..sitte riehunnu siel puskis..???
Ja vielä pitäisi raivata pari lisääkin (ne ovat tuossa pihalla ihan ylikasvaneita ja pakko jo harventaa).
- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
Ja vielä pitäisi raivata pari lisääkin (ne ovat tuossa pihalla ihan ylikasvaneita ja pakko jo harventaa).
...mut entässitte näis palstapuskis..??..katoppa ko ketäkää olis iha perin turhaa kuulustella omien puskien harventamisest..=o)
Jazuli kirjoitti:
...mut entässitte näis palstapuskis..??..katoppa ko ketäkää olis iha perin turhaa kuulustella omien puskien harventamisest..=o)
normaalikääpiö olin minä. Eikä kukaan arvannut :)
- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
normaalikääpiö olin minä. Eikä kukaan arvannut :)
...se ois sitte puutarhatonttuje aika taas..=o)
- kyl melkoone
hippohiihtäjä! Ei voi ymmärtää.
http://rahantienuu.blogspot.com/Rahanhankintakysymykseen vastaan mielelläni, mutta se kuuluu maksulisiin palveluihin, eli muodollisella 100 euron korvauksella lähetän sinulle oivan keinon nettirahanhankintaan.
Ja kaikkia muitakin, vainoharhaisuus on elämäntapa.
Olen vapauttanut itseni epäiltyjen listalta ja lisännyt sinut listalle, sopiiko?on sanottu, ettei se tarkoita sitä etteikö todellisuudessa joku voisi olla oikeastikin ihan kintereillä.
Minua pitää aina epäillä ihan kaikesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553